Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Curryw0rst BE zei:Ge ga mij ni wijsmaken da ze een spel op de markt zouden brengen dat alleen maar deftig werkt met de duurste kaarten die er zijn. Al hangt het natuurlijk af van wat je wil qua settings natuurlijk.


cinde zei:De duitsers zien het wel heel rooskleurig Battlefield 3: Betastart am 1. September? | Scene-Gamers ik zou er natuuuuuuurlijk niets op tegen hebben.

Trolle zei:kijk naar crysis
da spel was wel slecht geoptimaliseerd maar kom![]()
Trolle zei:kijk naar crysis
da spel was wel slecht geoptimaliseerd maar kom![]()
. Zelfs een jaar na release had mijn gloednieuwe HD4870 er zelfs nog op momenten problemen mee.Sapermun zei:on topic: ik versta wel dat Dice/EA nog niet zelf een berichtje online heeft gezet, aangezien het spel nog niet 100% uitgewerkt is, maar een benchmarkje uitbrengen zodat de potentiële koper een idee krijgt, is toch maar een kleintje. Hoedanook zal die game wel enorme verkoopcijfers halen, maar veel mensen bereiden zich toch graag voor op al dat grafisch geweld, dat ze het liefst vanaf de launch willen spelen. Of hebben die mannen een contractje bij nvidia/ati(amd whatever), en zeggen ze dingen zoals: ja 2x 580gtx om zeker te zijn!
.koolcast zei:
Mr. Jean zei:Ik kan hem wel volgen. Het weegt ook niet op tegenover eventuele slechte media aandacht die er dan met samen gaat. Stel je voor in het nieuws zoals al gebeurd is: "incident veroorzaakt door level uit BF3". Uiteindelijk heb je als uitgever/ontwikkelaar een bepaalde verantwoordelijkheid bij het ontwikkelen van een game.
Freezman zei:"you'll be safe with a geforce GTX 580 :O"
koolcast zei:Voor die prijs mag dat ook wel.![]()

coldvinc zei:Alsof dat gedoe met MW slecht was voor Activision? Oh please, als hij de moraal ridder wil uithangen dat hij dat dan doet buiten zijn werkuren, burgers zouden een leuke extra zijn en iets nieuws voor de BF reeks.
DICE kan er dan alsnog iets aan doen door bv uw meteen te laten sterven als je een burger dood. Just sayin'.
Nouja, geen enkele bf reeks heeft burgers dus 't is niet alsof we iets zullen missen, maar 't lijkt me wel interessant om zo een optie eens te implementeren.

koolcast zei:Net nog eens tegoei geluisterd en hij zegt:
"...safe with a dual Geforce 580".
Dus GTX 580 SLI.![]()

Mr. Jean zei:Safe als in maxed out dan toch wel?
