Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GTM zei:Wordt dus wel degelijk gewerkt aan de belachelijk lucide invloedssferen.
En dan zijn er natuurlijk ook nog mods, waar we op zullen moeten wachten.
Dat heb ik dan ook nergens beweerd, en dat hoeft voor mij helemaal niet. En zoals ik al zei, er zullen wrs wel mods uitkomen waarin dit wel zo is, maar dat is een kwestie van tijd.dadash zei:Ze gaan het wel wat tweaken maar het gaat nooit meer worden zoals in HoI II waarbij je 90% kans had dat alles historisch verliep.
...maar nog altijd onspeelbaarderookevin zei:tis veel verbeterd
derookevin zei:lol , nee het is echt beter , maar ik zit met een bug denk ik , als ik frankrijk wil aanvallen lukt het niet (met duitsland) ik moet via belgie gaan anders proberen ze zelf niet . . . . . het andere theater gaat wel een heel stuk beter
Meeste mensen kiezen een geïsoleerd land zoals Australië of Canada om te beginnen.Nuytuh zei:Kheb het spel nu ook maar als Hearts of Iron noob snap ik er de ballen niet van. Ik heb de tutorial doorgelopen, maar dan blijf ik toch nog met veel vragen zitten. Wat is een makkelijk land om mee te beginnen? En hoeveel kun je nu eigenlijk researchen en produceren zonder bankrupt te gaan.
Lol, ja, het is echt onspeelbaar, en het is zelfs slechter geworden. Met 1.2 hebben ze de performance een ietsje verbeterd, maar dat is ten koste van de AI gegaan (die al rotslecht was, en nu nog slechter is). Waar hiervoor mijn AI bestuurde legers toch nog iets of wat logische manoevres deden, lopen ze nu heel de tijd heen en weer. De productie AI van de tegenstanders bouwt nagenoeg enkel transports, waardoor het spel wel heel makkelijk wordt, en al de rest van het spel trekt natuurlijk ook nog op geen kloten.derookevin zei:lol , nee het is echt beter , maar ik zit met een bug denk ik , als ik frankrijk wil aanvallen lukt het niet (met duitsland) ik moet via belgie gaan anders proberen ze zelf niet . . . . . het andere theater gaat wel een heel stuk beter