Archief - Help mee met Stresstest!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

warelfs

Legacy Member
ja dat zou nu eens fijn zijn :D

voor die beta zou ikalles doen (buiten 300euro geven of zo iets:D)

nothingButme

Legacy Member
ik heb mij 3 keer ingeschreve op dezelfde pc ma me 3 verschillende email adressen waaronder 2 hotmail ma ik heb gehoord da ze geen mails naar hotmails sture ofzoiet :(

warelfs

Legacy Member
nothingButme zei:
ik heb mij 3 keer ingeschreve op dezelfde pc ma me 3 verschillende email adressen waaronder 2 hotmail ma ik heb gehoord da ze geen mails naar hotmails sture ofzoiet :(
dat zou nu ook maar stom zijn vor wa da nie :eek: zo veel mensen gebreuken hotmail ???

( ik had 2 emails gekregen voor de sign up en heb 2 er gestuurt

GeTa

Legacy Member
dat is hypnotiserend!!! ik heb daar een half uur anar gekeken zonder te knipperen

warelfs

Legacy Member
ja waar gij hebt gehoort dat er geen e-mail naar hotmail adressen word gestuurt

Agnosia

Legacy Member
Bah idd :(
Heb al hele tijd zitte stuff proberen, maar graak er niet rond...:/

crazy_soy

Legacy Member
zoals er al een paar gezegd hebben ik ga geen 2 gb downloaden voor ma 7dagen zenne pakt 5 eens ge gedownload hebt :P

nothingButme

Legacy Member
crazy_soy zei:
zoals er al een paar gezegd hebben ik ga geen 2 gb downloaden voor ma 7dagen zenne pakt 5 eens ge gedownload hebt :P
is uw internet dan zo traag dat da 2 dage duurt
ik heb hl2 gepreload en da was 2GB en da was in 30 min klaar
wow is toch 3.5 gb ni?

warelfs

Legacy Member
wow das snel maar dat zou heel waarschijlijk zijn om voor wow ge bittorent moe gebreuken en dat is ook erg traag

*shafter*

Legacy Member
gewoon ff wachten tot ze de public servers op fileplanet ook openzetten voor ons? dit is gewoon nen truc om meer subscribers te krijgen denk ik...

ps:het is gebrUIken en niet gebreuken

edit: als ge 's nachts download is da maar 1 gig he dus da valt wel mee ze als ge wa extra volumeblokken hebt.
Waarschijnlijk sturen ze wel naar hotmail, maar als ge er 2 of 3 na elkaar gestuurt hebt met hetzelfde email-adres dan hebt ge 0% kans, want blizzard kijkt u ip na en als die 2 keer hetzelfde ip tegenkomen worden alle inschrijvingen van dat ip ongedaan gemaakt. Telenet verandert denk ik wel elke dag van ip...bij adsl weet ik het niet...

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
is uw internet dan zo traag dat da 2 dage duurt
ik heb hl2 gepreload en da was 2GB en da was in 30 min klaar
wow is toch 3.5 gb ni?



Das 1111 Kbyte / sec da ge dan gehaalt hebt O_o

Lijkt me toch wat overdreven :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan