Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Blijkbaar hebben de mannen bij NRS een nieuw level van trollen bereikt. Waar je bij de vorige characters nog de optie had om de compatibility pack te downloaden (en zo te vechten tegen said DLC characters), hebben de blijkbaar de Freddy Krueger comp pack in een verplichte patch gestoken. Dus als ge online wilt spelen, dan moet ge die patch downloaden. Met andere woorden: we'll be fighting Freddy, whether we want to or not. :ironic:

killyourzone

Legacy Member
Zo'n groot probleem is dat toch niet, echt populair lijkt hij me niet te gaan worden. Ik ben zelf nog geen enkele keer een Rain, Scarlet of Kenshi tegen gekomen online, de meesten blijven toch bij hun personage waar ze al ietwat goed mee zijn.

Marginal0

Legacy Member
Ik ben altijd te vinden voor alle fighters, maar die Arcana Heart 3... Beetje balen dat je enkel keus hebt tussen kleine meisjes. Da's toch vrij atypisch om het licht uit te drukken. :p

Veruca

Legacy Member
Ben benieuwd naar AH3. Volgende week is't release. :D

Maar Dissa heeft me ook nog een heel leuke fighter laten zien; Aquapazza.

2132446909_full.jpg


[youtube]irqzkNPDyfM[/youtube]
[youtube]XkjDnDrgZzQ[/youtube]
[youtube]MWTZt71v3O0[/youtube]

Deze mag gerust ook naar EU komen. :D

DissA

Legacy Member
idd die ga de shit zen en tbh ja characters lijken wel raar ma tbh het draaid om de mechanics als die goe zen (y)

Veruca

Legacy Member
Bwa, voor mij is't ni enkel de mechanics. Ik vind dat personages (en stages, in mindere mate) een even belangrijk aspect zijn. I mean... een klungelig meisje met boeken, die ganse boekenkasten omver stoot, als special move. What's not to love?

*ring ring* Fietsbel :p

DissA

Legacy Member
van wa ik gezien heb ziet het er erg goed uit dus ik hoop dat deze een EU/NA release krijgt ^^

Bamboebahr

Legacy Member
lijken mij wel allemaal leuke games, maar ik denk dat ik toch afwacht met deze te kopen tot ze eens goedkoop te krijgen zijn :p

als elk bedrijf begint doujin game copies op de markt te gooien zal er vlug een gat in m'n portefeuille zitten ^^;

Veruca

Legacy Member
SC5 Gamescom trailer (revealing Hilde, Tira, Voldo & Nightmare):
[youtube]iNRVywYCZbo[/youtube]

SFxT Gamescom trailer (inclu Ibuki & Kuma):
[youtube]fGvssf5WDe8[/youtube]

Bamboebahr

Legacy Member
fuck yeah,ibuki ^^

kwas al ff bang dat ze er niet bij ging zijn, maar nu heb ik toch m'n abel/ibuki combo XD

SC5 begint ook wel zwaar te appealen moet ik zeggen, met die zal ik wss niet te lang wachten om hem te halen ^^

en @ Aquapazza: wel beetje ongelukkige woordkeuze in een game met een female only cast om van "period" te spreken ipv match of round :x

Veruca

Legacy Member
Haha, final period... we can only hope. :p

Als de lijst die Dissa mij heeft laten zien juist is, dat gaat het bij mij een Juri/Poison tag-team worden. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan