Archief - Help mee met Stresstest!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nothingButme

Legacy Member
ik heb wow en ik kan er niks mee doen want ik heb gene cd-key :/

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
ik heb wow en ik kan er niks mee doen want ik heb gene cd-key :/


K... doe het volgende:

Zorg eerst en vooral dat je bent ingelogt met je GameSpy ID op de site van FilePlanet.


Ga naar Extra ==> internet opties

Klik op Verbindingen, dan op LAN-Instellingen, vink het vakje bij proxyserver gebruiken aan.

Adres: 66.196.204.150
Poort: 80

En surf dan naar de link waar je je kan inschrijven voor de beta:
http://www.fileplanet.com/betacenter/wow/stress_test/

Dan volg je alle stappen die erop staan (inclussief het overtypen van de security code die in de afbeelding staat).

Dan moet het werken :)

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:



Np ;)

Warning: Het surfen naar de sites gaat dan wel traag (+- 30 secs per pagina), maar het doet de site denken dat je een US resident bent :], dus geduldig zijn ^^

Kheb vandaag men key gekregen :)

En uh, wel 1 probleempje: als je de installer runt en dan op Install klikt komt erop te staan: Please insert disc 1

Maar de installer bestaat enkel uit 1 grote map met inhoud.

Dus kzit nu ff vast :[

nothingButme

Legacy Member
ik heb 2 accounts ma het eerste bestaat nimeer :P
en ik heb diene zip van WoW ma daar komt op 'Either multipart or curropt zip archive'

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
ik heb 2 accounts ma het eerste bestaat nimeer :P
en ik heb diene zip van WoW ma daar komt op 'Either multipart or curropt zip archive'



Hier toch nie zuh :s

Enige rare bij de download was dat het ding begon op -5%, daarna ging het naar 210 %, en dropte zo tot 100%, bij de laatste 5 minuten was de progress balk leeg.

Installer is hier 2,20 Gb

KN-StrideR

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Hier toch nie zuh :s

Enige rare bij de download was dat het ding begon op -5%, daarna ging het naar 210 %, en dropte zo tot 100%, bij de laatste 5 minuten was de progress balk leeg.

Installer is hier 2,20 Gb



dan kan wel is kloppen, veel succes met de stresstest manne (ge zult het nodig hebben) stel u de open beta van lineage 2 voor :D

Destroybe

Legacy Member
KN-StrideR zei:
dan kan wel is kloppen, veel succes met de stresstest manne (ge zult het nodig hebben) stel u de open beta van lineage 2 voor :D

beter al iets van ge game gezien dan niets he

als ik nu die rommel eens geinstalled kreeg

Zedjah

Legacy Member
KN-StrideR zei:
dan kan wel is kloppen, veel succes met de stresstest manne (ge zult het nodig hebben) stel u de open beta van lineage 2 voor :D
Djees, da was pas lekker laggen in de stadjes -_-

Phoo

Legacy Member
ik kan die code nie intypen da word heeltijd invalid ? kan iemand mij helpen

Fuzetsu

Legacy Member
Phoo zei:
ik kan die code nie intypen da word heeltijd invalid ? kan iemand mij helpen


Wa bedoelt ge met invalid??? neem screenshot ter verduidelijking plz >.<

Phoo

Legacy Member
wel op die image komt gewoon geen code er komt alleen Invalid Code op te staan heletijd en f5 drukkebn helpt ook al niet. heb geen probleem om me in te schijven maar wel als ik die bij die image kom

Sir.Killalot

Legacy Member
ik heb me ingeschreve, wel op ander e-mail dan me fileplanet account...

Fuzetsu

Legacy Member
Phoo zei:
wel op die image komt gewoon geen code er komt alleen Invalid Code op te staan heletijd en f5 drukkebn helpt ook al niet. heb geen probleem om me in te schijven maar wel als ik die bij die image kom


Destroybe had ook problemen met zen image, die wou bij hem nie tevoorschijn kome (kruisje).

Als ge wilt kunde uwe account info PM'en dan stuur ik u uw key door via PM...

Nie denke da'k die ga abusen, zoals ge ziet heb ik er zelf al een :]

Phoo

Legacy Member
nvm een kameraad heeft het al voor mij gedaan
:
hese keys are on a first come first serve basis and the current pool of keys have run out. You have been put on a waiting list. We will have more keys available soon and you'll receive an email on how to claim your Stress Test Beta key when they're available.

Fuzetsu

Legacy Member
Phoo zei:
nvm een kameraad heeft het al voor mij gedaan
:
hese keys are on a first come first serve basis and the current pool of keys have run out. You have been put on a waiting list. We will have more keys available soon and you'll receive an email on how to claim your Stress Test Beta key when they're available.



Neuh, normaal ist gewoon op deze link klikke O_o (is bij mij wel al 24 uur gelede dak heb geregistered):

http://www.fileplanet.com/betas/wowpublic.aspx

Dan krijgde uw key als ge die code overtypt...

Allessinds hier toch :D

nothingButme

Legacy Member
wow werkt eindelijk! (moest gewoon winzip 9.0 hebbe)
maja kan ik niets mee doen want ik heb gene account
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan