Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldvinc zei:Ik weet hoe het is om infantry only te spelen, heb BF2 en BF2142 gespeeld![]()

L3ThaL zei:Is volgens mij gewoon scripted stuff. Nuja al die bewegingen zijn niet echt gemakkelijk om met om te gaan in een spel. Ziet er idd wel zalig uit mja. De animations zijn al gigantische vooruitgang imo. En vaulting ziet er ook dik uit.
ÆN!M4 zei:[youtube]AzA4dv0xkzg&feature=channel_video_title[/youtube]
Damage controle na de gelekte 360 beelden?
joa111 zei:can't fucking wait![]()
Sapermun zei:t enige waar je veel verschil in ziet, is links op de screenshots: stenen komen veel meer uit op de pc dan op de xbox360. het vuur wakkert juist helemaal anders in de 2 screens. Op de pc lijkt het vuur kleiner maar produceert toch meer licht, dan het grote vuur op de xbox360 screenshot.
Redraptorx zei:Dit is gewoon bad company 3 en ze doen een charme offensief om de pc gamers terug te winnen? Dat is in ieder geval toch sterk de indruk die ik heb na het kijken van al die gameplay filmpkes.

Thin Liz zei:Sorry voor de miljoenste vraag, maar kan er ondertussen niet meer aan uit:
Is er een voordeel om dit spel te pre-orderen, tov de 'Special Edition' te kopen in een winkel? Zo ja, waar pré-order ik best het spel als ik een fysisch doosje in m'n handen wil hebben? (dus zeker geen pure download)
Bedankt![]()


Sh@D0wBE zei:Ik pre-order hem bij de Game Mania. Eigenlijk tegen mijn principes in maar swoit. Deze moet ik op release hebben met de BTK mappack. Alleen al voor Wake Island!
En daar krijg je ook een doosje. Maar is wel te duur jammergenoeg.![]()
Thin Liz zei:En dat heb je dan niet als je de Special Edition na de release koopt in de winkel?

Sh@D0wBE zei:Ik gok van wel maar je hebt minder kans dat je het zeker hebt . ( Ik weet het niet zeker hé)![]()
En het maakt toch niet zoveel uit eerlijk gezegd? Je gaat het in België overal de eerste maanden vinden aan 50 euro hoor.![]()