Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fr33z

Legacy Member
ik moet da spel ook weer nie op ultra-high spele hé.. (zou wel fijn zijn :D) maar voor mij is gwn medium al genoeg met men scherm-resolutie

Trolle

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Ge ga mij ni wijsmaken da ze een spel op de markt zouden brengen dat alleen maar deftig werkt met de duurste kaarten die er zijn. Al hangt het natuurlijk af van wat je wil qua settings natuurlijk.

kijk naar crysis :unsure:
da spel was wel slecht geoptimaliseerd maar kom :p

KoOkiE

Legacy Member
ik kijk wel uit naar de beta.. ben benieuwd hoe het spel er zal uitzien op mijn huidige pc, tis geen sukkelaar maar ook nie meer echt up to date..

Karre

Legacy Member
Trolle zei:
kijk naar crysis :unsure:
da spel was wel slecht geoptimaliseerd maar kom :p

Crysis was er nu wel een tikkeltje over :p. Zelfs een jaar na release had mijn gloednieuwe HD4870 er zelfs nog op momenten problemen mee.

Mr. Jean

Legacy Member
We zullen wel zien zeker hoe het spel draait. Zolang ze geen Crysis verhaal neerzetten ben ik al blij :)

KoOkiE

Legacy Member
ik heb een goed voorgevoel hierover alleszinds. als je de opmerkingen van de makers leest en de manier waarop de engine uitgebouwd werd, lijkt het er wel degelijk op dat het spel zowat het beste uit je machine zal halen zonder grove tekortkomingen zoals in de crysis engine.

ik was zelf grote fan van crysis maar de problemen met die engine hebben bij mij toch een wat nare nasmaak achtergelaten.

spaceflippie

Legacy Member
Sapermun zei:
on topic: ik versta wel dat Dice/EA nog niet zelf een berichtje online heeft gezet, aangezien het spel nog niet 100% uitgewerkt is, maar een benchmarkje uitbrengen zodat de potentiële koper een idee krijgt, is toch maar een kleintje. Hoedanook zal die game wel enorme verkoopcijfers halen, maar veel mensen bereiden zich toch graag voor op al dat grafisch geweld, dat ze het liefst vanaf de launch willen spelen. Of hebben die mannen een contractje bij nvidia/ati(amd whatever), en zeggen ze dingen zoals: ja 2x 580gtx om zeker te zijn!

Ik denk dat DICE dit zo lang mogelijk wilt achterhouden omdat dit eventuele kopers kan afschrikken :p.

coldvinc

Legacy Member
Mr. Jean zei:
Ik kan hem wel volgen. Het weegt ook niet op tegenover eventuele slechte media aandacht die er dan met samen gaat. Stel je voor in het nieuws zoals al gebeurd is: "incident veroorzaakt door level uit BF3". Uiteindelijk heb je als uitgever/ontwikkelaar een bepaalde verantwoordelijkheid bij het ontwikkelen van een game.

Alsof dat gedoe met MW slecht was voor Activision? Oh please, als hij de moraal ridder wil uithangen dat hij dat dan doet buiten zijn werkuren, burgers zouden een leuke extra zijn en iets nieuws voor de BF reeks.
DICE kan er dan alsnog iets aan doen door bv uw meteen te laten sterven als je een burger dood. Just sayin'.

Nouja, geen enkele bf reeks heeft burgers dus 't is niet alsof we iets zullen missen, maar 't lijkt me wel interessant om zo een optie eens te implementeren.

Mr. Jean

Legacy Member
coldvinc zei:
Alsof dat gedoe met MW slecht was voor Activision? Oh please, als hij de moraal ridder wil uithangen dat hij dat dan doet buiten zijn werkuren, burgers zouden een leuke extra zijn en iets nieuws voor de BF reeks.
DICE kan er dan alsnog iets aan doen door bv uw meteen te laten sterven als je een burger dood. Just sayin'.

Nouja, geen enkele bf reeks heeft burgers dus 't is niet alsof we iets zullen missen, maar 't lijkt me wel interessant om zo een optie eens te implementeren.

Slechte reclame is ook reclame natuurlijk. En ik herinner me een game waar er burgers in zaten - kan niet op de naam komen - en wanneer je op deze schoot was het meteen game-over. Heel tof allemaal, wanneer er toevallig één kogel niet correct terecht kwam. Just sayin' ;)

Mr. Jean

Legacy Member
koolcast zei:
Net nog eens tegoei geluisterd en hij zegt:
"...safe with a dual Geforce 580".


Dus GTX 580 SLI.;)

Safe als in maxed out dan toch wel?
'k Zie mijn bak nog smelten anders :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan