Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
heb nets iets raar tegenekomen moest vluchten van politie n men kaartje flikkertde hele tijd net zoals er politie achter je zit maar de politie negeerde me gewoon.
pff kheb gewoon te veel geld jog!
In SA kon ik nog es wa een ander kapsel gaan doen en tattoo gaan zetten jammer dat da nu nie meer gaat.

v1sioNz

Legacy Member
Net voor de eerste keer gespeeld, lijkt wel tof...maar die camera? pff ik hoop dat hier een fix voor komt want ik vind het ongeloofelijk irritant... Als ge bij nen ambulance rijdt ziet ge toch gewoon geen hol?

Newboy

Legacy Member
v1sioNz zei:
Net voor de eerste keer gespeeld, lijkt wel tof...maar die camera? pff ik hoop dat hier een fix voor komt want ik vind het ongeloofelijk irritant... Als ge bij nen ambulance rijdt ziet ge toch gewoon geen hol?

Druk op select voor de verschillende cameraopties bij het rijden.

kurtje

Legacy Member
Voor mense de vinde dat de camera te laag zit als ge met den auto ant rijde zijt, al es geprbeerd om in first person te rijde? Dan hebde der geen last van ze.

GenesisX

Legacy Member
Dan ziet ge uw auto niet kapotgereden worden door flikken, hebt ge geen uit de bocht vliegende achtervolgingen zoals in de film, is het moeilijker om te rijden (remmen enzo), minder gfx om te aanschouwen, etc... :( :p

kurtje

Legacy Member
Ik vind het wel gemakkelijk rijden zo, en geen last van een laaghangende camera :p

Karre

Legacy Member
Je moet er inderdaad aan wennen. Gas geven is R2 dus heb ik mijn duim vrij om de camera wat bij te stellen naar de positie van de vorige GTA's en dat is eigenlijk al een gewoonte geworden dat ik daar niet meer op let :p.

SlyR

Legacy Member
Heb gisterenochtend het verhaal uitgespeeld, wat een intense momenten!
Toch wel 60 uur gespeeld eer we het uithadden.
Zo triestig dat ik werd, totaal de verkeerde keuze gemaakt :sad:

Nu wel volop aan 't gaan voor de 100% en ik kom dingen tegen die ik tijdens de missies nooit gezien had. Wisten jullie dat er een kabelbaan loopt van dat klein eilandje tussen t eerste en tweede eiland, naar het tweede eiland? Wist ik niet! Maar ben ik dus gisteren wel tegengekomen :)

kurtje

Legacy Member
SlyR zei:
Heb gisterenochtend het verhaal uitgespeeld, wat een intense momenten!
Toch wel 60 uur gespeeld eer we het uithadden.
Zo triestig dat ik werd, totaal de verkeerde keuze gemaakt :sad:

Nu wel volop aan 't gaan voor de 100% en ik kom dingen tegen die ik tijdens de missies nooit gezien had. Wisten jullie dat er een kabelbaan loopt van dat klein eilandje tussen t eerste en tweede eiland, naar het tweede eiland? Wist ik niet! Maar ben ik dus gisteren wel tegengekomen :)

Ik ken de kabelbaan vanop het doosje maar ben ze int spel nog niet tegengekomen :lol:

SlyR

Legacy Member
kurtje zei:
Ik ken de kabelbaan vanop het doosje maar ben ze int spel nog niet tegengekomen :lol:

Nu dat ge 't zegt..
Nooit tijd gehad om 't doosje te bekijken eigenlijk. Zelfs 't kaartje heb ik nog niet bekeken. Thuisgekomen van de midnight launch, cdtje ingestoken, in mijn pyjama gesprongen en gespeeld toen! :lol:

kurtje

Legacy Member
extreme_fox zei:
kan je ook hem ergens anders vinden ? de mijne is ontploft :p
1 van de auto's dat je moet stelen voor Stevie is een infernus. Ik denk als je die dan steelt en op je safehouse zet je wss wel een nieuwe zal vinde op die plek die in Stevie z'n berichtje stond om die dan binnen te brengen.

Teknohol1c

Legacy Member
Careless zei:
Je moet er inderdaad aan wennen. Gas geven is R2 dus heb ik mijn duim vrij om de camera wat bij te stellen naar de positie van de vorige GTA's en dat is eigenlijk al een gewoonte geworden dat ik daar niet meer op let :p.

Ik deed dit zelfs al bij de vorige gta's, is gewoon handiger als ge wa sneller aan't rijden zijt...
EN die kabelbaan.. idd als je van het 2 naar het eerste eiland gaat heb je onderweg dat kleine eiland waar je tol dient te betalen opweg naar het andere eiland. Wel, startende van eiland 2 hangt die kabelbaan rechts van de brug.. ben er wel nog ni naartoe geweest om te zien of het bruikbaar is...

megamold

Legacy Member
stony_v zei:
Ik deed dit zelfs al bij de vorige gta's, is gewoon handiger als ge wa sneller aan't rijden zijt...
EN die kabelbaan.. idd als je van het 2 naar het eerste eiland gaat heb je onderweg dat kleine eiland waar je tol dient te betalen opweg naar het andere eiland. Wel, startende van eiland 2 hangt die kabelbaan rechts van de brug.. ben er wel nog ni naartoe geweest om te zien of het bruikbaar is...

het is bruikbaar :)
tis wel maar een redelijk kort ritje

GenesisX

Legacy Member
'k Dacht om daar eens met m'n moto in te rijden om weg ge geraken van de flikken ... blijkbaar is de ingang een onzichtbare muur en kun je er alleen met het driehoekje in :).

En die missions voor Stevie, hoe zet ik die in gang? Nergens auto's te vinden, buiten een Sabre GT die op dezelfde plek stond als het bolletje, maar toen ik instapte kreeg ik niks via gsm?

megamold

Legacy Member
GenesisX zei:
'k Dacht om daar eens met m'n moto in te rijden om weg ge geraken van de flikken ... blijkbaar is de ingang een onzichtbare muur en kun je er alleen met het driehoekje in :).

En die missions voor Stevie, hoe zet ik die in gang? Nergens auto's te vinden, buiten een Sabre GT die op dezelfde plek stond als het bolletje, maar toen ik instapte kreeg ik niks via gsm?


als je in de juiste auto stapt verschijnt er : this is the car stevie's looking for" en dan moet je de auto naar de garage brengen op het eiland rechts boven ( dicht bij je safehouse staat een icoon voor de garage )

patattekop

Legacy Member
wordt hier eigenlijk de multiplayer gespeeld
ik lees daar namelijk nix over
en bij mij werkt die nog altijd maar voor de helft
superveel connectie tot 1 of meerdere spelers verloren
???

Karre

Legacy Member
GenesisX zei:
'k Dacht om daar eens met m'n moto in te rijden om weg ge geraken van de flikken ... blijkbaar is de ingang een onzichtbare muur en kun je er alleen met het driehoekje in :).

En die missions voor Stevie, hoe zet ik die in gang? Nergens auto's te vinden, buiten een Sabre GT die op dezelfde plek stond als het bolletje, maar toen ik instapte kreeg ik niks via gsm?

Stevie stuurt je altijd een berichtje met de foto van de auto en de plaats waarin hij ergens te vinden is. Dan moet je gewoon goed rondkijken in die buurt om de auto te vinden en als je die gevonden hebt komt erop dat je de auto voor stevie hebt gevonden. Dan moet je naar de garage (vlak bij je safehouse in South Bohan) van Stevie gaan en daar de auto in parkeren. En voila, dat is het :). Verder verdien je er wel een pak geld mee als je de auto's in goede staat terug brengt, zo leverde die Infernus mij $ 33461 op.

patattekop zei:
wordt hier eigenlijk de multiplayer gespeeld
ik lees daar namelijk nix over
en bij mij werkt die nog altijd maar voor de helft
superveel connectie tot 1 of meerdere spelers verloren
???

Apart topic in het online/matchup gedeelte van de Playstation 3.

Hekje#

Legacy Member
zit aan 55%

bijna uitgespeeld dus
ik ga dus niet voor de 100% want daar word ik zot van

Karre

Legacy Member
Die duiven zijn lastig :). Het lastige van al is dat de cardridge van mijn printer leeg is en mijn PSP die high-res foto van die map met alle duiven op dus niet duidelijk genoeg meer toont nadat je moet inzoomen, verder staan de foto's van de uitleg er wel op mijn PSP maarja. Een laptop is toch zo handig op zulke momenten :p.

GenesisX

Legacy Member
Careless, ik krijg geen berichten? Wordt dat maar op een bepaald moment beschikbaar fzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan