Archief - Help mee met Stresstest!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
wow werkt eindelijk! (moest gewoon winzip 9.0 hebbe)
maja kan ik niets mee doen want ik heb gene account


Huh??? Het installeert dus gewoon ofwat??? :s

Ik heb hier WinZip 9.0 en het wilt althans niet werken :(

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
sukkels :D
ma kunt ge nu al spele ?


Nee ge kunt nog nie spele...

Ge moet wachte tot er op fileplanet een link komt naar een Account Creation Page...

Denk da da nog wel 3 daagjes zal duren ofzo >.<

crazy_soy

Legacy Member
omg ik reg mij en kijk daarna nog is en ze zijn geclosed :s
woot me :p

nothingButme

Legacy Member
ik zit er bij ma ik ben zo nerveus da menne stoel naar de klote is :P

QuoteRevival

Legacy Member
hahaha ... lolololol.... al die nagelbijters die die download gedaan hebben en zichzelf zitten op te jagen... why?????

Met die Stresstest ga je toch NIETS zijn, 1 weekje, overbevolkte servers en Mmorpg noobs (die jullie misschien ook zijn), daar kan je NIETS met doen, gewooon eens vergapen aan de omgeving maar bekijk dan nog eens alle avi's die op het net te downen zijn.

Trouwens , schoolke is begonnen, moetten jullie nie beginnen werken en om 2200 in jullie bed? :D

Phoo

Legacy Member
QuoteRevival zei:
hahaha ... lolololol.... al die nagelbijters die die download gedaan hebben en zichzelf zitten op te jagen... why?????

Met die Stresstest ga je toch NIETS zijn, 1 weekje, overbevolkte servers en Mmorpg noobs (die jullie misschien ook zijn), daar kan je NIETS met doen, gewooon eens vergapen aan de omgeving maar bekijk dan nog eens alle avi's die op het net te downen zijn.

Trouwens , schoolke is begonnen, moetten jullie nie beginnen werken en om 2200 in jullie bed? :D



de servers zullen zeker overvol zitten ma de meeste zijn amerikanen en je moet gewoon spelen waneer ze op school/werk zijn.


btw hoe maak je de account aan ? of kan je dit pas als de stress live gaat ?

Fuzetsu

Legacy Member
Phoo zei:
de servers zullen zeker overvol zitten ma de meeste zijn amerikanen en je moet gewoon spelen waneer ze op school/werk zijn.


btw hoe maak je de account aan ? of kan je dit pas als de stress live gaat ?


Voor de 20ste keer (staat in deze thread en alle andere threads EN de official FAQ):

Kunde pas aanmake als alle keys door fileplanet zijn weggegeven en zij hun registration page openen om daar een account aan te maken...

@ QuoteRevival:

De download kon me niks schelen daar ik nog 3 GB over had op het einde van de maand, ik ben erin geraakt mits de server te doen denken dat ik van de US ben (via remote ip en poort) en nee ik moet nie naar school en dus ook nie slape want ik begin pas de 20ste met school :D

Illeh

Legacy Member
Phoo zei:
de servers zullen zeker overvol zitten ma de meeste zijn amerikanen en je moet gewoon spelen waneer ze op school/werk zijn.


btw hoe maak je de account aan ? of kan je dit pas als de stress live gaat ?
jep ze zullen nog een mail zenden wanneer de test live gaat, waarop zal staan hoe je je account kan aanmaken.

en quoterevival, doe normaal ofzo..

nothingButme

Legacy Member
stress test live!!!! maar ik heb probleem :/
You don't have permission to access /accountcreation on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache Server at 12.129.232.20 Port 443!!!!!!!!!!!

Phoo

Legacy Member
kan je een link geven naar die account creation ? ik heb nog geen email ontvangen met de link hoewel ik er bij ben :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan