Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gladz0r

Legacy Member
Brick Top zei:
Dat zouden ze al lang hebben moeten aanpakken. Virtuele 'zones' maken rond de plaats waar voertuigen spawnen. Indien je een medespeler molt die in zo'n zone staat ---> strafpunt. Bij twee strafpunten automatische kick.

Ok, af en toe zal er dan wel is iemand zijn die per ongeluk twee mensen molt die op een chopper staan te wachten ofzo. Maar hoe vaak gebeurt dat? En het weegt imo niet op tegen de voordelen.

Ai dan gaan er veel met strafpunten zijn als ze de roadkills bij de start in rekening brengen.

Triple0

Legacy Member
dinsdag is het tweede kans boekenverkoop, 's morgens les

NO WAY, THUIS, MOET IK ZIJN VOOR BF3 :lol:

Inv

Legacy Member
EA had toch op zijn minst de beta kunnen laten preloaden op origin. Nu gaat dat een gigantische stress zijn op de servers dinsdag/donderdag. Ik hoop dat ze het kunnen trekken...

Cinnead

Legacy Member
Hij komt toch donderdag uit voor iedereen he ? (buiten de mensen met een access key die 2 dagen eerder mogen spelen)

Meh, k'heb les op donderdag .. hopelijk kan ik vanuit school mijn vaste pc bereiken en de beta al downloaden via remote desktop ....

^MystiQ

Legacy Member
Mannekes mannekes, het is een GAME, ok het ziet er echt een topgame uit maar overdrijf er ook niet mee :D

Arcan

Legacy Member
The Battlefield 3 beta is less than a week away, and graphics card maker Nvidia revealed to us that they plan to release brand new, custom drivers just in time for the Battlefield 3 beta. The new, Battlefield 3-specific GeForce drivers are set to arrive on September 26, a day ahead of the beta release. The drivers will make sure the game (beta) runs smooth with no driver incompatibilities, something which happened with the Bad Company 2 beta last year.

The new drivers will also make sure the beta can take full advantage of Nvidia hardware, with the ability to max out features such as Tesselation. The drivers will also bring better performance across the board on Nvidia GeForce graphics cards.

We dunno if AMD will follow suit with their own set of drivers optimized for Battlefield 3. The beta starts on September 27 for those with early access, and on September 29 for everyone else. - By James Hyde(Nvidia preparing special drivers for Battlefield 3 beta - Battlefield 3)

wat ben ik blij dat ik deze keer voor een gtx 570 ben gegaan :D Al heb ik nooit te klagen gehad van mn ATI's ...

Therapy

Legacy Member
Zou deze laptop BF3 moeten aankunnen?

2,2-GHz quad-core
Intel Core i7
4 GB, 1333 MHz
750 GB, 5400-rpm1
Intel HD Graphics 3000
AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5

Sapermun

Legacy Member
Therapy zei:
Zou deze laptop BF3 moeten aankunnen?

2,2-GHz quad-core
Intel Core i7
4 GB, 1333 MHz
750 GB, 5400-rpm1
Intel HD Graphics 3000
AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5

in principe wel, maar die laptop grafische chipkes kan je niet vergelijken met de kaarten. 6750M =/= 6750 verre van! kan je misschien eens googlen met welke gewone kaart deze +- overeenkomt kwa potentieel.

Witte8

Legacy Member
Jigga hyped "awesomeness" nog wat meer!

man, man, is die openingsscene gewoon ingame? kwijllllllllllllll

de barrel van die tank....me like!!

cinde

Legacy Member
Therapy zei:
Zou deze laptop BF3 moeten aankunnen?

2,2-GHz quad-core
Intel Core i7
4 GB, 1333 MHz
750 GB, 5400-rpm1
Intel HD Graphics 3000
AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5

TOP midrage card maar eerst de BETA proberen dan weet je we
l

Potenza

Legacy Member
Vorige edities mocht het hier ook gewoon in de BF2 draad dus zet ik het nu ook in deze draad.
Wij zijn geen clan, en al heel wat 9-lifers zijn jullie voorgegaan.
Iedereen Welkom.



Gear up Soldier for the experience of a life time!

European Battlefield Command proudly announces

THE European Battlefield 3 Tournament



European Battlefield Command or EBC is a free online community that was founded in 2004 and has hosted many BF2 Tournaments.
Our members include people from UK, Belgium, Holland, Germany, Austria, Estonia, Lithouania, Spain, Sweden, Italy...
We have experience in handling many members from different nationalities, although our main language is English, we will help you in your language when needed.

We are not a clan, in fact, many of our members do play in clans as well. What we aim is to bring 64 or more people together on a weekly basis and play an organised game of Battlefield 3.
Our games are all about communication and teamplay, loosly based on a military structure and of course on your ability to make a group of friends the best team in Battlefield 3.

Why not hop along our forums and check us out? After all, all you need is a good sense of humor, some team spirit and the love for Battlefield 3.

Come on we are waiting for you EBC


EBC PROMO 2 - YouTube

EBC will have it’s own ranked server upon release, a pre campaign scrim (test battle) will be organised on the public beta if allowed by EA
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan