seurinck
Legacy Member
heb nets iets raar tegenekomen moest vluchten van politie n men kaartje flikkertde hele tijd net zoals er politie achter je zit maar de politie negeerde me gewoon.
pff kheb gewoon te veel geld jog!
In SA kon ik nog es wa een ander kapsel gaan doen en tattoo gaan zetten jammer dat da nu nie meer gaat.
pff kheb gewoon te veel geld jog!
In SA kon ik nog es wa een ander kapsel gaan doen en tattoo gaan zetten jammer dat da nu nie meer gaat.

ad:
