Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElGargamel

Legacy Member
Jersy zei:
heb daar gewoon ff gecamped, tot de meeste eraan waren, dan naar buiten gespurt, da eilandje gevolgd tot ik op een parking kwam waar gelukkig een zeer snelle auto stond
en dan gewoon weg vluchten ... heeft wel 10 min geduurd vor ik ze kwijt was :)

Ik ben er nog maar 1x in geslaagd om heelhuids dat ziekenhuis uit te geraken maar op die parking stonden alleen maar supertrage auto's...
Probeer daar maar eens 3 sterren mee kwijt te geraken -_-
Na een 3tal botsingen reed ik met 2 wielen puur op de velgen. Maar ik ga je camp-tip gebruiken.

Fides

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik ben er nog maar 1x in geslaagd om heelhuids dat ziekenhuis uit te geraken maar op die parking stonden alleen maar supertrage auto's...
Probeer daar maar eens 3 sterren mee kwijt te geraken -_-
Na een 3tal botsingen reed ik met 2 wielen puur op de velgen. Maar ik ga je camp-tip gebruiken.

Ik ben daar in 1 keer in geslaagd. Gewoon op het gemak binnengaan, tot je de drugs hebt (iedere keer dekking nemen). Daarna had ik nog redelijk wat armor (ligt er daar overigens geen? of is het health?) en health en ben ik gewoon naar buiten gelopen zonder rekening te houden met de flikken, ik ben in die jeep gestapt die daar staat en weggereden. En dan gebruik je je map wat om te plannen langs waar je het best rijdt ...

kurtje

Legacy Member
Careless zei:
Ik vraag mij eigenlijk af waarom het huis van Salvatore (GTA 3) eigenlijk nu op het derde eiland staat in plaats van op het eerste :p. Het ligt er wel vervallen bij nadat je hem een kogel door zijn kop hebt geboord en het is jammer dat die auto's van die maffia er niet staan ofzo :p.

Edit: http://nl.youtube.com/watch?v=0IqSL4xKLSA

Waarom hebben ze die auto niet in de single player gestoken :(.

Die auto zit wel in de single player, das de Sultan RS. En je kan ze in de single player op exact dezelfde plaats vinden :p

Moloch

Legacy Member
idd, en toen ik hem had zag ik er rondrijden op de baan :p

ge kunt trouwens ook met diene trekboot varen die tussen het eerste en tweede eiland ligt (of wast het 2e en 3de)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Weet er iemand soms die link waar je het plan van Liberty City kan zien (Ik denk dat Google Maps er iets mee te maken heeft)

Ik weet ook nog dat je rechts een menu hebt waar je alles kan aan en uitvinken.

Volgens mij is die link hier wel al vermeld maar begin maar es te zoeken tussen al die pagina's :s

thx

Tobi-

Legacy Member
Is er een manier om uw auto nooit kwijt te geraken? Ben dien comet kwijtgeraakt en heb net een Infernus. Die wil ik nie kwijt, ook zo'n zwarte mafia auto wil ik nie kwijt..


edit: net iets vet gezien dat ik nog nooit had opgemerkt. Er zitten flikken achter me, zo'n agent die rondwandelt 'steelt' zelf een auto om mij te kunnen achtervolgen. vetjes

seurinck

Legacy Member
kurtje zei:
Die auto zit wel in de single player, das de Sultan RS. En je kan ze in de single player op exact dezelfde plaats vinden :p
kunt ge die nie ergens in een garage zetten vette bak om mee te rijden

mad skilz

Legacy Member
jup krijgt em indeed...is trouwens enige auto die ik op mijn parkings heb staan die infernus...ben em wel eerst zwart gaan laten spuiten :p

Dots

Legacy Member
ja kwas er direct een joyride mee gaan doen op de autostraat en tegen super hoge snelheid motorrijders aanrijden. Das pas zalig hoe da die van hunne motor afvliegen :D

Karre

Legacy Member
Die Turismo is beter dan die Infernus :p. Plus, de motor zit achterin zodat je je echt kan uitleven op het gebied van ongevallen :cool:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan