Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FEW

Legacy Member
Careless zei:
" Beat the high score on QUB3D" waarom toch voor die 100% :(.
ik heb dat record van de eerste keer gehaald, zelfs zonder ik echt wist wat ik moest doen (na 3 blokjes zetten natuurlijk wel). ik vond dat vrij simpel :p

GaMe®

Legacy Member
Ik zit nu op 50% en er komt precies maar geen einde aan de missie's.
Niet dat ik dat erg vind hoor :p Ik heb geen zin om het uit te spelen eigenlijk, missies doen is fijn. :p

EclipseDriver

Legacy Member
Ik heb mijn exemplaar al vanaf de release (op het laatste nippertje voorbesteld, ze hebben daar 200€ cash geboden aan de kassierster maar ik was op dat moment niet daar :P ), heb echt weinig tijd om te spelen dus zit echt nog niet ver :) NU, heb een klein stom vraagje, kan je met die trucks nog van die opleggers oppikken? Heb het geprobeerd maar gebroken achterlichten als gevolg...

biertap

Legacy Member
nope, lukt nie met die trucks :(
had er ook wel op gehoopt...
ging da in san andreas eigelijk? dak et niemer weet...
in gta 2 ging da allesinds :D

wa ik mij ook afvraag...als het aan het onweren is...heeft niemand nog den bliksem nie zien inslaan op die gastjes me uldere paraplu :D zou wel wijs zijn ^^

Blackdevil

Legacy Member
In San Andreas kon je ook nen oplegger aan je truck aanhangen. Spijtig dat het er niet meer inzit.

ballou007

Legacy Member
Vanaf hoeveel procent zit je door de verhaallijn ongeveer, don't shoot me als het hier al ergens staat maar 50 pagina's doorlezen is iets teveel van het goede.

ElGargamel

Legacy Member
dju he, ik had die comet van brucie's race op mijne parking gezet (tijdje geleden). En ik kom terug want had nog 'n vette kar die ik wou bewaren en de comet is weg!!!

Bug in spel of gestolen?

31% heb ik nu al gedaan en ik heb hier al meer tijd in gestoken dan ik in zijn geheel aan heavenly sword heb besteed om het uit te spelen. wat een spel wat een spel :D

boeffel

Legacy Member
ElGargamel zei:
dju he, ik had die comet van brucie's race op mijne parking gezet (tijdje geleden). En ik kom terug want had nog 'n vette kar die ik wou bewaren en de comet is weg!!!

Bug in spel of gestolen?

31% heb ik nu al gedaan en ik heb hier al meer tijd in gestoken dan ik in zijn geheel aan heavenly sword heb besteed om het uit te spelen. wat een spel wat een spel :D

dat was toch een auto van zijn vriend?

ElGargamel

Legacy Member
boeffel zei:
dat was toch een auto van zijn vriend?

Inderdaad, maar op het einde van de race zegt brucie dat je hem mag bijhouden. Ik weet niet of dit het geval is als je slechts 2e of lager eindigt? Ik scheurde toen als 1e over de finish.

Nog een vraagje over die races. Klopt het dat de auto's van je tegenstanders wijzigen afhankelijk van het type auto waarin je zelf meedoet? Ik had bij een race een gewone auto gekozen niets speciaals en mijn tegenstanders hadden een voodoo etc...
Maar toen ik aankwam met mijn comet stonden daar de vetste karren uit het spel :).

Mooncat

Legacy Member
Ik heb het gisteren uitgespeeld en ik heb me goed geamuseerd met GTA4, maar het spelt kent toch echt wel veel te veel tekortkomingen om het een tien of zelfs maar een negen te geven voor de singleplayer.

FEW

Legacy Member
ElGargamel zei:
Inderdaad, maar op het einde van de race zegt brucie dat je hem mag bijhouden. Ik weet niet of dit het geval is als je slechts 2e of lager eindigt? Ik scheurde toen als 1e over de finish.

Nog een vraagje over die races. Klopt het dat de auto's van je tegenstanders wijzigen afhankelijk van het type auto waarin je zelf meedoet? Ik had bij een race een gewone auto gekozen niets speciaals en mijn tegenstanders hadden een voodoo etc...
Maar toen ik aankwam met mijn comet stonden daar de vetste karren uit het spel :).
ik heb die auto op mijn parking gezet, en die staat daar nog altijd...

Daggie

Legacy Member
Ik heb vandaag mijn PS3 terug online gehangen ...

GTA update ...

Mijn autosave is weg ... Is er 1 of andere manier om die terug te krijgen of smijt ik die blueray hier kapot op de muur?

edit: heeft er aub iemand een savegame van rond de 14% voor mij :(

Daggie

Legacy Member
Idiote update :(

Iemand rond de 14%? Iets minder mag ook .. liefst niet te veel meer .. Op Internet staan er genoeg 100% savegames, maar dan heb ik er ook niks aan ..

ElGargamel

Legacy Member
wat zijn de meeste online gespeelde gamemodes?
Want soms moet ik toch wel lang wachten eer ik aan de slag kan.

GaMe®

Legacy Member
Hahaha...

Ik amuzeer mij de laatste tijd zo hard door met de auto in chase mode + slow-mo over te stoep te rijden.. :evil:

Da Spookyzz

Legacy Member
biertap zei:
FOKKING MOVIEMAX...ik kom juist van mijn werk, wil mijn exemplaar afhalen...zegt die gast...ja er zijn maar 6 geleverd.... Kzeg ja en dan? ik stond 3es op die lijst voor te reserveren... "Ja zo werkt da hier niet"

ik heb 4 weken geleden begod 50 euro al betaald; stond 3es op de lijst... en dan nog verkoopt hij het aan iemand die later of mij gereserveerd heeft? :@
om nog maar te zwijgen van mijn maten die ik nu op mijn kap heb...heb ze overtuigd om het daar te reserveren...

nooit zien ze mij daar nog...

Ik vind het echt jammer voor jou en alle andere mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt bij Movie MAX, maar als Movie MAX ondernemer wens ik hier toch eventjes op te reageren. We zijn verleden jaar nog maar gestart met de verkoop van games en zijn dus nog maar een heel kleine speler op de grote game markt. Tot onze spijt moeten we vaststellen dat het plan nog wat kinderziekten vertoont, en daar moeten we doorheen. Dat dit net nu gebeurt bij de grootste game-release ooit is natuurlijk zowel voor jullie gamers als voor ons niet aangenaam. Van het hoofdkantoor uit, hadden we vernomen dat we per winkel x aantal units gingen geleverd krijgen. Bij levering stellen we echter vast dat we er amper de helft van geleverd krijgen, terwijl alles al ge-presaled was. Ook voor ons is dit uiteraard niet leuk, want hoe moet je dit aan je klanten gaan uitleggen :help:
Als ondernemer hoop ik dat dit in de toekomst niet meer gebeurt, en bij deze bied ik alvast mijn verontschuldigingen aan aan de Movie MAX klanten die hun game niet op de 'voorziene' datum hebben gekregen.

Dots

Legacy Member
kzou toch eens kijken naar die vrouw van de moviemax in balen. Normaal worden die spellen voor 49€ verkocht in de moviemax maar die zit ze voor meer geld te verpatsen. als da mag ok dan.

kurtje

Legacy Member
Dots zei:
kzou toch eens kijken naar die vrouw van de moviemax in balen. Normaal worden die spellen voor 49€ verkocht in de moviemax maar die zit ze voor meer geld te verpatsen. als da mag ok dan.
Volgens mij was die actie van 49 maar tot en met de 13de ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan