Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Goh, denk niet dat het in steen staat. Voorlopig gaan de geruchten de ronde dat het tussen UMvC3 en SFxT gereleased zal worden. Dus ja... :p

Dennoman

Legacy Member
Op de wiki staat nog steeds 28 oktober, maar ik vraag me nog steeds af waar ze dat vandaan halen. Toevallig toch ook de enige release date zonder bronvermelding zeker!

Veruca

Legacy Member
Zie juist dat ze op het Playstation forum ook 28 oktober gebruiken als release date, maar kan zijn dat ze zich enkel baseren op de Wikipedia info.

Dennoman

Legacy Member
Is gewoon nog niet voor Europa bevestigd. Is op zich raar, want Rising Star verdeelt normaal toch in EU zonder problemen. Soit, als het weer zo een historie wordt als met BB koop ik hem eerst wel op PS3.

Dennoman

Legacy Member
Ik vraag me trouwens af of Daigo terug naar Ryu zal gaan nu Yun een dikke nerf gaat krijgen met die 2012 patch. Ik hoop stilletjes van wel, ben Yun nu al beu gezien. Ik hoop dus op kleine buffs voor de projectile chars :)

Veruca

Legacy Member
Bij GM staat KoF13 gepland voor 15/10 blijkbaar.

En ik heb Daigo's Yun niet echt in actie gezien, dus kan niet oordelen hoe goed hij er mee is. Het enige dat ik gezien heb, is dat hij ge-perfect werd door Seth. :p

killyourzone

Legacy Member
Op de Ustream pagina van Evo kan je nu de hoogtpunten kijken. Die perfect was wel zot ja, en hoe die Poongko op kwam, alles overdreven dramatisch op de grond smijten en dan geen enkel gevecht verliezen tegen Daigo... :applause: Die Latif zijne run was ook wel indrukwekkend.

Finale van Tekken vond ik het minst van al, Bob overload...

DissA

Legacy Member
ye tekken was idd boring en altijd dmg kor die wint :p

en yun is ni overwinnelijk em mag kleine nerfs krijgen zoals bij een schoulder bvb als ge dit doet en ge doet daar direct nog ene achter kan da bijna dienne als frametrap.

De shoto's zijn goed zoals ze zijn, ze hebben hun dmg nog want the granddaddy of ryu's Vally en ssk samurai doen daar nog genoeg schade mee aan. Ge moet gewoon harder u best doen nu en meer risico nemen aangezien ge dichter in range moet komen, ma iemand die footsies heeft zoals de beste gaat hier niet zohard van afzien :)


Verder had latif evo gewonnen moest hij ni zo mindfucked geweest zijn van die counter ultra van fei. Ge moet der maar is op letten hoeveel matches em in begin die fei om zen oren geeft ma vanaf ultra 2 een mogelijkheid werd zen spel helemaal anders werd. Schame tho want ik had latif graag als winnaar gezien!

Dennoman

Legacy Member
Yun & Yang zouden naar verluidt toch serieuze nerfs krijgen op dmg-vlak, en terecht ook. Sorry hoor, maar er mag veel meer dmg scaling op die Genei Jin shit.

DissA

Legacy Member
tho ik zou meer zeggen striktere timing om die genejin zodage de link ni als nen uil moet doen, want genejin krijgde ni zomaar ge moet al nen hitconfirm into genejin doen (mss die palm minder vlug meter laten geven). En Yang moete ze afblijven tbh of nen buff geven want die heeft het helemaal ni zo makkelijk als yun. Ahja en yun zijn links mogen iets minder zijn... 3x mp into upkicks whaaa??

Zen Divekick is slechter. Heeft slechte dmg output. me yang moete echt hele goeie footsies hebben en mixup game anders kundem beter zo laten. Kheb em geprobeerd en ik werd de vloer aangeveegd me hem.

-slechte pressure (voorspelbaar),kan moeilijk inkomen, super die bijna ni word gebruikt. Ex move waar nix handig van is buiten die teleport.

Als ze iemand moete nerfen dan is het fei. Da ventje kan makkelijk inkomen. Heeft super safe pressure strings. Kan van 1 fadc en ex meter 400 dmg doen, super dp.

Dennoman

Legacy Member
Om eerlijk te zijn maakt dat zelfs op beter Belgisch niveau toch wel minder uit, ik was vooral benieuwd hoe ver. 2012 het echte prolandschap zou gaan veranderen. 't Is niet omdat ge de eerste keren verloor met Yang dat hij op proniveau niet nog steeds zwaar OP is hé :p

Dat Fei nerfs moet krijgen is inderdaad wel zo, tegenwoordig beginnen ze al te roepen dat die God tier is en ik denk dat Fuudo zijn overwinning op Evo wel signalen uitzond. Ik vond hem niet de beste speler, Latif had echt die overwinning verdiend als hij niet zo rocked was door die Ultra 2 idd :)

ShiryuX

Legacy Member
Veruca zei:
Bij GM staat KoF13 gepland voor 15/10 blijkbaar.

En ik heb Daigo's Yun niet echt in actie gezien, dus kan niet oordelen hoe goed hij er mee is. Het enige dat ik gezien heb, is dat hij ge-perfect werd door Seth. :p

Can't wait voor KOF13. 'T is wat de 12 moest zijn. :p
Hopelijk dat 'em goed is, vrijdag zal 'k hem es testen ^^

DissA

Legacy Member
fuudo was weldegelijk goed ma dropte wel bepaalde rekka links. Ma hij zei al dat bepaalde stations lagg vertoonde kan mss daaraan te wijten zen.
Ik heb niet gezegt da ik op ben met yang en mijn niveau waar gij telkens naar uithaalt (al snap ik ni waarom... want das belange ni hoog) telt idd niet. Ma ge moet mij is zeggen welke goede yang buiten nemo en mss rom die in het oog springen (alouien of oe die ook heet hebk nog geen offline toernooi'n zien spelen)?

als yang zo op was waarom was er dan geen in de top 8 of top 32?
Idd Yang heeft dezelfde pressure / mixups ni. Wa kan hij doen van pressure? jab Lp rekka? een 2 hit tc die safe is maar em daarna in slechte positie zet? divekick pressure me een divekick die zo traag is en denkik zelfs ni voor goeie hitstun zorgt?

Yang gameplan draaid allemaal rond mixup die echt super slecht is vind ik zelf en heel veel meter gebruikt voor kleine return. Ge hebt de c.lkx3 into rekka FADC reset combo, de clkx3 rekka waarbij SUPER slechte oki hebt nadien
clkx3 into dp wa al iets beter is voor oki derna.

voor de rest moet yang hard werken. Ksnap ni dage zoiets eigenlijk zegt van yang is op

Dennoman

Legacy Member
Dat men er al dan niet op professioneel niveau op gaat overschakelen is niet noodzakelijk een goeie indicatie. De brothers zijn beiden OP, al staat Yang niet bij elke tier list op S nee. Yun is een stuk meer OP, daar ga ik in akkoord :)

AssassiN

Legacy Member
De top 10 momenten van Evo 2011 volgens G4TV:

[youtube]986LWpGRGZE[/youtube]

Waar is Aris met Kayo :unsure:?

DissA

Legacy Member
idd aris de trollmeister mocht er wel bijzen :p
en spijtig heeft niemand een link met de chris hu en sanchez commentary watn die was ook vrij episch.

- Chris when was the last time you pooped
* oh man you so racist...
-Huh?
*you deep troll right now
-Man what? how can i be racist
*yo racist
-Why? chinese people don't poop?

Marginal0

Legacy Member
Amai da's daar precies wel menens. Zaten wel wat serieuze comebacks tussen. :p

killyourzone

Legacy Member
Ik heb de infinite gevonden van Mike Z tijdens het BlazBlue toernooi :p:
[youtube]rbE3hZYbX2k[/youtube]

Veruca

Legacy Member
Nog 2 weken en het is Arcana Heart 3 tiemz. Hopelijk verplaatsen ze de release date niet weer. :p

AH3.jpg

killyourzone

Legacy Member
Ik hoop dat hij op mij ligt te wachten als ik terug ben uit Tjechië. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan