Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Mee zei:
"Quote" pakken op de vorige lijst-post en dan de quote-tags weg doen ;).

das niet te doen:s voeg maar eens een track toe:p zelfde kleurtje,zelfde aantal lijntjes etc.

Soit;

Ik reed een tijd van "2:30.881" op Spa-Francorshamps (2004) in een Viper Competition Coupé G3


straks zal het al een paar sec'n minder zijn:)

GeForceFX

Legacy Member
Stancke zei:
ja,zoiets dus:unsure:

Arh,hoe moet het nu met die screenshots? Want als we die lijst in iedere nieuwe post gaan moeten copy/pasten vallen alle hyperlinks weg...


hyperlinks zijn toch niet nodig in de lijst zelf?
als de rondetijd in de post bewezen is, lijkt mij dat voldoende

Stancke

Legacy Member
Ik reed een tijd van "2:08.428" op Dubai (2004) in een Porsche RSR (GT2)

TX.Conn

Legacy Member
Ik reed een tijd van "1:11.552" op Donnington Park National (staat geen jaartal bij) in een Gillet Vertigo Streiff G3 2003.

Met pijlke's deze tijd neergezet en alleen (zoals opgegeven) met de automatische versnelling aan.

TX.Conn

Legacy Member
Scip zei:
tis autoclutch, das geen autoshift eh :p
:o nja is al moeilijk genoeg met pijlke's als uw TC & ABS afliggen... zal die "Automatic Gearbox" aan laten staan :x .

Stancke

Legacy Member
Code:
[COLOR="Sienna"]Anderstorp GP (2003)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]--------------------[/COLOR]
1. Bugge____________[URL="http://users.pandora.be/bugge/public/1.JPG"]1:29.959[/URL]___Maserati MC12 (GT1)
2. nuclear__________[URL="http://img59.imageshack.us/img59/6011/anderstorp03viperhotlapbc0.jpg"]1:30.039[/URL]___Chrysler Viper GTS-R(GT1)
3. ComputerVISTA____1:34.050___Maserati MC12 (GT1)

[COLOR="Sienna"]Donnington Park National[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]-----------------------[/COLOR]
1. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
2. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

[COLOR="Sienna"]Dubai GP (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]---------------[/COLOR]
1. Scip_____________[URL="http://users.pandora.be/scipio/dubai.bmp"]2:06.570[/URL]___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

[COLOR="Sienna"]Spa-Francorshamps (2004)[/COLOR]
[COLOR="Sienna"]------------------------[/COLOR]
1. Stancke__________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
2. Stancke__________2:19.511___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
3. nuclear__________2:23.101___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
4. Stancke__________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
jupla:woohoo:

@hieronder: done:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan