Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Walden

Legacy Member
hehe desert combat mod heb ik ook nog gespeeld. Moet destijds 13-14 jaar geweest zijn, amai :)

Pana

Legacy Member
Walden zei:
hehe desert combat mod heb ik ook nog gespeeld. Moet destijds 13-14 jaar geweest zijn, amai :)

DC was de enige plek in de Battlefield serie waar ik effectief goed was met een heli, in al de rest suck ik donkeyballs :p.

Walden

Legacy Member
Decade zei:
DC was de enige plek in de Battlefield serie waar ik effectief goed was met een heli, in al de rest suck ik donkeyballs :p.

Haha ik liet alles wat vloog voor de anderen in DC. Speelde toen ook nog met een bol muis, dus dat ging al helemaal niet. Kan me wel herinneren dat ik vliegtuigen gebruikte in 1942 om te crashen op de vijand :evil:

Wat ben ik toch blij dat ik mijn noobjaren beleefde in die spellen dan 10 jaar later geboren te zijn en dat te hebben moeten doen met black ops of MW2 :woohoo:

Bill

Legacy Member
Ik ken geen BF game dat niet gecrashed heeft bij mij :D

Toch niet in het begin....

Uiteindelijk is het altijd stabiel geworden..

Witte8

Legacy Member
Allez vooruit...pre-order geplaatst en betaald bij shopto.net. Eens benieuwd of dat op tijd gaat aankomen met hun mooie beloftes.

Psy

Legacy Member
DC was zalig voor jets :p
Had geen autolock systeem zoals ze er sinds bf2 ingestoken hebben, dus voor raketten af te vuren moest ge met latency gaan rekening houden, en proberen inschatten waar uw target 'zou zijn', vond ik echt super ^^

thelordofpee

Legacy Member
Sinds wanneer draait Battlefield rond WW2, dat bedoelde ik. (buiten de paar dan die er echt specifiek omgingen). Als je zoiets wilt, is Red Orchestra 2 misschien een aanrader?

(Niet gemeen ofzo bedoeld hoor :) )

Talis

Legacy Member
zou toch eens zalig zijn omaha beach met nen frostbite 2.0 zien draaien. Bunkers naar de zak schieten , die stalen Xcrosses op het strand die in het rond vliegen. Of stalingrad met snipers en elk gebouw is verwoestbaar, moet zalig zijn!

mp4me

Legacy Member
thelordofpee zei:
Sinds wanneer draait Battlefield rond WW2, dat bedoelde ik. (buiten de paar dan die er echt specifiek omgingen). Als je zoiets wilt, is Red Orchestra 2 misschien een aanrader?

(Niet gemeen ofzo bedoeld hoor :) )


RO2 is een totaal ander soort spel,ik snap je reactie gewoon niet.Alsof het zo lachwekkend is dat sommige mensen liever een ww2 setting hebben.

Battlefield is ook niet alleen modern warfare.

Furiez

Legacy Member
Er mag sowieso nog eens een WW2 game uitkomen vind ik. Tegenwoordig is het enkel nog modern warfare, en WW2 heeft toch meer charme.

thelordofpee

Legacy Member
mp4me zei:
RO2 is een totaal ander soort spel,ik snap je reactie gewoon niet.Alsof het zo lachwekkend is dat sommige mensen liever een ww2 setting hebben.

Battlefield is ook niet alleen modern warfare.

Battlefield is grotendeels wel modern warfare. Ik vind het ook leuk hoor, een WW2 setting (zoals die missie in BC2), maar dan mag het de naam BF3 niet dragen. Hierna zou ik er wel een wiillen in de WW2 setting.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan