Archief - Help mee met Stresstest!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phoo

Legacy Member
lol juist met de alliance een raid gedaan op de undead. van de 50 man die meegekomen zijn bleven er maar een 20 tal over lol. newbs arrgo'en high levels monsters lol was waanzinig dan kwamen we aan in silverpin forrest en stonden zo een 15 undead op ons te w8en ik en 4 andere blijven vechten en de andere vluchten lol als dit pvp is :wtf:

Necrumunda

Legacy Member
Kan er iemand mij die CD schrijven van de Client op dvd ofzo?

Ik zal hem rijkelijk vergoeden!

Fuzetsu

Legacy Member
Server weeral offline? :s


GVD eh, kheb nu net vakantiewerk gevonden vorige week, dus veel kan ik al nie spele...

En als ik dan KAN spele, gaat het nie omda de servers plat ligge :[

KN-StrideR

Legacy Member
blij dat de gewone beta testers rustig kunnen doorspelen :P

maar blijkbaar bevalt het spel jullie wel :)
spijtig dat de stresstest bijna gedaan is ntrlk :x

Fuzetsu

Legacy Member
KN-StrideR zei:
blij dat de gewone beta testers rustig kunnen doorspelen :P

maar blijkbaar bevalt het spel jullie wel :)
spijtig dat de stresstest bijna gedaan is ntrlk :x


Thx for reminding me b*tch :[

*Houd slagplankje klaar om zichzelf te slaan als het zover is :x*

Phoo

Legacy Member
Stress Test Beta Extended! - Block on 09/08/04
We are extending the stress test beta to this Sunday and adding thousands of additional testers from the group of gamers that are currently on the closed-beta waiting list. Invitation emails have started going out to the new testers already. The stress test beta contest will continue on until the end of the stress test beta, at which time all stress test accounts will expire.

Drizzt

Legacy Member
Phoo zei:
Stress Test Beta Extended! - Block on 09/08/04
We are extending the stress test beta to this Sunday and adding thousands of additional testers from the group of gamers that are currently on the closed-beta waiting list. Invitation emails have started going out to the new testers already. The stress test beta contest will continue on until the end of the stress test beta, at which time all stress test accounts will expire.
lol have fun ermee ^^
:applause:

ZiMoNe

Legacy Member
De stress testers die erbij komen zullen toch terug uit US komen dus. En dan nog 4 dagen is de moeite niet echt + je acc word verwijderd :D

Wat ik wel gelezen heb is dat het lvl'en héél erg snel gaat, nu tijdens de stress test zijn er al lvl 40's, vind ik wel wat jammer als ze daar niets aan doen word het een niets :S

Maar ik wacht op mijn mailtje voor EU beta :D hopelijk 13 september :p

Destroybe

Legacy Member
ZiMoNe zei:
De stress testers die erbij komen zullen toch terug uit US komen dus. En dan nog 4 dagen is de moeite niet echt + je acc word verwijderd :D

Wat ik wel gelezen heb is dat het lvl'en héél erg snel gaat, nu tijdens de stress test zijn er al lvl 40's, vind ik wel wat jammer als ze daar niets aan doen word het een niets :S

Maar ik wacht op mijn mailtje voor EU beta :D hopelijk 13 september :p

lol die lvl 40's moeten dan ook wal 24/7 hebben gespeeld

en in begin kunt ge mer tot lvl50 mer der is al lang gezegd door blizzard dat da waarschijnlijk na de release nog ooit verhoogd zal worden met een patch

BuLL_HeLLToTeM

Legacy Member
De gene die al lvl 40 zijn acount sharers... wees daar maar zeker van... En de lvl cap zal tot 60 gaan niet 50... Destroybe...

Destroybe

Legacy Member
BuLL_HeLLToTeM zei:
De gene die al lvl 40 zijn acount sharers... wees daar maar zeker van... En de lvl cap zal tot 60 gaan niet 50... Destroybe...
zie beta is mer tot 50

dusja zal mss in release al 60 zijn, en waarschijnlijk daarna nog verhogen

BuLL_HeLLToTeM

Legacy Member
Man, ik weet wel wat ik zeg hoor, me NE rogue is 55 dus beta zal wel wa hoger ligge dan 50 wijsneus :s

Jersy

Legacy Member
Destroybe zei:
zie beta is mer tot 50

dusja zal mss in release al 60 zijn, en waarschijnlijk daarna nog verhogen

read the patch notes plz ...
cap is at 55 !

Caretaker

Legacy Member
55 is de huidige max lvl
60 is de max lvl in release
endgame bevat hero classes maar zal pas na de release toegevoegd worden

lvl'en = ongeveer a la DAOC speed

nothingButme

Legacy Member
ter klopt iet ni want ik heb armor gezien waar ge lvl 125 voor nodig had ??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan