Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fenumeher

Legacy Member
Vraagje over gta4 controls. Hoe doet ge nu weer execution, want heb da ene keer uitgelegd gekregen int begin maar ik weet niet meer hoe.

CoBalT

Legacy Member
ik zou toch nog graag een updateje willen van GTA4 da de camera stand wa hoger is:p
want kvind het vre irritant momenteel:p

Dots

Legacy Member
Fenumeher zei:
Vraagje over gta4 controls. Hoe doet ge nu weer execution, want heb da ene keer uitgelegd gekregen int begin maar ik weet niet meer hoe.

en wa bedoeld ge me excecution? uit voeren is gewoon driehoekske dacht ik.

GaMe®

Legacy Member
Fenumeher zei:
Vraagje over gta4 controls. Hoe doet ge nu weer execution, want heb da ene keer uitgelegd gekregen int begin maar ik weet niet meer hoe.

Als ze zich overgeven mik ik altijd gewoon op het hoofd. :p
Dat is ook een mooie exection.

Maar hoe ze het toen uitlegde weet ik ook niet meer.

Dat was iets met als u crosshair een bepaalde kleur aannam da ge dan een execution kon doen..

Teknohol1c

Legacy Member
Idd, die execution is ma enkele keren da ge da ga kunnen, is scripted....

whoopie

Legacy Member
CoBalT zei:
ik zou toch nog graag een updateje willen van GTA4 da de camera stand wa hoger is:p
want kvind het vre irritant momenteel:p

idd, staat net iets te laag vind ik. Constant me de rechterstick effe omhoog duwen nu :p

WarBlade

Legacy Member
Te realistisch is ook niet echt leuk... Het blijft een game...

Anyway, is het mogelijk om eigen muziek te beluisteren in de voertuigen ?

ChunWai.

Legacy Member
ElGargamel zei:
het is nog steeds grand theft auto, niet grand theft airplane...
Als je met straaljagers online tegen elkaar wilt spelen: warhawk

In GTA: SA had je fietsen, motors, helicopters en vliegtuigen. Niets is leuker dan met een straaljager tussen de wolkenkrabbers in Liberty City vliegen terwijl je nog politie heli's of ook straaljagers achter je hebt. Zelfs Warhawk kan daar niet aan tippen.

Tobi-

Legacy Member
C2W zei:
In GTA: SA had je fietsen, motors, helicopters en vliegtuigen. Niets is leuker dan met een straaljager tussen de wolkenkrabbers in Liberty City vliegen terwijl je nog politie heli's of ook straaljagers achter je hebt. Zelfs Warhawk kan daar niet aan tippen.

die fietsen vond ik anders ook wel geweldig amusant soms. met een mountainbike in de bergen :love:

Goldrusher

Legacy Member
J!nX zei:
Als ge verschillende profielen maakt op uw ps3, gaat gta dan voor elk profiel een ander autosaveslot gebruiken?

Per profiel heb je unieke XMB-instellingen (hoe files worden gerangschikt, de wallpaper, theme, internet favorieten, tekst in't geheugen, etc.) en save games. Da's net de bedoeling van die profielen hé slimmeke.

Fides

Legacy Member
Bijna 50% (dus storyline bijna uitgespeeld). Nog altijd geen 10 waard volgens mij. Ik heb vaak het gevoel dat er nog veel meer in zit dan eruit gehaald wordt. Misschien zullen de opvolgers wel een 10 waard zijn.

megamold

Legacy Member
C2W zei:
In GTA: SA had je fietsen, motors, helicopters en vliegtuigen. Niets is leuker dan met een straaljager tussen de wolkenkrabbers in Liberty City vliegen terwijl je nog politie heli's of ook straaljagers achter je hebt. Zelfs Warhawk kan daar niet aan tippen.

geen aanval op u ofzo eh, ma gta gaat nooit goed genoeg zijn voor sommige mensen
de term "sandbox" word begrepen als "ik kan alles doen wat ik wil" wat nu eenmaal onmogelijk is want wat ge ook doet ge gaat altijd vastzit aan het design van de dev's

en een iemand gaat straaljagers willen , en de ander wil gaan duipzeeduiken
er gaan altijd mensen zijn die vanalles missen

straaljagers in gta4 vind ik een absoluut belachelijk idee, aangezien de map te klein is voor comfortabel met een vliegtuig rond te vliegen, en de bebouwde stukken zijn veel te krap voor door te vliegen zonder te crashen

in SA kon je wel een vliegtuig gebruiken aangezien de helft van de map toch leeg was, maar tis nu ook niet zo dat je in SA geweldige dogfights kon houden eh

sandbox wil mss zeggen da je "'alles kan doen wat je wil" maar ik heb leiver dat ze zich beperken en focussen dan dat ze willekeurige nutteloze prul erbij in gaan steken en zo goeie devtime verspillen aan prul die eigelijk niet thuishoort in het spel.

Gonzo

Legacy Member
't Was soms fameus vloeken maar deze nacht toch de 100% gehaald :p (Date complete + 6 uur tijdsverschil)

Deadline voor de contest is vanavond; nog mensen die het gehaald hebben/denken dat ze het gaan halen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan