Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killyourzone

Legacy Member
Bamboebahr zei:
@killyourzone: waar heb je die dan besteld? Ik ging die versie ook nemen maar de BB store was zot duur ivgm zavvi :x

Bij die BB store :$, is echt wel puur voor die mousemat dat ge het moet doen, voor de rest zit er enkel nog een sleutelhanger bij (+de normale limited natuurlijk). Maar ik vind als ge zoals Zen United de moeite doet om dit soort games uit te brengen met exclusieve dingen (ook maar 500 exemplaren) erbij dat ze mijn steun wel verdienen.

Terry_Bogard

Legacy Member
hatetn zei:
of nog erger, KOFXIII wordt een kutgame:unsure:
Heb je de arcade versie al eens gechecked?
Zoja, dan moet je weten dat de console versie er dik overheen gaat.

DissA zei:
dude grappig om te zien dat je zoveel zegt ma zoweinig leest....
3SO zo goed zo amazing ja daarom dat er ZOVEEL mensen het spelen.... slechts een paar kunnen dit echt goed.
Gij die zoveel na toernooi'n ga ze wel vlug op u tenen getrapt en zeker als het over nubs ga want clearly you don't know how to beat em
gg kk thnx bye

ps 3S is traag en 3S geen comeback mechanics??? wacht ik pak even chun li en doe 1 poke voor 30% van u leven, maja da telt ni ofc want das ma nen super ....
en sf4 me timeout dude you're playing the game wronge srr

lol volgens mij heb jij problemen met begrijpend lezen. Ik gaf eerder aan dat ik persoonlijk geen problemen heb met het verslaan van scrubs maar dat de game zo ontworpen is dat het scrubvriendelijk is door alle bovengenoemde factoren. Lees voor het gemak mijn bovenstaande posts nog eens even door.


Zeker 30 procent van de SFIV filmpjes die je op het internet ziet eindigt minstens 1 ronde met een time out. Super slow ass Turtle fighter 4.

3s heeft geen comeback mechanics. Afgaande op je antwoord weet je niet wat comeback mechanics inhouden.

Revenge/Ultra meter is een comeback mechanic. Je wordt beloond met een ultra voor het incasseren van klappen.

Btw, typ eens fatsoenlijk.


Ik koop fighting games overigens nooit voor de single player, jij wel dan?

Ja. Problemen mee?


Tja, als je geen vrienden hebt om mee te spelen.

anders wel net m'n twee vaste spar buddies uitgemaakt... (so much for no friends,huh?)

Hooray for contradiction.

DissA

Legacy Member
ah dus mensen mogen nimeer sp nimeer spelen... k noted

en als ge scrubs zo makkelijk kunt verslaan waarom lees ik dan alleen maar whine derover?
Juist omdage wordt gehit door die o zo leuke dp.

ik ga zelf nimeer in discutie me u tis gelijk tegen nen muur klappen. Enjoy KOF en veel geluk in de toekomst man want ik wil ECHT wel u naam nekeer zien op evo of SBO of stunfest of op dreamhack

oh en btw we do have fightnights... OFFline

Terry_Bogard

Legacy Member
DissA zei:
ah dus mensen mogen nimeer sp nimeer spelen... k noted

en als ge scrubs zo makkelijk kunt verslaan waarom lees ik dan alleen maar whine derover?
Juist omdage wordt gehit door die o zo leuke dp.

ik ga zelf nimeer in discutie me u tis gelijk tegen nen muur klappen. Enjoy KOF en veel geluk in de toekomst man want ik wil ECHT wel u naam nekeer zien op evo of SBO of stunfest of op dreamhack

oh en btw we do have fightnights... OFFline

lol je leesvaardigheden zijn net zo slecht als je schrijfvaardigheden, en die zijn op hun beurt bijna net zo slecht als je bison.

Heb ik ergens gezegd dat ik val voor random dp's? Nee.
Lees m'n posts 2 keer door mocht dat helpen.

Het is nooit een zinvolle discussie geweest omdat je simpelweg niet kunt redeneren, lezen etc.

Als je fightnights houdt met mensen die op hetzelfde niveau zitten kun je niet levelen hé.

Ohja, en 3s een van de mindere games in de SF reeks? :rofl:
Lees dit voor het gemak even: Street Fighter III: Online Edition Review for PS3, 360 from 1UP.com

Dennoman

Legacy Member
Dat die nerdrage hier nog bezig is, is één ding, maar 3S één van de mindere SF's noemen is nu inderdaad ook wel niet bijzonder goed bezig :p

Fucking hell man, als ge zo reageert op kritiek op een videogame, wat doet ge dan als ge eens echt beledigd wordt of zo? Een Hans Van Themscheke?

DissA

Legacy Member
Yep we all love 3s daarom heeft iedereen hier ggpo en hebbenwe allemaal 3s en zijn we dit allemaal aan't spelen want we vinden het zo goe.

Ah ge hebt al tegen menne bison gespeeld dan? want ik ben nog ni veel belgen tegen gekomen die der van gewonnen zijn. (buiten ccl en hlm) ma das dan ook normaal waalse scene is sterker dan de vlaamse.

En als ik u dan tochal zohard irriteer dage weet me welk ventje ik speel dan weet ge ook da ik derjuist na streef om een FGC te willen maar als gij het evenbeeld ze van hoe ze zijn dan hoeft het voor mij ni

hatetn

Legacy Member
ik denk dat het weer tijd is dat er een paar hun console aanleggen en het daar tegen elkaar uitvechten.

BladeStunner

Legacy Member
Ik heb recentelijk gehoord dat er op 1/10/11 een SSF4 tornooi gehouden wordt in Brussel. Weet iemand hier iets meer van? Bv het adres, misschien een site of affiche, contactgegevens?

Bamboebahr

Legacy Member
@hatetn: goed idee, kben er hier toch klaar mee :p

@bladestunner: hmm,nog niets van gehoord,nee. Zou het iets groots moeten zijn? Anders google ik het even :p

on-topic:
images


She's cool, can't wait to practice ^^

BladeStunner

Legacy Member
Heb ik al gedaan. Ik vind niets. Ik post het sowieso op deze pagina, eens ik meer weet. Maar ik wil eindelijk eens een tornooi in België beleven ^^ En eventueel winnen. Good luck me...
Zijn er veel 9lives-leden geïntresseerd in zo'n events?

AssassiN

Legacy Member
Mortal Kombat toernooi in Zelzate: Naamloos document.
Naast MK wordt er ook Fifa en Pacman gespeeld(vorige keer was het MK, Fifa en Tekken).

Wordt dus gespeeld op PS3 consoles, dus geen Xbox 360's verwachten :p.
Vorige keer waren er zo'n 16-18 mensen opgedaagd voor MK.

BladeStunner

Legacy Member
Hehe, Mortal Kombat. Ik zou misschien wel komen, maar spelen.. Misschien met Kung Lao dan ^^

Tracker

Legacy Member
DissA zei:
Ah ge hebt al tegen menne bison gespeeld dan? want ik ben nog ni veel belgen tegen gekomen die der van gewonnen zijn. (buiten ccl en hlm)

AHEM????
You about to start fighting fo real johan?? :P

@die kof bash, kheb nog ni eens de moeite gedaan om heel diejen waslijst van whine en vinegar te lezen maar ik ben het over 3 dingen eens.

1: Kof 13 is al SUPER lang een hebbe-hebbe game voor mij, da moet ik dus ZEKER in mijn lijst hebben aangezien ik alle KOF's op mijn xbox heb staan en nog regelmatig es een gamepke speel (ook al zuig ik ballen in KOF)
2: Terry's gezeur over SF4 is niet misplaatst over dat het trager is als de rest maar 3S is ZEKER niet het beste voorbeeld om te geven voor te zeggen dat het al ZOOOOveel sneller is als SF4, speelt SFa3 en ge weet wat snelheid is. Toegegeven die game was ook broken ma goddamnit combo's maken met X bar was de shit.
3: Dit is een fighting games topic voor fans om samen te komen en gezellig te chatten over de fighters, ge zult wel van die overdreven fanboys hebben voor snk, capcom en arc systems maar who the fuck cares waarom de fuck ge bekas nen natte droom hebt voor een bepaald spel en daarom meteen al zo pisnijdig wordt als er 1 verkeerd woord wordt gezegt, da ge al bekas gelijk nen zelfmoord terrorist het 9lives kantoor zou binnenspringen, u eigen opblazen gewoon omdat ge uw gelijk ni kunt krijgen of als de persoon van de discussie in u ogen hersendood is (ja dees is zeer gedramatiseerd zelfs ni zeker of ik zoiets mag zeggen op het forum maja soit da zal onze vriendelijke mod dan wel verwijderen en misschien zelf iets leuk bedenken) maar we zijn allemaal fans van onze games.

Om een voorbeeld te geven dat ik fighters zeer serieus neem en toch nog een casual gamer ben die mid level is (in eigen ogen en bepaalde fighters NIET allemaal!)

Alles wa uit is op de XBOX op't moment
3S
Tekken 3
Tekken op psp 5 en 6 dus
gans GGPO volledige lijst om alles te kunnen spelen

etc etc... kben nog niet eens begonnen aan de juwelen van japanese fighters die op de arcades daar worden gespeeld.
ma kan wel trots zeggen dat ik ongeveer toch 40 fighters in mijn collectie heb die ik nog regelmatig speel. BE A FAN en geen fanboy.


Moraal van dees verhaal is:

Vrede voor allen!

Veruca

Legacy Member
Goh, dat mensen een bepaalde voorkeur hebben voor een game is logisch. Maar het is gewoon dat gebash waar ik het van op m'n heupen krijg. Het is zoals Zig zegt: 1 woord verkeerd en het is precies of we in mensen hun gezicht spugen. :s

Koonut

Legacy Member
grappig hoe sommige hier denken dat Terry compleet aan het ragen is, niet dat ik hem echt ken ofzo maar uit zijn posts kan ik toch echt niets agressief halen

een lichtjes geschifte KoF fan ja, respect nee? dit is toch het fightinggame topic? :p

"Een Hans Van Themscheke", "zelfmoord terrorist"

en hij zou dan zitten overdrijven :')

er lopen hier precies een paar gefrustreerd omdat ze op hun plaats zijn gezet

lol je leesvaardigheden zijn net zo slecht als je schrijfvaardigheden, en die zijn op hun beurt bijna net zo slecht als je bison.
:lol:
+ rep
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan