Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.






Heb wel zo'n 160k aan wapens uitgegeven maar nu dat ik de story mode uit heb zal ik ook niet meer zo vaak wapens moete gaan kopen denk ik. 
uw geld nakijken + als ge daar wacht komt daar wel een ventje geld afhalen. dan mept ge die bij elkaarseurinck zei:wa ist nut eigenlijkvan dieje atm ?

Als ge dood gaat is het al direct -20k.

GenesisX zei:Als ge dood gaat is het al direct -20k. Ik heb zo al 200k verloren![]()

C2W zei:Ik load altijd m'n vorige savegame als ik sterf![]()
kurtje zei:Als je alleen al het verhaal uitspeelt heb je al belachelijk veel geld en niets om het aan te spenderenHeb wel zo'n 160k aan wapens uitgegeven maar nu dat ik de story mode uit heb zal ik ook niet meer zo vaak wapens moete gaan kopen denk ik.
In Vice City moest je zelfs moeite doen om genoeg geld te verdiene om alle assets te kopen. En in SA had je ook behoorlijk veel geld nodig als je echt alle safehouses wou kopen. Maar in deze ...![]()
in vorige games had ik nooit geld. 