Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coldvinc

Legacy Member
Ik weet hoe het is om infantry only te spelen, heb BF2 en BF2142 gespeeld ;)

demon326

Legacy Member
coldvinc zei:
Ik weet hoe het is om infantry only te spelen, heb BF2 en BF2142 gespeeld ;)

Speel hier nog regelmatig met mijn mede DD members infantry only in BF2142, camp is gewoon ziek soms, zeker als er geen commander toegelaten is. Karkand is dan weer een sniper hel, vanaf de overkant van het water kan men uw neer snipen als ge als aanvaller probeert te flanken :crazy:

Born Kill3r

Legacy Member
Ik zit met een kleine opmerking die ik toch wel interessant vind voor de machinima liefhebbers : in die nieuwe screenshots zien we soldiers met hun wapen naar beneden gericht. En de screenshot speelt zich af op Kaspian Border map (MP) Dus mss is dit een feature in de multiplayer.
Natuurlijk kan dit ook gwn een scene zijn uit de SP, en dan is deze opmerking verwaarloosbaar..

Xtralecherus

Legacy Member
Is volgens mij gewoon scripted stuff. Nuja al die bewegingen zijn niet echt gemakkelijk om met om te gaan in een spel. Ziet er idd wel zalig uit mja. De animations zijn al gigantische vooruitgang imo. En vaulting ziet er ook dik uit.

Born Kill3r

Legacy Member
L3ThaL zei:
Is volgens mij gewoon scripted stuff. Nuja al die bewegingen zijn niet echt gemakkelijk om met om te gaan in een spel. Ziet er idd wel zalig uit mja. De animations zijn al gigantische vooruitgang imo. En vaulting ziet er ook dik uit.

Vond die vaulting al zo vet in mirror's edge, ben echt blij dat ze dat in hun shooter hebben gestoken!

ÆN!M4

Legacy Member
[youtube]AzA4dv0xkzg&feature=channel_video_title[/youtube]
Damage controle na de gelekte 360 beelden?

den crack

Legacy Member
ÆN!M4 zei:
[youtube]AzA4dv0xkzg&feature=channel_video_title[/youtube]
Damage controle na de gelekte 360 beelden?

Jep, in ineens ook berichten van Dice zelf dat de xbox versie er prachtig uit ziet,etc......

T ziet er allemaal trouwens niet zo slecht uit.

(links pc/rechts xbox)
bf3xboxpcgt.png

Sapermun

Legacy Member
t enige waar je veel verschil in ziet, is links op de screenshots: stenen komen veel meer uit op de pc dan op de xbox360. het vuur wakkert juist helemaal anders in de 2 screens. Op de pc lijkt het vuur kleiner maar produceert toch meer licht, dan het grote vuur op de xbox360 screenshot.

Redraptorx

Legacy Member
Dit is gewoon bad company 3 en ze doen een charme offensief om de pc gamers terug te winnen? Dat is in ieder geval toch sterk de indruk die ik heb na het kijken van al die gameplay filmpkes.

[youtube]0_2gFfR6KCs[/youtube]

KoOkiE

Legacy Member
Sapermun zei:
t enige waar je veel verschil in ziet, is links op de screenshots: stenen komen veel meer uit op de pc dan op de xbox360. het vuur wakkert juist helemaal anders in de 2 screens. Op de pc lijkt het vuur kleiner maar produceert toch meer licht, dan het grote vuur op de xbox360 screenshot.

pc heeft wel opvallend meer details, kijk bv naar die kartonnen doos die rechts in de screenshot op de grond ligt. Op pc heeft die vrij scherpe graphics terwijl de xbox versie eerder wazig is. Er staat bv ook meer gras bij die muur links op de pc versie. Ik denk wel dat ze een bijzondere prestatie halen om op xbox toch zo'n beeld te halen.
We moeten er wel nog bij bedenken dat de resolutie op xbox vastgezet is op 704p..

Witte8

Legacy Member
Redraptorx zei:
Dit is gewoon bad company 3 en ze doen een charme offensief om de pc gamers terug te winnen? Dat is in ieder geval toch sterk de indruk die ik heb na het kijken van al die gameplay filmpkes.

Totaal niet mee akkoord. Als je de feature lijst alleen al bekijkt(die is zelfs nog niet final) dan zie je elementen die de bf franchise groot maakten.

Oa 64 player maps(Caspian Border is even groot als El Alamein en wat was dat een gigantische map!!), Jets... Prone is terug!!

Games evolueren ook he, wellicht de grootste verandering in de reeks de afgelopen jaren is de "pace"...het tempo waar de game op speelt. Vandaag willen spelers geen tragere gameplay, maar moet het snel gaan. De gameplay in BF was voor Bad Company nogal traag tov COD. Ik moet toegeven dat ik in het begin ook sceptisch was tov deze verandering, maar nu juich ik ze toe.

Er is ook al herhaaldelijk gezegd en aangetoond ahv gameplay en dergelijke dat ze deze keer terug naar de core bf gameplay gaan en dat is ook al te merken. Alleen al Caspian Border heeft voor bf veteranen een kwijlheidsfactor om u tegen te zeggen.

Verder halen ze ook aan dat dit hun diepste bf tot nu toe is. Eigenlijk willen ze zeggen...nu gaan we jullie laten spelen hoe je ons spel wil spelen. Kom je van COD en hou je van infantry...goed speel dan infantry only..Hou je van "all out warfare" speel dan conquest... Enfin je kan het spel spelen hoe je het wil,... Eigenlijk vind ik dit ook goed, daar ik niet echt altijd veel tijd heb en een potje cod van een kwartiertje ging nog,maar een bf game speelde je nogal moeilijk voor een kwartier. Nu klik ik gewoon een server met TDM aan en ben vertrokken...

De pc gamers moeten ze niet terugwinnen die zijn nog allemaal overtuigd...als ik hier de reacties van enkele veteranen op het forum lees lopen die ook al met een broek bf goesting rond dus dat komt wel snor.

Enfin mijn gedacht maar he ...

georgiodavid

Legacy Member
Ziet er super uit.
Ik koop het voor Xbox.later test ik het examplaar van maat zelf op mijn ps vs Xbox, ben benieuwd wie gaat het dit keer beter presteren : frame rate eerst en vooral, grafisch en multiplayer-live connectie.
Uit de vorige test met cod bo, crysis, cod mw2, cod waw, was de Xbox winaar. Zeg Wat je wilt maar tot nu toe is in multiplatform games Xbox altijd beter geweest. Zelf getest en gezien dus de discusie is overbodig

thelordofpee

Legacy Member
Dat is normaal, en Sony geeft dit ook toe. Waarom? De code van de PS is echt moeilijk, en al zeker voor multiplatform


OT::drool:

Thin Liz

Legacy Member
Sorry voor de miljoenste vraag, maar kan er ondertussen niet meer aan uit:

Is er een voordeel om dit spel te pre-orderen, tov de 'Special Edition' te kopen in een winkel? Zo ja, waar pré-order ik best het spel als ik een fysisch doosje in m'n handen wil hebben? (dus zeker geen pure download)

Bedankt :)

Scr1fle

Legacy Member
Thin Liz zei:
Sorry voor de miljoenste vraag, maar kan er ondertussen niet meer aan uit:

Is er een voordeel om dit spel te pre-orderen, tov de 'Special Edition' te kopen in een winkel? Zo ja, waar pré-order ik best het spel als ik een fysisch doosje in m'n handen wil hebben? (dus zeker geen pure download)

Bedankt :)

Ik pre-order hem bij de Game Mania. Eigenlijk tegen mijn principes in maar swoit. Deze moet ik op release hebben met de BTK mappack. Alleen al voor Wake Island! :drool:

En daar krijg je ook een doosje. Maar is wel te duur jammergenoeg. :cry:

Thin Liz

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ik pre-order hem bij de Game Mania. Eigenlijk tegen mijn principes in maar swoit. Deze moet ik op release hebben met de BTK mappack. Alleen al voor Wake Island! :drool:

En daar krijg je ook een doosje. Maar is wel te duur jammergenoeg. :cry:

En dat heb je dan niet als je de Special Edition na de release koopt in de winkel?

Scr1fle

Legacy Member
Thin Liz zei:
En dat heb je dan niet als je de Special Edition na de release koopt in de winkel?

Ik gok van wel maar je hebt minder kans dat je het zeker hebt . ( Ik weet het niet zeker hé) ;)
En het maakt toch niet zoveel uit eerlijk gezegd? Je gaat het in België overal de eerste maanden vinden aan 50 euro hoor. :)

maartendq

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ik gok van wel maar je hebt minder kans dat je het zeker hebt . ( Ik weet het niet zeker hé) ;)
En het maakt toch niet zoveel uit eerlijk gezegd? Je gaat het in België overal de eerste maanden vinden aan 50 euro hoor. :)

In saturn wrs tegen 42-45EUR.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan