Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
azertyalex zei:Alleen de maPs, een hel klein beetjr
azertyalex zei:Alleen de maps,'eennheel klein beetje
Walden zei:hehe desert combat mod heb ik ook nog gespeeld. Moet destijds 13-14 jaar geweest zijn, amai![]()
.Decade zei:DC was de enige plek in de Battlefield serie waar ik effectief goed was met een heli, in al de rest suck ik donkeyballs.


chosen one zei:Jammer dat bf3 eigenlik niet draait rond ww2![]()
thelordofpee zei:Not sure if serious...
mp4me zei:??
Persoonlijk had ik ook liever ww2
thelordofpee zei:Sinds wanneer draait Battlefield rond WW2, dat bedoelde ik. (buiten de paar dan die er echt specifiek omgingen). Als je zoiets wilt, is Red Orchestra 2 misschien een aanrader?
(Niet gemeen ofzo bedoeld hoor)
mp4me zei:RO2 is een totaal ander soort spel,ik snap je reactie gewoon niet.Alsof het zo lachwekkend is dat sommige mensen liever een ww2 setting hebben.
Battlefield is ook niet alleen modern warfare.