Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nuytuh zei:onderzoek loopt door tot 1960

. En zorg dat je backups maakt. Een nieuwe game moet je dan wel beginnen om u aanpassingen in effect te zien op savegames werkt het niet.Euh...nee...derookevin zei:de difficulty omhoog doen, mss dat dat helpt
, Die combat AI is niet overtuigend en alles zelf doen is te moeilijk imo.Arsenal of Democracy is uitgesteld tot begin 2010. Ik betwijfel dat hier bèta-spelers zitten.Unkn0wn zei:Is eigenlijk spijtig dat ik HOI3 bijlange nog niet zo veel gespeeld heb als HOI2. Met alle beste wil van de wereld, maar ik verkies echt het oude combat systeem, Die combat AI is niet overtuigend en alles zelf doen is te moeilijk imo.
Heeft iemand Arsenal of Democracy al gespeeld?