Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
hoe krijgt ge geld van die transporten? gewoon tegenhouden ofzo? en waar vind ge van die atm's?

en voor zover dattek weet kunt ge geen huizen kopen spijtig genoeg

megamold

Legacy Member
ge kunt geen huizen kopen , ge krijgt er al meer als genoeg

die transporten moet ge pikken en tot ontploffing brengen voor het geld eruit te krijgen

atm zijn er op meerdere plaatsen ( ik heb ergens een map ma kben opt moment te vadzig om het te gaan zoeken )

Zentek

Legacy Member
Ik heb de loft van PlayboyX niet in mijn bezit aangezien ik Dwayne heb vermoord, had gehoopt hem later nog terug te kunnen krijgen maar tervegeefs

Dus ja.. safehouses genoeg maar dat zijn maar appartementjes :(

FEW

Legacy Member
serieus? dat van die geldtransporten wist ik niet :)
hoeveel krijgt ge dan ongeveer?

Zentek

Legacy Member
10-20k geloof ik, heb me dat eigenlijk zelf nooit afgevraagd, zal sebiet eens tellen hehe

Teknohol1c

Legacy Member
ne atm vind ge bvb aan den overkant van u safehouse rechts boven op de kaart op het kleinere eiland... ma vraag me geen namen... :lol:
Zelf kunde alleen ma kijken hoeveel geld ge hebt, maar hang daar wat rond, om den duur gade iemand ernaartoe zien gaan, als em gedaan heeft volg je em ff en als ge geen flikken ziet sla ge em dood en pikt ge zijn geld:evil:

geldtransporten is ook nieuw vo me, vnvnd es testen :evil:

SlyR

Legacy Member
Ik had me al zitten afvragen waarvoor die ATM's er dan wel waren.. Goed gezien!

Ik begin nu op een punt te komen dat die missies een klein beetje beginnen tegen te steken en ik graag (ook voor de eerste keer) de verhaallijn in een GTA zou willen uitspelen. En graag voor 19 mei 100% halen natuurlijk :D

Maar bon, ik denk dat ik in de buurt kom, een 80 missies geslaagd al :)

Squealer

Legacy Member
Geldtransport pikken? Kunt ge dat stelen gelijk eenderwelk voertuig? Gewoon deur opentrekken m.a.w.
En dan doen ontploffen? Kunt ge hem niet gewoon klemrijden en direct laten ontploffen?


Pfff gisteren had ik wel zoiets van :@
1) Had al een desert eagle. Geeft Faustin mij in een missie een gewoon pistoolke. Peisde da mijnen desert eagle op de grond ligt? Baneent, mocht dien anderen weer gaan zoeken...
2) Had een zalige autoke, kspring ff in 1 die mij nog zaliger leek. Rij er heel efkes mee weg, niet ver, ik keer terug, men vorige auto gewoon verdwenen natuurlijk ....

Btw, weet iemand een up to date vehicle list? (geen trailer analyses)

megamold

Legacy Member
ge kunt die zeker doen ontploffe zodra ge em ziet, ma veel plezier met al die briefkes oprapen terwijl er 10 combi's rond u staan op u te knalle :p

GenesisX

Legacy Member
En als je die briefjes wilt oprapen en te dicht bij het voertuig komt, sta je plotseling in brand :crazy:.

kurtje

Legacy Member
Als je alleen al het verhaal uitspeelt heb je al belachelijk veel geld en niets om het aan te spenderen :( Heb wel zo'n 160k aan wapens uitgegeven maar nu dat ik de story mode uit heb zal ik ook niet meer zo vaak wapens moete gaan kopen denk ik.

In Vice City moest je zelfs moeite doen om genoeg geld te verdiene om alle assets te kopen. En in SA had je ook behoorlijk veel geld nodig als je echt alle safehouses wou kopen. Maar in deze ... :(

Squealer

Legacy Member
Als ge dood gaat is het al direct -20k.

Hoe verder in game, hoe duurder het wordt om dood te gaan?

Nut van die atm? Wist ik eerst ook niet. Ge kunt uw geld checken, maar dat kunt ge ook als ge pijlke naar beneden duwt anywhere ingame, dus :)
Maar blijkbaar kunt ge die atm's ook gebruiken om geld af te troggelen van de mensen die er juist langs zijn geweest.
Maar kdenk niet dat het de moeite is om zo lang te staan wachten tot er iemand langs komt.

ChunWai.

Legacy Member
Ik sterf zoveel door gewoon rampages te doen in het midden van de stad :p Als ik niet had gesaved had ik nu nog maar 100000$ of zo :p

mad skilz

Legacy Member
ja kvind da ma dom zo altijd loaden :p
ik speel altijd zonder cheats en zonder loads...

Metteh

Legacy Member
kurtje zei:
Als je alleen al het verhaal uitspeelt heb je al belachelijk veel geld en niets om het aan te spenderen :( Heb wel zo'n 160k aan wapens uitgegeven maar nu dat ik de story mode uit heb zal ik ook niet meer zo vaak wapens moete gaan kopen denk ik.

In Vice City moest je zelfs moeite doen om genoeg geld te verdiene om alle assets te kopen. En in SA had je ook behoorlijk veel geld nodig als je echt alle safehouses wou kopen. Maar in deze ... :(

² ... ik heb alle wapens als full ammo & ik zit daar nog met 300k :eek: in vorige games had ik nooit geld. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan