Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fenumeher zei:Vraagje over gta4 controls. Hoe doet ge nu weer execution, want heb da ene keer uitgelegd gekregen int begin maar ik weet niet meer hoe.
Fenumeher zei:Vraagje over gta4 controls. Hoe doet ge nu weer execution, want heb da ene keer uitgelegd gekregen int begin maar ik weet niet meer hoe.

CoBalT zei:ik zou toch nog graag een updateje willen van GTA4 da de camera stand wa hoger is![]()
want kvind het vre irritant momenteel![]()

ElGargamel zei:het is nog steeds grand theft auto, niet grand theft airplane...
Als je met straaljagers online tegen elkaar wilt spelen: warhawk
C2W zei:In GTA: SA had je fietsen, motors, helicopters en vliegtuigen. Niets is leuker dan met een straaljager tussen de wolkenkrabbers in Liberty City vliegen terwijl je nog politie heli's of ook straaljagers achter je hebt. Zelfs Warhawk kan daar niet aan tippen.

Tobi- zei:die fietsen vond ik anders ook wel geweldig amusant soms. met een mountainbike in de bergen![]()
of fork lift 
J!nX zei:Als ge verschillende profielen maakt op uw ps3, gaat gta dan voor elk profiel een ander autosaveslot gebruiken?
C2W zei:In GTA: SA had je fietsen, motors, helicopters en vliegtuigen. Niets is leuker dan met een straaljager tussen de wolkenkrabbers in Liberty City vliegen terwijl je nog politie heli's of ook straaljagers achter je hebt. Zelfs Warhawk kan daar niet aan tippen.
SlyR zei:Ik wil de volgende GTA in London!
Lekker links rijden![]()

megamold zei:der is al een gta in londen geweest![]()