ye tekken was idd boring en altijd dmg kor die wint
en yun is ni overwinnelijk em mag kleine nerfs krijgen zoals bij een schoulder bvb als ge dit doet en ge doet daar direct nog ene achter kan da bijna dienne als frametrap.
De shoto's zijn goed zoals ze zijn, ze hebben hun dmg nog want the granddaddy of ryu's Vally en ssk samurai doen daar nog genoeg schade mee aan. Ge moet gewoon harder u best doen nu en meer risico nemen aangezien ge dichter in range moet komen, ma iemand die footsies heeft zoals de beste gaat hier niet zohard van afzien
Verder had latif evo gewonnen moest hij ni zo mindfucked geweest zijn van die counter ultra van fei. Ge moet der maar is op letten hoeveel matches em in begin die fei om zen oren geeft ma vanaf ultra 2 een mogelijkheid werd zen spel helemaal anders werd. Schame tho want ik had latif graag als winnaar gezien!