FEW
Legacy Member
ik heb dat record van de eerste keer gehaald, zelfs zonder ik echt wist wat ik moest doen (na 3 blokjes zetten natuurlijk wel). ik vond dat vrij simpelCareless zei:" Beat the high score on QUB3D" waarom toch voor die 100%.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb dat record van de eerste keer gehaald, zelfs zonder ik echt wist wat ik moest doen (na 3 blokjes zetten natuurlijk wel). ik vond dat vrij simpelCareless zei:" Beat the high score on QUB3D" waarom toch voor die 100%.

), heb echt weinig tijd om te spelen dus zit echt nog niet ver
NU, heb een klein stom vraagje, kan je met die trucks nog van die opleggers oppikken? Heb het geprobeerd maar gebroken achterlichten als gevolg...

zou wel wijs zijn ^^
ElGargamel zei:dju he, ik had die comet van brucie's race op mijne parking gezet (tijdje geleden). En ik kom terug want had nog 'n vette kar die ik wou bewaren en de comet is weg!!!
Bug in spel of gestolen?
31% heb ik nu al gedaan en ik heb hier al meer tijd in gestoken dan ik in zijn geheel aan heavenly sword heb besteed om het uit te spelen. wat een spel wat een spel![]()
boeffel zei:dat was toch een auto van zijn vriend?
.ik heb die auto op mijn parking gezet, en die staat daar nog altijd...ElGargamel zei:Inderdaad, maar op het einde van de race zegt brucie dat je hem mag bijhouden. Ik weet niet of dit het geval is als je slechts 2e of lager eindigt? Ik scheurde toen als 1e over de finish.
Nog een vraagje over die races. Klopt het dat de auto's van je tegenstanders wijzigen afhankelijk van het type auto waarin je zelf meedoet? Ik had bij een race een gewone auto gekozen niets speciaals en mijn tegenstanders hadden een voodoo etc...
Maar toen ik aankwam met mijn comet stonden daar de vetste karren uit het spel.
biertap zei:FOKKING MOVIEMAX...ik kom juist van mijn werk, wil mijn exemplaar afhalen...zegt die gast...ja er zijn maar 6 geleverd.... Kzeg ja en dan? ik stond 3es op die lijst voor te reserveren... "Ja zo werkt da hier niet"
ik heb 4 weken geleden begod 50 euro al betaald; stond 3es op de lijst... en dan nog verkoopt hij het aan iemand die later of mij gereserveerd heeft?
om nog maar te zwijgen van mijn maten die ik nu op mijn kap heb...heb ze overtuigd om het daar te reserveren...
nooit zien ze mij daar nog...

Volgens mij was die actie van 49 maar tot en met de 13de ...Dots zei:kzou toch eens kijken naar die vrouw van de moviemax in balen. Normaal worden die spellen voor 49€ verkocht in de moviemax maar die zit ze voor meer geld te verpatsen. als da mag ok dan.