Archief - Hearts of Iron 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avondland

Legacy Member
Nuytuh zei:
onderzoek loopt door tot 1960

Nope. Nog veel later. Ik heb met die cheat ook onderzoeken lopen tot in de jaren '90.

Nu wil ik wel even zeggen dat ik dat alleen maar doe om te zien wat de mogelijkheden zijn met het spel. Voor de rest speel ik het eerlijk. :p

Maar ik ga wellicht een geheugenkaartje moeten bijkopen, want het gaat echt traag. Heeft wellicht ook met die memory leaks te maken, maar ook in het begin is het al wat trager dan normaal.

Emorales

Legacy Member
weet er iemand hoe je Industrial Capacity (IC) kan verhogen met behulp van een cheat, event of script?

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Ik heb met nederland ondertussen nukes. Bombing London, maar ze geven niet over. Ik snap sowieso maar weinig van het spel en het draait behoorlijk slecht.

derookevin

Legacy Member
ge moe wachten op e zooveelste patch , binnen 1 jr zal het lopen al kweetniewa

kijk nr hoi 2 , super spel na zooooooveol patches

Kapitein

Legacy Member
Ik heb het nu na lang twijfelen toch maar gekocht (was een grote fan van hoi2) maar ik vind het nu toch wat tegenvallen mijn scherm hapert constant terwijl mijn computer het toch zeker moet aankunnen. Iemand nog ideetjes?

Berstalin

Legacy Member
Ic verhogen kun je door game aan te passen. Open uw hoi III folder. Dan 'common' openen bij 'buildings' kun je dan de ic kostprijs en bouwtijd instellen. Kzou de bouwtijd niet aanpassen want ook de ai maakt industry bij en als je fabrieken op 5dagen constructie zou zetten loopt het volledig fout met het spel. Kostprijs aanpassen is wel een aanrader. Er moet ook ergens een bestandje zijn excell of kladblok en daar zouden alle provincies in verzameld moeten staan met de volledige beschrijving van wat ze hebben. Industry, grondstoffen, airbases, etc. maar deze heb ik nog niet gevonden. In hoi II is dat bestandje makkelijk te vinden nu is het wat zoeken precies. Maar als je dat bestand aanpast pas dan alles aan voor alle provincies ge moet toch iets van uitdaging hebben hé ;). En zorg dat je backups maakt. Een nieuwe game moet je dan wel beginnen om u aanpassingen in effect te zien op savegames werkt het niet.

spray-bunny

Legacy Member
Ben een zware fan van paradox games in't algemeen, maar HOI3 kan me precies niet boeien. Vooral de interface stoort me. Die van HOI2 was veel overzichtelijker. Ze verschillen natuurlijk niet bijster veel, maar 't ligt aan't design ofzo.
Spel draait ook niet stabiel.

derookevin

Legacy Member
tis al iets (lees iets) beter met patch 1.3
maar ik speel het nu op een manier (veel meer tijd nodig )dat de cpu niet mijn leger moet beheersen , met dat bedoel ik dat ik veel verder ga dan de theatres alleen controleren
ik controleer nu op diviesie niveau ,beter voor cpu (bij mij toch)
interface moet je gewoon veel meer tijd insteken om het te leren kennen , maar er zijn hier en daar wel dingen voor verbetering vatbaar , maar alles (en meer) zit er zeker nog in

GTM

Legacy Member
Hoe dan ook, zelfs met 1.3 is de AI nog altijd rotslecht.

Dat MIJN theater AI kut is, kan ik nog mee leven. Ik heb HoI1 en HoI2 letterlijk duizenden uren gespeeld, en ik micro-manage graag. Spijtig genoeg is de AI van de tegenstanders even slecht, wat ervoor zorgt dat het simpelweg nutteloos is om dit spel te spelen, aangezien je gewoon niet KAN verliezen.

Hoe dan ook, ik wacht op Arsenal of Democracy, dat hopelijk deze maand uitkomt. Ultieme versie van HoI2!

GTM

Legacy Member
derookevin zei:
de difficulty omhoog doen, mss dat dat helpt
Euh...nee...
Verschil in moeilijkheidsgraad heeft helemaal geen effect op het gedrag van de AI. Het enige wat er verandert is dat de AI meer combat bonussen en IC krijgt, en de speler minder.

Unkn0wn

Legacy Member
Is eigenlijk spijtig dat ik HOI3 bijlange nog niet zo veel gespeeld heb als HOI2. Met alle beste wil van de wereld, maar ik verkies echt het oude combat systeem :(, Die combat AI is niet overtuigend en alles zelf doen is te moeilijk imo.

Heeft iemand Arsenal of Democracy al gespeeld?

GTM

Legacy Member
Unkn0wn zei:
Is eigenlijk spijtig dat ik HOI3 bijlange nog niet zo veel gespeeld heb als HOI2. Met alle beste wil van de wereld, maar ik verkies echt het oude combat systeem :(, Die combat AI is niet overtuigend en alles zelf doen is te moeilijk imo.

Heeft iemand Arsenal of Democracy al gespeeld?
Arsenal of Democracy is uitgesteld tot begin 2010. Ik betwijfel dat hier bèta-spelers zitten.
Maar het ziet er heel veelbelovend uit. Ik ga het met plezier kopen, en het feit dat het uitgesteld is betekent hopelijk dat het spel niet buggy op de markt komt. Zou ook straf zijn, aangezien het gebaseerd is op de heel stabiele Arma 1.3.

Unkn0wn

Legacy Member
Alleen spijtig dat de netcode zo suckt :/
Veel desyncs enzo in multiplayer.

Firedwarf

Legacy Member
het spel op zich zuigt gewoon, ik heb het ter info zo es gedownload om het te testen aangezien ik vooral interesse had in de spaanse burgeroorlog campagne, wat een crappy game. Deze versie zou feitelijk niet eens op de markt zijn mogen komen aangezien het spel maybe voor 60 % af was toen het gereleased werd. Geef mij maar HOI 2 alhoewel dat spel ook serieuse bugs bevat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan