Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DissA

Legacy Member
Give a good mixup char plox gelijk seth :p en neen geen yun, yun is ass :p
raven zie der wel leuk uit maar lijkt me te oni achtig....

Tbh tekken characters zien er beter uit dan de sf characters.

Veruca

Legacy Member
Da's misschien omda ge de SF chars al beu gezien zijt. :p

Zojuist 2 vids gezien van UMvC3. Dr. Strange en Nemesis zijn nu voor het eerst in actie te zien:

[youtube]dscKEenjx6M[/youtube]

[youtube]YdIfp1tEJ-4[/youtube]

Om eerlijk te zijn, they're both looking awesome. :)

Bamboebahr

Legacy Member
ben ik nu de enige die moet denken aan Mu bij het zien van dr. strange z'n moves? :p
vooral die stationary dingen en die grote bol zien er enorm bekend uit ;)

Veruca

Legacy Member
Hij ziet er mij eerder uit als een mannelijke Phoenix, althans de manier waarop hij z'n assist doet. Hij zwaait op dezelfde manier als Phoenix met dat handje. :p

Bamboebahr

Legacy Member
mja,zal natuurlijk geen exacte kopie zijn, BB heeft namelijk geen assists :p
maar het lijkt mij wel dat capcom toch even geleend heeft XD

Veruca

Legacy Member
Hmm, tbh.. hij heeft wel redelijk wat moves van Phoenix geleend zo te zien. Z'n manier van zweven, z'n discs (Phoenix traps), zelfs z'n grabs... *kuch* :p

Nog wa shizzle:

[youtube]crD3lSVLo1s[/youtube]

[youtube]5U6amXU58gI[/youtube]

[youtube]WYWJUM1TMRs[/youtube]

Bamboebahr

Legacy Member
wel nice dat Hugo weer wat time in the sun krijgt, samen met poison :)
Na de revival van Cody en Guy in SSF4 en Hagar in MvC3 verdienen ze het wel, nu nog Rolento en Sodom XD

ShiryuX

Legacy Member
Terry_Bogard zei:
Wie koopt KOFXIII en is van plan deze game competitief te spelen?

Competitief nog geen idee, maar zal hem wel zeer snel in huis halen eens hij uit is.
Al ermee gespeeld en vond hem gewoon zo geniaal ^^.

Terry_Bogard

Legacy Member
Awesome, nu maar hopen dat de game flink aanslaat bij de masses. De game is sweet en zit vol mooie details wat laat zien dat de game met veel liefde is gemaakt. Het nieuwe systeem is een geevolueeerde vorm van 2k2's maxmode en de juggle properties maken het zoveel meer leuker om coombo's in elkaar te flansen in de corner of in HyperDrive mode.

Dit zal mijn main game worden + 3so voor ol' time sake.

Dennoman

Legacy Member
KOF-reeks is gestaag achteruit blijven gaan sinds '96, met '98 UM als eenzaam hoogtepuntje. Het is te hopen dat ze iets spectaculairs uit hun mouw schudden.

Terry_Bogard

Legacy Member
Dennoman zei:
KOF-reeks is gestaag achteruit blijven gaan sinds '96, met '98 UM als eenzaam hoogtepuntje. Het is te hopen dat ze iets spectaculairs uit hun mouw schudden.


Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan?
97, 98, 2000, 2002 en XI zijn pareltjes die wereldwijd nog steeds veel gespeeld worden.

Met name 98 en 2002 zijn pareltjes die de tand des tijds hebben doorstaan en om die reden remakes (een UM behandeling) kregen.

98UM is niet beter dan vanilla 98, en dat om één ding: Krauser.

UMFE (Final Edition) is een rebalanced version van 98UM waar Krauser (terecht) flink generfed is: The King of Fighters

2k2UM is een geweldige revision en is in veel opzichten veranderd waardoor het bijna gaat om een compleet andere game.

En wat XIII betreft, iedereen die de game volgt weet hoe goed het is, zeker de balance changes voor de console versie en de vele extra's.


Dus kom niet met zulke rare uitspraken als je het fijne er niet vanaf weet, dank u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan