Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Monty007 zei:
Dat kan uw tijd al voor de helft verantwoorden :p Maar het blijft toch traag vind ik hoor. Als ik eens redelijk scheef mijn bocht pak of een stuk gras meeneem rij ik met stock setting nog rondjes van 1:35, dus als je een beetje oefent...
Anderstorp is wel niet het makkelijkste circuit als je het mij vraagt. Op zich ziet het er niet moeilijk uit maar het zijn lange slepende bochten, enkele nog banked dan, waar je zoveel mogelijk snelheid moet door zien te halen. Zéker de twee bochten na het lange stuk. Daar alleen verlies je volgens mij al twee seconden. Keihard remmen na het lange stuk en de eerste bocht vroeger aansnijden dan je denkt nodig te zijn, dat is mijn ervaring. Goed de curbs gebruiken ook! Ik zeg het, met een beetje tweaken zit ik met de M3 onder de 1:30, ik wil dan nog niet weten wat die freaks op RSC niet kunnen halen. Die mannen kunnen volgens mij mee met de toptijden van de GT's hier :s Dat zegt toch ook iets!

Monty

Of anderstorp moeilijk is, jazeker door de afwisseling van snelle en trage zeer scherpe bochten, in die scherpe bochten weet ik wat ik moet doen , zo kort mogelijk en er breed uitkomen maar in die snelle probeer ik dan zo dicht mogelijk tegen de binnenste rumble strip te rijden.

Ik zal even mijn anderstorp rit ui doeken doen vertrekkend vanaf de finish.

Eeerste bocht in 2de en op het einde van de bocht planché en dan kom je die lange rechte in waarmee je blijft verder duwen tot ik in die straat kom waar de 2de bocht komt. Daar rem ik half vanaf dat zijstraatje en dan rem ik volledig, zet ik me in 2de en ga ik zo kort mogelijk door de bocht, en idem met bocht 3 waar ik zo kort mogelijk door ga.

Dan weer planche tot bocht 4 dat een lange trage is en daar ga ik weer door in 2de zo dicht mogelijke tegen de binnenste rumblestrip en dan er kort uitkomen planche naar de 5de bocht die alweer lang en snel is. Die neem ik alweer in 2de die ik weer kort tegen de binnenkant neem en breed uitkom richting bocht 6 die heel scherp en traag genomen wordt in 1ste. Dan kom ik dara weer breed uit naar bocht 7 die ene heel lange snelle bocht is en die neem ik in 3de en als ik der uit kom nog een seconde gas geven en dan alles toe gooien voor de laatse en 8tste bocht die traag en zeer scherp is, die neem ik in 1ste en kom er breed uit en dan planche over de finish en het geheel weer herbeginnen.


Wat zegt dat?

Poepoei

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
1 Frederic Collin Belgium BMW M3 GTR G2 Simulation 01:34.561 [+] | [--]

Dat is maar 1 seconde onder mijn tijd, daar krijg ik nie direkt een ontmoediging van :p
1 Pluginz United Kingdom BMW M3 GTR G2 Simulation 01:29.445

:unsure:

Mee

Legacy Member
Code:
[COLOR="Sienna"]Anderstorp GP (2003)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]1:28.058[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________[URL="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_1.jpg"]1:28.777[/URL]___Saleen S7-R (GT1)
4. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
5. ComputerVISTA____1:34.050___Maserati MC12 (GT1)
6. ComputerVISTA____[URL="http://users.pandora.be/matenhen/GTR2/bmwm3.JPG"]1:35:542[/URL]___BMW M3 GTR (G2)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park GP[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. Jackske__________[url="http://users.skynet.be/jack/doningtonparkgp.JPG"]1:26.128[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________[url="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_3.jpg"]1:29.466[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. Mee______________[url="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_2.jpg"]1:05.666[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
3. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

[COLOR="Sienna"]Dubai GP (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]---------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/dubai.bmp"]2:06.570[/URL]___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

[COLOR="Sienna"]Magny-Cours National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/GTR22.bmp"]1:03.273[/URL]___Nissan 350Z (GT2)

[COLOR="Sienna"]Spa-Francorchamps (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]------------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]2:17.198[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Stancke__________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
4. nuclear__________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
5. Stancke__________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
6. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/GTR22.bmp"]2:42.926[/URL]___Nissan 350Z (GT2)
Donington Park National in Ferarri 550: 1:05.666
Donington Park GP in Ferrari 550: 1:29.466

scipicore

Legacy Member
Spa-Francorchamps GP 2004 in 350Z: 2:42.926
Magny-Cours National in 350Z: 1.03.273

bewijs
in men eigen 350Z :D wa vinder van? :) let ook op de aangepaste achterlichten (zowel grote als in bumper) kvind persoonlijk men carbon hood fucking goed gelukt :D

weet er iemand hoe da ge de windows kunt aanpassen? ik kan geen enkel van die templates van windows opslaan als DDS (metgevolg da men lichte nog geel zien vanvoor en die lelijke zonneband der nog op staat :D)

Mee

Legacy Member
Scip zei:
Spa-Francorchamps GP 2004 in 350Z: 2:42.926
Magny-Cours National in 350Z: 1.03.273

bewijs
in men eigen 350Z :D wa vinder van? :) let ook op de aangepaste achterlichten (zowel grote als in bumper) kvind persoonlijk men carbon hood fucking goed gelukt :D

weet er iemand hoe da ge de windows kunt aanpassen? ik kan geen enkel van die templates van windows opslaan als DDS (metgevolg da men lichte nog geel zien vanvoor en die lelijke zonneband der nog op staat :D)
Int vervolg graag de klasse erbij geven zodat ik of iemand anders er nie naar moet zoeken ;).

uw tijden staan er nu trouwens bij...

scipicore

Legacy Member
ja der sta NGT...

*edit*

geen comments over men skin? :sad: :sad: :sad:

lord_augustus

Legacy Member
Scip zei:
ja der sta NGT...

*edit*

geen comments over men skin? :sad: :sad: :sad:

is wel een coole skin, alleen moet ge hi there in spiegelbeeld zetten

ComputerVISTA

Legacy Member
Zou iemand voor mijn een COMPLETE zwarte ///M3 GTR kunnen maken?

Alvast bedankt.

Ow: en zou diegene daarbij ook een nummerplaat kunnen maken die op de juiste plaats zit in de Belgische kleuren (dus een wit plak met rode letters en rode omlijsting) met daarop VBT 158

Alvast bedankt :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Nah, ne volledige zwarten moek hebben en liefst met die nummerplaat erop :)


Toch bedankt ;)

Poepoei

Legacy Member
Code:
[COLOR="Sienna"]Anderstorp GP (2003)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]1:28.058[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________[URL="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_1.jpg"]1:28.777[/URL]___Saleen S7-R (GT1)
4. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
5. ComputerVISTA____1:34.050___Maserati MC12 (GT1)
6. ComputerVISTA____[URL="http://users.pandora.be/matenhen/GTR2/bmwm3.JPG"]1:35:542[/URL]___BMW M3 GTR (G2)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park GP[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. Jackske__________[url="http://users.skynet.be/jack/doningtonparkgp.JPG"]1:26.128[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________[url="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_3.jpg"]1:29.466[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______1:02.905___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Mee______________[url="http://users.skynet.be/TRC/GTR2_2.jpg"]1:05.666[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
4. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

[COLOR="Sienna"]Dubai GP (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]---------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/dubai.bmp"]2:06.570[/URL]___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

[COLOR="Sienna"]Magny-Cours National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/GTR22.bmp"]1:03.273[/URL]___Nissan 350Z (GT2)

[COLOR="Sienna"]Spa-Francorchamps (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]------------------------[/COLOR]
1. Blackdragon______2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]2:17.198[/URL]___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Stancke__________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
4. nuclear__________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
5. Stancke__________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
6. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/GTR22.bmp"]2:42.926[/URL]___Nissan 350Z (GT2)

1:02.905 op Donington National met de Ferrari 550 Maranello :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Scip zei:
kzal me der es ff me bezighouden :)



Dank je wel :)

Als er iets weer kan doen moet ge het maar zeggen he!

Enig idee wanneer dat klaar zou kunnen zijn?

scipicore

Legacy Member
goh, eigelijk is die af zo goe als ik een plekske vind voor die nummerplaat... ik kan em der ni aanhangen ofzo eh :\ tenzij iemand me 3dsmax der ff wa nummerplaatmodelekes aan wilt hangen en der template vo maakt ^^

(vanachter krijgk em wel goe ma vanvoor vindek echt geen plek)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan