Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nicske91

Legacy Member
cinde zei:
als ge van uit België betaald is het in € maar US is dollars en UK is pond dus moet je converteren in hun munteenheid en die telt de dag dat je orderd.

Dus is het toch gewoon 35 euro, als ik de verzendingskosten erbij tel. Varieren die prijzen eigenlijk nog?

Witte8

Legacy Member
@cinnead

Iedereen wordt hier wild van de geposte specs en slaat een zucht.

We weten nog altijd niks van de performance. Dat van die quadcore cpu dat kon je al raden he. Echter de gpu performance is nog een groot vraagteken of heeft er iemand al benchmarks?

Ik betrouw die system requirements al lang niet meer.

Ik blijf erbij nu een ati 6950 of gtx560 ti aanraden is nog altijd gevaarlijk. Hoeveel fps heb je op die recommende settings?

Ikaruga

Legacy Member
Nicske91 zei:
Dus is het toch gewoon 35 euro, als ik de verzendingskosten erbij tel. Varieren die prijzen eigenlijk nog?

als de wisselkoers verandert, ja. Hoe lager de pond tov de euro, hoe goedkoper voor ons

demon326

Legacy Member
General Beta Info
Beta will not start at 00:00.
Between 2-3 gig beta client.
You can not UPDATE alpha client you need to re-download the new Beta Client.
Netcode is totally rewritten and new.
No level limit @ beta.
Cant join as a Squad if the Team is full so battlelog groups won’t get split.
Gameplay Info
Autoheal on all vehicle’s after 10-15sec.
Vehicles autoregeneration ONLY under 75% Health.
Unlocks are for WEAPONS not for the classes you can not unlock red dot sight on gun1 and use it on gun 2.
Operation Metro got changed and has a new Layout, thats why they want to test balance again.
You have more then 1 knife animation, from behind, on the ground and you can NOT counter the knife attack.
You can still throw grenades to hear enemys yell.
You can not cook grenades.
You can join with friends on a server.
Friendly fire is On as the default setting.
Misc. Info
You can use 3 screens if you have enough graphic power.
Next 1-3 weeks will be talking about new maps.
Caspian Border IS NOT THE BIGGEST MAP.
No Bombs on Jets.
When you get kicked you can see the reason in Battlelog.
Ranked Servers can be changed to unranked Servers.
Battlelog application for iPhone.
Battlelog can be updated without patching the game so we can get new stuff faster.
No weather or time changing in game.
No comment on the Battlerecorder.

Caspian is al vrij groot...

Nicske91

Legacy Member
Ikaruga zei:
als de wisselkoers verandert, ja. Hoe lager de pond tov de euro, hoe goedkoper voor ons

Ja da weet ik ook wel :p. Kvraag me wel af of de pond al laag genoeg staat :p

PACOMAN

Legacy Member
No Bombs on Jets :oink:
Kunnen we dan geen tank meer neerleggen met een jet ?
Geen vlag meer defenden met de boel even plat te leggen ?
raar..

komkommerman

Legacy Member
PACOMAN zei:
No Bombs on Jets :oink:
Kunnen we dan geen tank meer neerleggen met een jet ?
Geen vlag meer defenden met de boel even plat te leggen ?
raar..

geen bommen, maar jets hebben wel raketten

Furiez

Legacy Member
Zijn er dan nog mappen die de consoles niet krijgen? Aangezien Caspian Border toch niet de grootste is...

REDNIK

Legacy Member
PACOMAN zei:
No Bombs on Jets :oink:
Kunnen we dan geen tank meer neerleggen met een jet ?
Geen vlag meer defenden met de boel even plat te leggen ?
raar..

ben ik ook het meeste van verschoten ... misschien alternatieve unlocks?

demon326

Legacy Member
Furiez zei:
Zijn er dan nog mappen die de consoles niet krijgen? Aangezien Caspian Border toch niet de grootste is...

Consoles krijgen alle mappen, enkel kleiner :evil:

jm188

Legacy Member
KoOkiE zei:

*facepalm*


ivm jets tegen tanks, er zijn anti tank raketten te unlocken dacht ik

+

Q: is the A-10's GAU/8 Avenger in BF3 realistically portrayed in damage and ROF or was it "balanced"?

A: It will fuck your tank up. Period.

(voor de noobs: het gaat hier over de minigun van dit vliegtuig)

KoOkiE

Legacy Member
benny zei:
Consoles krijgen alle mappen, enkel kleiner :evil:

volgens wat ik in Demize99's twitter zijn de levels even groot..

banditking2010 shahab fattahi
@Demize99 flag placement in pc and console are same?
19 sep
als antwoord op ↑
Alan Kertz
@Demize99 Alan Kertz
@banditking2010 Yes, the standard sized conquest is the same on PC and console.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan