Fuzetsu
Legacy Member
nothingButme zei:wow werkt eindelijk! (moest gewoon winzip 9.0 hebbe)
maja kan ik niets mee doen want ik heb gene account
Huh??? Het installeert dus gewoon ofwat???

Ik heb hier WinZip 9.0 en het wilt althans niet werken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nothingButme zei:wow werkt eindelijk! (moest gewoon winzip 9.0 hebbe)
maja kan ik niets mee doen want ik heb gene account


nothingButme zei:sukkels
ma kunt ge nu al spele ?
nothingButme zei:ik heb nen cd key ma moet nu nog nen account make :/

hopelijk ga ik nog een key ontvangen 
nothingButme zei:ik zit er bij ma ik ben zo nerveus da menne stoel naar de klote is![]()

QuoteRevival zei:hahaha ... lolololol.... al die nagelbijters die die download gedaan hebben en zichzelf zitten op te jagen... why?????
Met die Stresstest ga je toch NIETS zijn, 1 weekje, overbevolkte servers en Mmorpg noobs (die jullie misschien ook zijn), daar kan je NIETS met doen, gewooon eens vergapen aan de omgeving maar bekijk dan nog eens alle avi's die op het net te downen zijn.
Trouwens , schoolke is begonnen, moetten jullie nie beginnen werken en om 2200 in jullie bed?![]()
Phoo zei:de servers zullen zeker overvol zitten ma de meeste zijn amerikanen en je moet gewoon spelen waneer ze op school/werk zijn.
btw hoe maak je de account aan ? of kan je dit pas als de stress live gaat ?

jep ze zullen nog een mail zenden wanneer de test live gaat, waarop zal staan hoe je je account kan aanmaken.Phoo zei:de servers zullen zeker overvol zitten ma de meeste zijn amerikanen en je moet gewoon spelen waneer ze op school/werk zijn.
btw hoe maak je de account aan ? of kan je dit pas als de stress live gaat ?