Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dots

Legacy Member
WTTFFF kwas just cops n crooks aant spelen en de politie waren de boeven zogezegd dus wij moesten de boss beschermen terwijl dat da ook ne flik was :D iedereen van de flikken gewoon op mekaar in rijden :D

seurinck

Legacy Member
biertap zei:
FOKKING MOVIEMAX...ik kom juist van mijn werk, wil mijn exemplaar afhalen...zegt die gast...ja er zijn maar 6 geleverd.... Kzeg ja en dan? ik stond 3es op die lijst voor te reserveren... "Ja zo werkt da hier niet"

ik heb 4 weken geleden begod 50 euro al betaald; stond 3es op de lijst... en dan nog verkoopt hij het aan iemand die later of mij gereserveerd heeft? :@
om nog maar te zwijgen van mijn maten die ik nu op mijn kap heb...heb ze overtuigd om het daar te reserveren...

nooit zien ze mij daar nog...


Heb hem besteld bij game-mania den dag erna al een sms gekregen datk er achter mocht gaan !

je betaald wel wat meer voor een game in game-mania maar voor gta 4 had ik dat daar voor over.

Fides

Legacy Member
Mooncat zei:
Ik heb het gisteren uitgespeeld en ik heb me goed geamuseerd met GTA4, maar het spelt kent toch echt wel veel te veel tekortkomingen om het een tien of zelfs maar een negen te geven voor de singleplayer.

Idem.

Ik zit nu aan een 45% (3/4 van de storyline, de rest doe ik bijna nooit) en ik vind het spel ook geen 10 waard.

De missies zijn precies minder uitgewerkt en het verhaal is (tot nu toe) nogal saai. Dat zijn zowat mijn grootste problemen met het spel. De sfeer in het spel zelf vind ik ook niet zo goed en ik heb niet echt het gevoel dat er een evolutie in zit.

Geef me GTA4 qua uitzicht (met wat platteland erbij en vliegtuigen en parasjuuten :D ) , gecombineerd met de missies van san andreas en de sfeer van vice city; en dan zou ik het een 10 geven.

J!nX

Legacy Member
Daggie zei:
Idiote update :(

Iemand rond de 14%? Iets minder mag ook .. liefst niet te veel meer .. Op Internet staan er genoeg 100% savegames, maar dan heb ik er ook niks aan ..
heb er een op staan van 15.9% (search & destroy), als ge die wilt dan laat maar eits weten.

boeffel

Legacy Member
Fides zei:
Idem.

Ik zit nu aan een 45% (3/4 van de storyline, de rest doe ik bijna nooit) en ik vind het spel ook geen 10 waard.

De missies zijn precies minder uitgewerkt en het verhaal is (tot nu toe) nogal saai. Dat zijn zowat mijn grootste problemen met het spel. De sfeer in het spel zelf vind ik ook niet zo goed en ik heb niet echt het gevoel dat er een evolutie in zit.

Geef me GTA4 qua uitzicht (met wat platteland erbij en vliegtuigen en parasjuuten :D ) , gecombineerd met de missies van san andreas en de sfeer van vice city; en dan zou ik het een 10 geven.

Ja, vind ik ook wel, ik had meer verwacht, zeker nu je geen huizen meer kan kopen, je hebt niet meer je eigen bende, de sidemissions zijn er niet meer (ambulance en firefighter)--> daarmee kan je niet meer de 'special abilities' unlocken. Qua verhaal, dit is het eerste echte spel waar ik de cutscenes bekijk, maar vind het wel niet echt boeien. Het 'vriendengedoe' vind ik maar een waste of time= saai imo

Wat zou er beter kunnen: minder snel dood, meer sidemissions, huizen die je kan kopen, grotere oppervlakte, het leger :lol:,...

kortom: geen 10/10

Moloch

Legacy Member
waar ik mij soms aan stoor zijn die flieken, kbedoel, ge staat in een steegske waar niks van volk loopt, ge schiet ene keer en na een paar sec weten de flieken uw locatie al -_- realistisch is da toch nie ze

ook als ge iemand doodschiet, dat ze de flieken bellen om u beschrijving te geven ok, maar dat die flieken dan van 5 straten verder u al localizeren is er toch over, zeker als ge op die paar sec in een steegske gevlucht zijt

ook als ge in een steegske zit waar bvb hekkens staan, blijven de flieken daar wachten tot ge eender waar uitkomt

wat WEL realistisch zou zijn, is dat de flieken u kwijtspelen van zodra ge uit hun zicht zijt, dat ge u dus kunt wegsteken achter van die vuilbakcontainers in een steegske, of achter nen auto op de baan, en ze u dan nie meer vinden

nu moogt ge aan de andere kant van een steeg uitkomen zonder dat ze u gezien hebben en ze weten u nog zitten -_-

Teknohol1c

Legacy Member
ge kunt wel nog steeds flik spelen: most wanted in politie computer, en ook de current crimes...
Dat de ability van bvb firetruck er ni meer is vind ik normaal, ge ziet da R* het met deze gta het wat realistischer wil aanpakken dan lijkt het me ni echt logisch da ge een fireproof ventje zou hebbe na het behalen van die missies...
vriendegedoe, in grote lijnen is da idd beetje waste of time, maar door de abilities da je daarmee kunt unlocken geeft dat toch enige nuttigheid...
Maar NOG grotere oppervlakte?? :wtf: dit vind ik groot genoeg ze... ben nou al van dag 1 aan het spelen en nog ken ik mijne weg mee moeite door de stad.. dit had ik niet in de vorige gta's. moet ma es van eiland 1 naar eiland 3 rijden... ge zijt toch wel ff bezig... en nee taxi's gebruiken doe ik ni al te veel, hoe kunde anders de maps leren kennen...
Wat ander sidemissions mocht dan weer wel. Ik vind bvb dat het golfterrein best speelbaar mocht zijn...
Ahja, der kan verbetering aankomen ma zie deze GTA IV als een start gelijk vroeger GTAIII, hier zal ook op verder gebouwd worden en kan dus ni anders dan verbeteren... vergelijk GTAIII naar GTA VC dan ma es :D

boeffel

Legacy Member
stony_v zei:
ge kunt wel nog steeds flik spelen: most wanted in politie computer, en ook de current crimes...
Dat de ability van bvb firetruck er ni meer is vind ik normaal, ge ziet da R* het met deze gta het wat realistischer wil aanpakken dan lijkt het me ni echt logisch da ge een fireproof ventje zou hebbe na het behalen van die missies...
vriendegedoe, in grote lijnen is da idd beetje waste of time, maar door de abilities da je daarmee kunt unlocken geeft dat toch enige nuttigheid...
Maar NOG grotere oppervlakte?? :wtf: dit vind ik groot genoeg ze... ben nou al van dag 1 aan het spelen en nog ken ik mijne weg mee moeite door de stad.. dit had ik niet in de vorige gta's. moet ma es van eiland 1 naar eiland 3 rijden... ge zijt toch wel ff bezig... en nee taxi's gebruiken doe ik ni al te veel, hoe kunde anders de maps leren kennen...
Wat ander sidemissions mocht dan weer wel. Ik vind bvb dat het golfterrein best speelbaar mocht zijn...
Ahja, der kan verbetering aankomen ma zie deze GTA IV als een start gelijk vroeger GTAIII, hier zal ook op verder gebouwd worden en kan dus ni anders dan verbeteren... vergelijk GTAIII naar GTA VC dan ma es :D

Ik voel mij toch anders dan bij de vorige games, ik heb nu niet zin om heel de tijd gta te spelen, en realisme is in overmatig gebruik niet tof.

Wat wel een heel goede verbetering is, zijn de physics, niets leuker dan op volle snelheid uit uw auto te springen en proberen voetgangers of auto's te raken:rofl:

Ironpole

Legacy Member
stony_v zei:
Ahja, der kan verbetering aankomen ma zie deze GTA IV als een start gelijk vroeger GTAIII, hier zal ook op verder gebouwd worden en kan dus ni anders dan verbeteren... vergelijk GTAIII naar GTA VC dan ma es :D
True! Nu hebben ze een nieuwe (en zeker niet slechte) engine, daar kunnen ze even mee voort om verder nieuwe games met nieuwe achtergronden en timesets te maken. :)

ChunWai.

Legacy Member
Ik vind het spijtig dat er geen vliegtuigen in zitten, ik wou wel met zo'n straaljager online tegen elkaar zitten te schieten in de lucht.

Daggie

Legacy Member
J!nX zei:
heb er een op staan van 15.9% (search & destroy), als ge die wilt dan laat maar eits weten.

Heel erg bedankt voor het aanbod. Ik heb intussen mijn autosave kunnen restoren via een ander profiel. Maar toch bedankt voor het aanbod, het wordt geapprecieerd.

Dots

Legacy Member
tis nu al 2keer gebeurd da bij multiplayer em zegt : "connection lost returning to singleplayer" en da men PS3 dan vast hangt en hij 2 keer piept en heropstart... kan toch nie gezond zen.

GaMe®

Legacy Member
Daggie zei:
Heel erg bedankt voor het aanbod. Ik heb intussen mijn autosave kunnen restoren via een ander profiel. Maar toch bedankt voor het aanbod, het wordt geapprecieerd.

Dus eigenlijk had ge u gewoon aangemeld onder het verkeerde profiel? :p

J!nX

Legacy Member
GaMe® zei:
Dus eigenlijk had ge u gewoon aangemeld onder het verkeerde profiel? :p
Als ge verschillende profielen maakt op uw ps3, gaat gta dan voor elk profiel een ander autosaveslot gebruiken?

ElGargamel

Legacy Member
C2W zei:
Ik vind het spijtig dat er geen vliegtuigen in zitten, ik wou wel met zo'n straaljager online tegen elkaar zitten te schieten in de lucht.

het is nog steeds grand theft auto, niet grand theft airplane...
Als je met straaljagers online tegen elkaar wilt spelen: warhawk

boeffel

Legacy Member
ElGargamel zei:
het is nog steeds grand theft auto, niet grand theft airplane...
Als je met straaljagers online tegen elkaar wilt spelen: warhawk

in warhawk zitten geen straaljagers:unsure:

Jersy

Legacy Member
J!nX zei:
Als ge verschillende profielen maakt op uw ps3, gaat gta dan voor elk profiel een ander autosaveslot gebruiken?

normaal wel ja
als je inlogt onder een profiel waarmee je nog niet gespeeld hebt zulte ge uw save games niet vinden

Daggie

Legacy Member
GaMe® zei:
Dus eigenlijk had ge u gewoon aangemeld onder het verkeerde profiel? :p

Nee toch niet, onder het profiel waarmee ik speel, was het weg. Onder een profiel dat ik gebruik voor een buitenlandse store, stond het nog bij. Ik had de GTA update gedaan onder mijn profiel.

extreme_fox

Legacy Member
seurinck zei:
Heb hem besteld bij game-mania den dag erna al een sms gekregen datk er achter mocht gaan !

je betaald wel wat meer voor een game in game-mania maar voor gta 4 had ik dat daar voor over.

maar normaal heb je wel ne poster gehad :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan