Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tie

Legacy Member
wim_gunner zei:
Oktober... hmm, het begint al te korten, tijd dak mijn pre-order is ga zetten.:p

De meesten doen gewoon g2play he? (Heb geen credit card)


Ik denk dat het alleen via Origin (ex : EA Download) zal te verkrijgen zijn.
Dus pre-order op EA shop.. (met cc weliswaar)

coldvinc

Legacy Member
Waarom zou je genoegen nemen met een TV? Koop dan op zen minst een deftige monitor met een lkkr grote resolutie. Of 3x24" :D

u4ea

Legacy Member
w00tie zei:
Ik denk dat het alleen via Origin (ex : EA Download) zal te verkrijgen zijn.
Dus pre-order op EA shop.. (met cc weliswaar)

Hoe da alleen via EA shop? Der zijn toch zo veel winkels met pre-orders van BF3 op?

REDNIK

Legacy Member
w00tie zei:
Ik denk dat het alleen via Origin (ex : EA Download) zal te verkrijgen zijn.
Dus pre-order op EA shop.. (met cc weliswaar)

ik heb mijne limited edition gepreordered via g2play :). Van zodra de release is sturen ze dan uw origin key op.

w00tie

Legacy Member
ik bedoelde dus, dat jij het "content" alleen maar via Origin zal kunnen downloaden.

Witte8

Legacy Member
KoOkiE zei:
een nieuw systeem hebt zodat je het kan spelen met alle toeters en bellen in 1080p op je 42"flatscreen tv?


Zeg KoOkie speel jij dan in je zetel en op de salontafel met draadloze keyboard en muis?

Toch niet met een gamepad he!!! :doh::naughty::naughty::naughty:

hihi

Ivm die keys...

Had net MoH 2010 nog gekocht...de hard copy, maar de data op de dvd was corrupt en toen na installatie van Origin zag ik dat je uw key kon verzilveren voor een digitale download. Gewoon de key ingegeven en de game kunnen downloaden.

gr

KoOkiE

Legacy Member
KoOkiE zei:
Ik ben dan weer iemand die geduld teveel heeft soms..

ik heb het geprobeerd vanuit de zetel, maar ben daar toch van afgestapt, is nie zo goed voor de rug :) ik heb die 42" sony bravia gekocht een tweetal jaar terug toen ik mijn huis gekocht heb (kzou er eigenlijk niet meer zonder kunnen nu) Voorlopig heb ik een gewone tafel staan waar ik mijn muis en toetsenbord op heb liggen omdat ik aan het verbouwen ben, eens dat af is zal ik kijken om een degelijk systeem uit te dokteren om alles te integreren.

Ik ben persoonlijk idd iemand die een gevoelige snaar heeft voor beelds- en geluidskwaliteit, misschien is het daarom dat ik er zo in op ga ;)

Nu, veel spelplezier met die beta toegewenst natuurlijk, ik wacht wel even tot ik mijn nieuwe pc heb. Kan ik es als noob rondlopen op een slagveld, tmag ook es anders zijn.

ik haat gamepads :p

[PwF]Hchest

Legacy Member
Iemand die iets weet ivm een nachtopening voor BF3 in game mania??

Bedankt

Born Kill3r

Legacy Member
Hchest zei:
Iemand die iets weet ivm een nachtopening voor BF3 in game mania??

Bedankt

Die er niet gaat zijn :D En laat het maar zo..
Nachtopeningen is typisch cod.

Fr33z

Legacy Member
dude 400 uren gameplay.. en welke level van skill hebde dan?? da van de makers zelf..??:p

we'll see... ik geloof er wel in. in BFBC2 hadde snel al uw unlocks en waarde nog geen lvl 50.. dan is er soms geen doel meer..

L'enfant terrible

Legacy Member
KoOkiE zei:
elah, 04:20 nie beledigen he
=p

Ik eet altijd sinaasappels na een 4.20 sessie thuis :woohoo: . Sappig en lekker !

en @Clioke16v: Ik betwijfel het... zelf ni op lowest van low. Test het is met die open beta he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan