Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
neen, da boordje waar de michelin op staat is veel te smal, is ongeveer 1/2 van de nummerplaat, kzal es zien of da wa deftig staat vanonder (waar de H&R staat)

Flare'

Legacy Member
Zal binnenkort ook es wat tijden posten, voort moment nog druk bezig voor een stuk van mijn eindwerk which sucks :(

ComputerVISTA

Legacy Member
Scip zei:
neen, da boordje waar de michelin op staat is veel te smal, is ongeveer 1/2 van de nummerplaat, kzal es zien of da wa deftig staat vanonder (waar de H&R staat)

Als het vanvoor echt niet gaat moet ge geen moeite doen hoor, ik ben al blij met vanachter :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Hehe, dat zou de max zijn, 't eerste wak met dat model ga doen is hem z'n motor laten opblazen, zo is het echter :p

Stancke

Legacy Member
Code:
[COLOR="Sienna"]Anderstorp GP (2003)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. -deJmiJun________1:26.625___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
2. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]1:28.058[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Mee______________[URL="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_1.jpg"]1:28.777[/URL]___Saleen S7-R (GT1)
5. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park GP[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. Jackske__________[url="http://users.skynet.be/jack/doningtonparkgp.JPG"]1:26.128[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________[url="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_3.jpg"]1:29.466[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______1:02.905___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Mee______________[url="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_2.jpg"]1:05.666[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
4. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

[COLOR="Sienna"]Dubai GP (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]---------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/dubai.bmp"]2:06.570[/URL]___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

[COLOR="Sienna"]Magny-Cours National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/GTR22.bmp"]1:03.273[/URL]___Nissan 350Z (GT2)

[COLOR="Sienna"]Spa-Francorchamps (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]------------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]2:17.198[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Stancke__________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
4. nuclear__________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
5. Stancke__________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
6. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/GTR22.bmp"]2:42.926[/URL]___Nissan 350Z (GT2)

@-deJmiJun

Stancke

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Waarom is de mijne weg? Of is het maar een top5?

ja,voorlopig wel anders word het een beetje té lang.
Hopelijk neem je het me niet kwalijk?


(maar ik weet wel niet wat ik moet doen met de tijd van Scip op Spa met de GT2...voorlopig laat ik hem nog staan)

scipicore

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
En scip? en? en? en? en? :p

:ongeduldig:

kzit nog me een probleempke... :p de raamstijlen zijn spierwit me ier en daar een streepke rood&blauw en kvind da nerges terug in de templates dus kzou ni wete oe dak da zwart krijg :(

Poepoei

Legacy Member
Mee zei:
Gij gaat wel hard hè zeg :oink:

houdt gij u bezig met setups?
Thank you :cool:

Heb wat aan de set-up gefoefeld ja :)
Dat was trouwens nog maar mijn 2de ronde op de national, mijn eerste was 1.04.xxx :p

Nu nog verder aan die tijd knagen, de snelste op gtr2 rank is 01:01.972 :)

@ Scip: Ge moet de windows.psd ook zwart maken ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Scip zei:
kzit nog me een probleempke... :p de raamstijlen zijn spierwit me ier en daar een streepke rood&blauw en kvind da nerges terug in de templates dus kzou ni wete oe dak da zwart krijg :(

:(

kunt da nie verven? ja sorry 'k zou nie weten hoe ge wat doet :p

Mee

Legacy Member
Code:
[COLOR="Sienna"]Anderstorp GP (2003)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. -deJmiJun________1:26.625___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
2. Mee______________[URL="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_4.jpg"]1:27.202[/URL]___Saleen S7-R (GT1)
3. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]1:28.058[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
5. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park GP[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. Jackske__________[url="http://users.skynet.be/jack/doningtonparkgp.JPG"]1:26.128[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________[url="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_3.jpg"]1:29.466[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______1:02.905___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Mee______________[url="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_2.jpg"]1:05.666[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
4. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

[COLOR="Sienna"]Dubai GP (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]---------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/dubai.bmp"]2:06.570[/URL]___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

[COLOR="Sienna"]Magny-Cours National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/GTR22.bmp"]1:03.273[/URL]___Nissan 350Z (GT2)

[COLOR="Sienna"]Spa-Francorchamps (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]------------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]2:17.198[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Stancke__________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
4. nuclear__________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
5. Stancke__________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
6. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/GTR22.bmp"]2:42.926[/URL]___Nissan 350Z (GT2)
Anderstorp: 1:27.202 mitt Saleen S7-R (GT1)
Hier kan ik misschien nog nen halve seconde afpitsen, en anders ga ik met bandendruk en vleugel etc. moeten werken (heb nu al een klein beetje gefoefeld met welke banden en benzine).

scipicore

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Scip: Ge moet de windows.psd ook zwart maken ;)

windows heeft enkel de ramen, niet de stijlen, ik kan de windows ook niet opslaan als DDS (too many channels (5)) weet ge toevallig aan wat da ligt?

Poepoei

Legacy Member
Scip zei:
windows heeft enkel de ramen, niet de stijlen, ik kan de windows ook niet opslaan als DDS (too many channels (5)) weet ge toevallig aan wat da ligt?

De stijlen zitten daar ook in hoor ;) Gewoon da wit vlak zwart maken

(Heb da ook voorgehad toen ik ene was aan't painten :))

En met die channels moet ge eerst Layer => flatten image doen ;)

scipicore

Legacy Member
er is geen wit vlak... :| enkel ramen op een gifgroene achtergrond ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan