DissA zei:
Ah ge hebt al tegen menne bison gespeeld dan? want ik ben nog ni veel belgen tegen gekomen die der van gewonnen zijn. (buiten ccl en hlm)
AHEM????
You about to start fighting fo real johan??
@die kof bash, kheb nog ni eens de moeite gedaan om heel diejen waslijst van whine en vinegar te lezen maar ik ben het over 3 dingen eens.
1: Kof 13 is al SUPER lang een hebbe-hebbe game voor mij, da moet ik dus ZEKER in mijn lijst hebben aangezien ik alle KOF's op mijn xbox heb staan en nog regelmatig es een gamepke speel (ook al zuig ik ballen in KOF)
2: Terry's gezeur over SF4 is niet misplaatst over dat het trager is als de rest maar 3S is ZEKER niet het beste voorbeeld om te geven voor te zeggen dat het al ZOOOOveel sneller is als SF4, speelt SFa3 en ge weet wat snelheid is. Toegegeven die game was ook broken ma goddamnit combo's maken met X bar was de shit.
3: Dit is een fighting games topic voor fans om samen te komen en gezellig te chatten over de fighters, ge zult wel van die overdreven fanboys hebben voor snk, capcom en arc systems maar who the fuck cares waarom de fuck ge bekas nen natte droom hebt voor een bepaald spel en daarom meteen al zo pisnijdig wordt als er 1 verkeerd woord wordt gezegt, da ge al bekas gelijk nen zelfmoord terrorist het 9lives kantoor zou binnenspringen, u eigen opblazen gewoon omdat ge uw gelijk ni kunt krijgen of als de persoon van de discussie in u ogen hersendood is (ja dees is zeer gedramatiseerd zelfs ni zeker of ik zoiets mag zeggen op het forum maja soit da zal onze vriendelijke mod dan wel verwijderen en misschien zelf iets leuk bedenken) maar we zijn allemaal fans van onze games.
Om een voorbeeld te geven dat ik fighters zeer serieus neem en toch nog een casual gamer ben die mid level is (in eigen ogen en bepaalde fighters NIET allemaal!)
Alles wa uit is op de XBOX op't moment
3S
Tekken 3
Tekken op psp 5 en 6 dus
gans GGPO volledige lijst om alles te kunnen spelen
etc etc... kben nog niet eens begonnen aan de juwelen van japanese fighters die op de arcades daar worden gespeeld.
ma kan wel trots zeggen dat ik ongeveer toch 40 fighters in mijn collectie heb die ik nog regelmatig speel. BE A FAN en geen fanboy.
Moraal van dees verhaal is:
Vrede voor allen!