Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
IfwLq.jpg

vond ik voor de een of andere reden share-worthy

Tracker

Legacy Member
NATTIGHEID ALOM

Arcana heart omfg omfg omfg
zo vet, allemaal wijven, zotte battle system, ZOVEEL MOGELIJKHEDEN VOOR COMBO'S, ZO VEEL INTERESSANTE CHARACTERS, dan ist weer traag, dan ist snel, dan zit je op grond, dan ineens dikke mid air battle EN HEB IK AL VERTELD DAT HET ALLEMAAL WIJVEN ZIJN??

fuck 3s
Fuck kof 13
FUck MK9
FUCk BB:CS
EN FUCK SSF4AE

tzijn allemaal pussy spellen tegenover Arcana heart 3. Overdreven hoe nice da spel is. omfg omfg omfg ni normaal, dit houdt mij wel zoet tot SFXT.


Yeah i really like the game :p

GaaRa-

Legacy Member
Tracker zei:
NATTIGHEID ALOM

Arcana heart omfg omfg omfg
zo vet, allemaal wijven, zotte battle system, ZOVEEL MOGELIJKHEDEN VOOR COMBO'S, ZO VEEL INTERESSANTE CHARACTERS, dan ist weer traag, dan ist snel, dan zit je op grond, dan ineens dikke mid air battle EN HEB IK AL VERTELD DAT HET ALLEMAAL WIJVEN ZIJN??

zijn er vrouwelijke chars te kiezen?

AssassiN

Legacy Member
Tracker zei:
NATTIGHEID ALOM

Arcana heart omfg omfg omfg
zo vet, allemaal wijven, zotte battle system, ZOVEEL MOGELIJKHEDEN VOOR COMBO'S, ZO VEEL INTERESSANTE CHARACTERS, dan ist weer traag, dan ist snel, dan zit je op grond, dan ineens dikke mid air battle EN HEB IK AL VERTELD DAT HET ALLEMAAL WIJVEN ZIJN??

fuck 3s
Fuck kof 13
FUck MK9
FUCk BB:CS
EN FUCK SSF4AE

tzijn allemaal pussy spellen tegenover Arcana heart 3. Overdreven hoe nice da spel is. omfg omfg omfg ni normaal, dit houdt mij wel zoet tot SFXT.


Yeah i really like the game :p

Fanboy alert!

Bamboebahr

Legacy Member
Tracker zei:
NATTIGHEID ALOM

Arcana heart omfg omfg omfg
zo vet, allemaal wijven, zotte battle system, ZOVEEL MOGELIJKHEDEN VOOR COMBO'S, ZO VEEL INTERESSANTE CHARACTERS, dan ist weer traag, dan ist snel, dan zit je op grond, dan ineens dikke mid air battle EN HEB IK AL VERTELD DAT HET ALLEMAAL WIJVEN ZIJN??

fuck 3s
Fuck kof 13
FUck MK9
FUCk BB:CS
EN FUCK SSF4AE

tzijn allemaal pussy spellen tegenover Arcana heart 3. Overdreven hoe nice da spel is. omfg omfg omfg ni normaal, dit houdt mij wel zoet tot SFXT.


Yeah i really like the game :p

Hired for commentator @ next tournament !

killyourzone

Legacy Member
Ben ook wel onder de indruk van AH3 moet ik zeggen! Er zit gewoon een trophy/achievement tussen waarbij ge een combo van 666 hits moet halen 'Sympathy for the Devil'... :eek: haha Ik denk dat 'Kamui Tokinomiya' mijn charcter zal worden! :love:

DissA

Legacy Member
Ja ze zijn pcies wel heftig aan't tweaken, ma tbh ik ben nog ni tevreden met yun. Ok you took away the dmg ma ik zie heel weinig van zen moves die safe waren voordien nu unsafe zijn...

rushpunch nogaltijd safe... (k ni tegen een spd hoer ma wie doe da nu) divekick nog meer block/hitstun...
Hopelijk is de upkick wel makkelijker te punishen zodat deze nimeer een get out of free jailcard move is.

Wat yang betreft. Nog moeilijker tespelen door een nog lagere dmg output... gg capcom nu wilk em zeker nimeer mainen zucht.

Nways voor wat bison betreft! Meer dmg en zijn fadc wordt ook beter! Denk dat veel bisons hierop zaten te wachten. Hopelijk komt daar nog meer info over ^^.

E.ryu seems more viable nu dat mk en hk axekicks in iets kunnen combo'n en ook meer leven heeft. Ben benieuwd en ik denk ook dat deze meer setups kan hebben alsk ik lees dat airial axekick tech knockdown heeft.

Oni aan de andere kant sterk zoning character maar em heeft totaal geen defence en hij moet deze wel hebben... oni lijkt mij net zoals cody redelijk free on knockdown wa wel spijtig is. Em heeft een dp maakt het fadc'able plz!

Terry_Bogard

Legacy Member
Cody free on knockdown? Zijn de properties dan veranderd aan zijn EX Zonk knuckle?

DissA

Legacy Member
Nope maaar om 3 meters te spenderen om oki te vermijden is nogal drastisch, hetzelfde zoals chun die is redelijk free on knockdown.

Terry_Bogard

Legacy Member
Zorgen dat je niet voor die knock down valt hé

Chun met EX SBK is ook niet free on knockdown. Beide characters hebben meer aan hun EX moves dan aan een super dus waarom sparen. Besides, 1 stock verdien je binnen no time terug.

DissA

Legacy Member
Indeed en ik weet dat die hun ex moves viable zijn, maar niet tegen safejump setups.

Ex moves zijn goed maar ik vind die moves gebruiken op wake zeker als je niet eens weet of je safe kan zijn nadien nogal zonde van de meter. Beter sparen tot je een move safe kan doen en daaruit Fadc'n of hopen dat uw tegenstander iets laat droppen waar je terug vrij spel hebt.

En als uwe tegenstander weet dat je graag opstaat met een move zijn er nogeens OS'n die ze wss beaten dusja.

DissA

Legacy Member
True, maar dan begint uw tegenstander met zijn blockstring en frametraps en dan moet ge weer uw throw beginnen te techen want anders ben je kwetsbaar voor tickthrows.

Terry_Bogard

Legacy Member
Maar dan overleef je je wake up in ieder geval zonder damage te eten. Blockstrings en Tick throws kun je gedurende de hele match verwachten dus dan begint het feestje gewoon weer van voor af aan. No biggie.

DissA

Legacy Member
True maar als je je ex zou gebruikt hebben niet. Dus dan ben je meter en positie kwijt en mogelijke punishment. Plus 9/10 weer een knockdown.

Oh wat haat ik Yun, Akuma en ibuki ineens weer :p

Tracker

Legacy Member
ik main cody en ik moet zeggen dat ex zonk knuckle belachelijk weinig heeft gered uit meerdere situaties :p I just go with block on good luck and lucky frame trap counta!

Terry_Bogard

Legacy Member
Dan lijkt je timing off. EX Zonk Knuckle is invincible on start up.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan