ElGargamel
Legacy Member
Jersy zei:heb daar gewoon ff gecamped, tot de meeste eraan waren, dan naar buiten gespurt, da eilandje gevolgd tot ik op een parking kwam waar gelukkig een zeer snelle auto stond
en dan gewoon weg vluchten ... heeft wel 10 min geduurd vor ik ze kwijt was
Ik ben er nog maar 1x in geslaagd om heelhuids dat ziekenhuis uit te geraken maar op die parking stonden alleen maar supertrage auto's...
Probeer daar maar eens 3 sterren mee kwijt te geraken -_-
Na een 3tal botsingen reed ik met 2 wielen puur op de velgen. Maar ik ga je camp-tip gebruiken.
Probeer daar maar eens 3 sterren mee kwijt te geraken -_-
Na een 3tal botsingen reed ik met 2 wielen puur op de velgen. Maar ik ga je camp-tip gebruiken.

. Het ligt er wel vervallen bij nadat je hem een kogel door zijn kop hebt geboord en het is jammer dat die auto's van die maffia er niet staan ofzo
.



