Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
Scip zei:
er is geen wit vlak... :| enkel ramen op een gifgroene achtergrond ^^

Dan moet ge da groen zwart maken (in de layer 'paint here') :p

(De windows die in het spel zitten zijn met de kleuren van de bmw die erin zit, maw wit met blauw en rood, die template is gewoon groen gemaakt :))

scipicore

Legacy Member
k dan, twas gewoon omda ik bij de 350Z nix moest doen bij die windows, ma goe dak nu weet oe dak em kan opslaan :D (tinted windows here i come! :D)

GeForceFX

Legacy Member
Stancke zei:
ja,voorlopig wel anders word het een beetje té lang.
Hopelijk neem je het me niet kwalijk?


(maar ik weet wel niet wat ik moet doen met de tijd van Scip op Spa met de GT2...voorlopig laat ik hem nog staan)

mss gewoon van elke klasse alleen de snelste tijd?

dan zijn er max 4 tijden per circuit (GT, NGT, G2 en G3)

lord_augustus

Legacy Member
die skin is inderdaar ongelofelijk cool, hoe maakt ge die skins? en met welk programma extract ge die?

scipicore

Legacy Member
ge download een template, opent die in photoshop, verft die enz, slaat die op als DDS en ge zet die in uw map, voila :D

btw, kga mij es bezighouden me een M3 CSL te maken (gewoon de wing wegdoen :D)

Anoniem04

Legacy Member
Als ge een skin maakt, hoe kan je de naam van die skin ingame aanpassen ?

Ik heb M3 GTR roadstyle gemaakt, M3 logo, andere nummerplaat, zonnescherm tekst, gaas in voorbumper etc..

ComputerVISTA

Legacy Member
Scip zei:
ge download een template, opent die in photoshop, verft die enz, slaat die op als DDS en ge zet die in uw map, voila :D

btw, kga mij es bezighouden me een M3 CSL te maken (gewoon de wing wegdoen :D)

Wel, als ge goesting hebt moogt ge dat voor mij 't zelfde doen en de wing eraf laten (dus zelfde maar dan csl zonder wing, in't zwart met platen :))

Als ge goesting hebt he!

128MB

Legacy Member
De vleugel wegdoen ? Dan moete het 3D model aanpassen, niet?

Als ik GTR2 heb ga ik eens die auto bestuderen en proberen ne Touring te realiseren.

scipicore

Legacy Member
nope, kunde aanpassen in een van die bestanden, nu nog uitzoeken hetwelk :D

*edit*
ok tis moeilijker als dak dacht :D maar ik kom er wel!

ComputerVISTA

Legacy Member
128MB zei:
De vleugel wegdoen ? Dan moete het 3D model aanpassen, niet?

Als ik GTR2 heb ga ik eens die auto bestuderen en proberen ne Touring te realiseren.

Maak mij dan maar eens een e34 touring, da zou pas de max zijn :D

128MB

Legacy Member
'k heb al iets gevonden in de demo.

In de HDC file staan vanalle regels, ik heb nu ne lambo met voorwielaandrijving :D gaat gene zak vooruit :p

scipicore

Legacy Member
is er eigelijk al een tutorial ofzo (of gewoon een manier) om een model vanuit 3DSmax te importeren naar GTR2?

*edit*

fuck, kwou alleen de wing weg ma eel den auto is weg :'(

ComputerVISTA

Legacy Member
128MB zei:
'k heb al iets gevonden in de demo.

In de HDC file staan vanalle regels, ik heb nu ne lambo met voorwielaandrijving :D gaat gene zak vooruit :p

Dat is dus het vreemde! Een lambo heeft 4wiel aandrijving! In GTR2 slechts 2 wiel!

128MB

Legacy Member
Heb het verandert naar 4 wiel, eerste crap rondeke geprobeert met halfvolle naftbak en default setup

1:44 op da spanje gedoe :p

scipicore

Legacy Member
well HELLO! :love:

@dilly, van de auto? en team enz?

in het .car-bestand van uw team staat er ergens dees:

Code:
Number=04099
Team="scipio Motorsports"
PitGroup=""
Driver="Stijn Vrolijk"
Driver1="Stijn Vrolijk"
Driver2="Carl Rosenblad"
Description="Nissan 350Z"
Engine="Nissan V6"
Manufacturer="NISSAN_350Z"
classes="FULL, 2004, NG_2004, 350Z, 24H_2004, SPA_2004, ZHUHAI, CC002"
daar moetet dus aanpassen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan