Archief - Help mee met Stresstest!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KN-StrideR

Legacy Member
In order to evaluate World of Warcraft's account-creation process and server performance under heavy loads, Blizzard will be conducting a seven-day stress test beta in the days ahead. This test will require over 100,000 players to download the World of Warcraft stress test beta client, create an account, and log on to play when the test goes live!

To make the client available for download to such a large audience, we have partnered with FilePlanet, GameSpy's Web-based file-delivery service. Visit http://www.fileplanet.com to learn more about the World of Warcraft stress test beta and to sign up for a chance to participate in this special event.



het geldt maar voor 7 dagen
Het is zogezegd voor North america & canada only (daar zijn wel wegen rond!)

ge gaat veel lag hebbe, veel disconnecten, maar ge kunt het spelen! :niceone:

KN-StrideR

Legacy Member
pft, nee, da wordt geopend voor iedereen, subscribers hebben gewoon voorrang... :crazy:

jodabin

Legacy Member
Woow, ne 7 dagen durende stresstest vol nieuwe spamm... spelers die eigenlijk geen idee hebben wat ze moeten doen. No thanks, ik waag men kans wel met de eu beta. :p

brabra

Legacy Member
jodabin zei:
Woow, ne 7 dagen durende stresstest vol nieuwe spamm... spelers die eigenlijk geen idee hebben wat ze moeten doen. No thanks, ik waag men kans wel met de eu beta. :p


Idd, volkomen gelijk.

KN-StrideR

Legacy Member
Tja, er zijn nochtans mensen die deze kans HEEEL graag grijpen!
En 'kgeef ze geen ongelijk :P

eerste mmorpg die echt LEUK is!

Phantom

Legacy Member
Ik zie het toch niet zitten bijna 3gb te downloaden voor maar 7 dagen ze...
Dan wacht ik wel op de Euro beta ;)

Phoo

Legacy Member
mhh als ge in deze stress zit en je download de client. zal hij ook gebruikt kunnen als je in de euro beta zit ?

DarK-Shadow

Legacy Member
dat vraag ik mij ook af, zoja zou het het wel waard kunnen zijn

Phantom

Legacy Member
Niet vergeten dat de eerste betalende fileplanet subscribers de eerste spots krijgen, de rest is voor niet betalende.

WoW spelen zal wel niet veel van in huis komen met zoveel volk op een server :(
(In SWG deden ze ook stresstests dmv gewoon meer volk in de beta te laten)

GeTa

Legacy Member
pfft ik wacht wel hoor
hey als je de open beta speelt en je hebt een ventje lvl 20 late we zeggen
en daarna komt het spel uit en je betaalt ervor enzo kan je dan spelen met je ventje van lvl 20 van de beta?

Destroybe

Legacy Member
g3t4 zei:
pfft ik wacht wel hoor
hey als je de open beta speelt en je hebt een ventje lvl 20 late we zeggen
en daarna komt het spel uit en je betaalt ervor enzo kan je dan spelen met je ventje van lvl 20 van de beta?

NEE, vrij logisch

Raukaris

Legacy Member
wanneer is de open beta??
de closed is al tijdje bezig naar ik begrepen heb??

fuze

Legacy Member
Raukaris zei:
wanneer is de open beta??
de closed is al tijdje bezig naar ik begrepen heb??

Datum voor open beta is nog niet bekend. De USBeta (closed) is ondertussen al een tijdje bezig ja, de datum wanneer EU beta begint is ook nog niet zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan