Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veruca zei:Als het een aanmoediging mag zijn Bam, de boss in Score Attack bij Arcana Heart 3 is ook een echte bitch. Een bitch met grote borsten.![]()

Bamboebahr zei:Zeg,terry boomgaard,toevallig geen familie die hier bekend is als "Assassin" ?
kzie anders wel een patroon XD
Om maar weer normaal door te gaan:
Het klopt wel dat SF4 iets toegankelijker gemaakt is, maar op zich is dat geen slecht ding. Capcom moet uiteindelijk iedereen aanspreken om als bedrijf deze games te kunnen blijven maken, soms horen daar newbie modes bij (zoals ze in MVC3 gedaan hebben). Uiteindelijk moeten de newbies toch wel enige vorm van skills kweken, anders is de pret er online zeer vlug af. Je kan DP's of 360 grabs blijven mashen, uiteindelijk gaan de betere spelers u wel op uw plaats zetten, kunt ge zo'n masher niet aan, dan scheelt er iets aan uw tactics imo
Wat de balance in KOF betreft: ik hoop eerlijk gezegd dat ze weer niet overdrijven met hun boss characters. ik ga hier niet beweren van een kenner te zijn, maar na meerdere SNK games gespeeld te hebben (niet alleen KOF games) vind ik toch dat ze altijd overdrijven met de moeilijkheidsgraad van die boss fights -_-
Terry_Bogard zei:Ik koop fighting games overigens nooit voor de single player, jij wel dan?

Veruca zei:Ja. Problemen mee?![]()

).
Veruca zei:Ja. Problemen mee?![]()
DissA zei:tbh need more SF4:AE talk ...
in all honesty, dat mensen problemen hebben me executie, wss ja dat is maar normaal.. of kan jij direct elke motion fijnloos in een combo gieten????
Vergeet niet dat SF4 een hele hoop nieuwelingen (waaronder ikzelve) aan de FGC heeft toegevoegd. Mensen die casual spelen gaan idd ni goed zijn in executie maar mensen die weldegelijk de tijd nemen om het spel in zijn finest details uit te grinden hebben dar geen last van. Kijk maar naar bvb Shadalooshowdown waar er een bison speler bijna tokido versloeg en die speelde maar 6 maanden ...
Executie komt met de tijd en gewoonte.
Mashing, als ze u derdoor mashen door u blockstring dan doede u blockstring ni goe of is u executie ook ni goe omdage een gap laat waardoor der een move kan doorgeraken. Is het noobish? JA! Ik ben het daar absoluut mee eens dat het suckt om een reversal tegen u te krijgen maar als gij u spel daaraan ni aanpast en der maar blijft uit gemashed worden dan ligt het probleem bij u... Stop me frametraps te gebruiken op mashers. Laat nen intentional gab voor te baiten, leer u afstanden, leer u punishers... das de enigste mannier om iemand te laten stoppen mee mashen.
Is de game dan nog zo noob friendly dan moet ik tot spijt zeggen dat ge het game zelf beter links laat liggen en iets meer casual ga spelen...
Dat de games die nu uitkomen meer casual friendly zijn vind ik anders ook dood normaal. They need to get paid son... Want meeste zeggen hier ow 3SO super spel tot ze het effectief gaan spelen en gaan zien hoe belachelijk traag da spel is en hoe moeilijk. 3S is ni scrub friendly en is daarom ook een van de mindere games in sf genre.
Veruca zei:Oh joy, we hebben er zo'n elitist jerk geval bij manne!![]()
GaaRa- zei:die ene dikken nek meer of minder in dit topic zal niet veel verschil uitmaken hoor.....

Dennoman zei:Och, niks mee inzitten. Straks is SNK nog wel eens failliet![]()

Terry_Bogard zei:Tja, als je geen vrienden hebt om mee te spelen.
lol deze tjap denkt dat ik net als hem bij SF4 ben begonnen. Luister, ik ga al jarenlang naar FG tournaments in het buitenland voor alles behalve SF4, zelfs voordat die game uit was. Waar ben jij geweest? Online telt niet.
Casual friendly is met SF4 geintroduceerd en dat begon met lenient inputs, shortcuts in commands en comeback mechanics to cater to scrubs.
LOL 3S een van de mindere games in de SF reeks? 3S traag??![]()
Het is niet voor niets dat ze SF4 soms gekscherend Turtle fighter 4 noemen. Ik heb in geen enkele fighting game ZO vaak de timer op nul zien eindigen.
3S kwam in 1999 in de arcade uit en mensen spelen de game nog STEEDS, en dat is volgens jou een van de mindere SF games? De game die bijna een decennia lang standaard gefeatured wordt op praktisch ieder FG toernooi? (SBO, EVO anyone?) Dat geeft al aan dat je echt niks over fg's weet behalve SF4.
Ik heb 3s al bijna 10 jaar in mijn bezit dus ken het spel wel degelijk en heb zelfs toernooi ervaring.
Dus voordat je verder blaat adviseer ik je eens aan een echt toernooi mee te doen.
Terry_Bogard zei:Tja, als je geen vrienden hebt om mee te spelen.
