Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
daarjuist een missie gedaan waarbij ik een grietje moest ontvoeren, GENIAAL gewoon dattie zo probeert u te doen crashen en dat ge ze dan uiteindelijk gewoon is goe op haare smoel mept dazze dan bewusteloos is :D, kging kapot vant lachen :p

megamold

Legacy Member
@ salt : spoilertag maybe?

die golfbaan ligt aan de rechterkant van het middelste eiland denk ik , ma ge kunt er ni gaan golfen

ChunWai.

Legacy Member
Ga in Party Mode, ga in een helicopter daar waar je spawned. Vlieg richting de Statue of Happiness en je zal een grote 'kooi' tegenkomen, da's een golfbaan.

GaMe®

Legacy Member
Na je eerste date met SoDoHoe, kan je kiezen (x) of je met haar verder wil daten of (o) als je haar niet meer wil zien.
Ik had x gedrukt, normaal krijg je dan haar nummer?

Want nadien had ik mij helemaal opgemaakt voor een tweede date. :p
Mooie auto gestolen enz, maar toen ik haar wou bellen, had ik haar nr niet. :(
Heeft zij mijn nr dan?

dev!lke

Legacy Member
GaMe® zei:
Na je eerste date met SoDoHoe, kan je kiezen (x) of je met haar verder wil daten of (o) als je haar niet meer wil zien.
Ik had x gedrukt, normaal krijg je dan haar nummer?

Want nadien had ik mij helemaal opgemaakt voor een tweede date. :p
Mooie auto gestolen enz, maar toen ik haar wou bellen, had ik haar nr niet. :(
Heeft zij mijn nr dan?

die staat er onder haar echte naam in normaal (Kiki/Carmen)

DjProbe

Legacy Member
dam graag nie over die missie waar je eerst een moto moet volgen,
en erna 4 motars moe dood doen ...

iemand tips ?

en geld voor nen uzi heb ik nie meer :s

apriliars50

Legacy Member
DjProbe zei:
dam graag nie over die missie waar je eerst een moto moet volgen,
en erna 4 motars moe dood doen ...

iemand tips ?

en geld voor nen uzi heb ik nie meer :s

Awel van de moment da ge die vier motards achtervolgt moet ge er proberen zoveel mogelijk al rijdend af te maken. Zodat ge in de boskes daarna ni veel volk meer hebt.

snake5555

Legacy Member
stevie zijn autozoekopdrachten zijn ook ni gemakkelijk zenne,zeker omdat die foto zo slecht is op u gsm en hij nooit niet duidelijk genoeg is over die plaatsen
"iemand die die contoder weet juist staan? boab is de wijk ergens tegen switching winkel of gebouw maar die vind ik dus niet"

Moloch

Legacy Member
snake5555 zei:
stevie zijn autozoekopdrachten zijn ook ni gemakkelijk zenne,zeker omdat die foto zo slecht is op u gsm en hij nooit niet duidelijk genoeg is over die plaatsen
"iemand die die contoder weet juist staan? boab is de wijk ergens tegen switching winkel of gebouw maar die vind ik dus niet"

http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map

bij find geeft ge "stevie" in ;)

en daarstrak de storyline uitgespeeld, nu eens aan al derest beginnen :)

FEW

Legacy Member
bizar, op de "social club" ben ik al mijn stats kwijt. ik heb zogezegd nog maar 0% uitgespeeld enz. als ik dit volg lijkt het dat ik het spel nog nooit gespeeld heb...

wat ik wel gedaan heb, is het einde 2x gespeeld (1X geld, 1X wraak), zou dit conflicten geven?

dit is geen drama, maar toch vreemd :)

Karre

Legacy Member
MySpace variant in GTA IV:

MyRoom :lol:

Dit is dus echt een geslaagde parodie op het leven :p.

ElGargamel

Legacy Member
Hebben jullie soms ook last van stevige framedrops?
Ik vooral als ik aan hoge snelheid rij over een brug en de camera naar een hoog vogelperspectief plaats. Maar de sterkste framedrops heb ik bij zware achtervolgingen als er 4 flikken op mij inbeuken. Dat is soms echt niet meer te doen dan.
En dan krijgt dit spel bij al die reviews een 10? Die drops zijn soms echt wel 'n domper hoor.

ElGargamel

Legacy Member
Waar zie je je stats bij rockstar social club?

Ik ben ingelogd en heb mijn psn account gelinked aan mijn account op rockstar website, maar ik kan precies nergens naar mijn stats kijken?

Jersy

Legacy Member
ElGargamel zei:
Hebben jullie soms ook last van stevige framedrops?
Ik vooral als ik aan hoge snelheid rij over een brug en de camera naar een hoog vogelperspectief plaats. Maar de sterkste framedrops heb ik bij zware achtervolgingen als er 4 flikken op mij inbeuken. Dat is soms echt niet meer te doen dan.
En dan krijgt dit spel bij al die reviews een 10? Die drops zijn soms echt wel 'n domper hoor.

heb dit ook soms, gisterenavond es een showdown gedaan tegen de flikken, met molotov coctails, granaten, ak
kdenk dak er rond de 70 heb neergeknald vooraleer ik uit mijn schuilplaats kwam, maar toen ik eruit kwam was dat toch wel serieus laggen :)
kgeraakte bijna ni weg gewoon doordat de fps prolly naar 5 ofzo zakte ... molotov coctails zijn niet bevorderlijk voor de fps :)

the_vee

Legacy Member
Waar zijn de drugs in GTAIV?

Vroeger kon je in GTAIII en Vice City toch zo'n capsulleke pakken en dan werd alles super traag.

GaMe®

Legacy Member
ElGargamel zei:
Hebben jullie soms ook last van stevige framedrops?
Ik vooral als ik aan hoge snelheid rij over een brug en de camera naar een hoog vogelperspectief plaats. Maar de sterkste framedrops heb ik bij zware achtervolgingen als er 4 flikken op mij inbeuken. Dat is soms echt niet meer te doen dan.
En dan krijgt dit spel bij al die reviews een 10? Die drops zijn soms echt wel 'n domper hoor.

Inderdaad. Ik snap eigenlijk ook niet waarom hij in alle reviews 10 krijgt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan