Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
kheb ook soms nog is een frame drop ze, of dat die ff blijft hangen omdat die moet laden zeker, mss het opstarten van de bd lezer of hdd...

kurtje

Legacy Member
Heb de story uit in zo'n 30 uur. Heb maar 1 keer gehad dat me scherm zwart bleef na een cutscene.

seurinck

Legacy Member
mensen ik heb een vraagje waar kan je een bril kopen voor niko ?

In broker kun je brillen kopen maar die zijn niet echt mijn type :p

Heb je nog winkels waar je er kunt kopen ?

kurtje

Legacy Member
Behalve in die eerste winkel heb ik ze nergens anders gezien.

Iemand die kan bevestigen of die Bittersweet bestaat of niet?

Blackdevil

Legacy Member
Vraagje,
Ik heb hier (en op andere fora) gelezen dat je een vriendin Kiki kunt hebben. Nu kom je er vanzelf mee in contact (in story line dus) of moet jij er contact mee gaan zoeken?

Ik zou deze vriendin er graag bijnemen aangezien haar special ability wanted stars laten verdwijnen (ook tijdens missies) is.

koji

Legacy Member
Goldrusher zei:
Al contact gehad met Rockstar, 't is een gekend probleem, maar ik zal wellicht m'n console moeten laten herstellen of vervangen. En ik moet nog zien hoe ze dat gaan aanpakken voor een importtoestel. 't Zou me normaalgezien niets mogen kosten...ook al is het toestel al uit garantie.

aah da is nen import da gij hebt

ja R* hun stelling derover is wel goe

"we erkennen het probleem mo het is geen software issue"

...

plezant wel als ge daar mee zit dan

Vinox

Legacy Member
Vraagske, hoeveel jaar duurt het voor een van die mokkels op Lovemeet reageert? :) Heb al drie requests lopen sinds de storymode uit is (mens moet iéts doen), maar nog geen reactie na 15 dagen (game time).

Vinox

Legacy Member
Boooh :p Lol @ Sohodoe, ist ni Sobohoe? :p Iig, kben er nimmer mee bezig geweest. Fuck em, xal wel me mijn madam daten :cool:

Karre

Legacy Member
Gamer, zin om wat online samen te spelen nu? :) Ik moet er wel bij zeggen dat ik opeens even weg kan zijn want UPS komt mijn kapotte Xbox360 ophalen :p.

ElGargamel

Legacy Member
Hoe? Die andere chicks reageren niet ofwa?? En ik dacht ooit toch met die pornoster te kunnen daten.

GaMe®

Legacy Member
Careless zei:
Gamer, zin om wat online samen te spelen nu? :) Ik moet er wel bij zeggen dat ik opeens even weg kan zijn want UPS komt mijn kapotte Xbox360 ophalen :p.

Natuurlijk heb ik daar zin in. :)
Maar ik zit momenteel op school. :p

Zentek

Legacy Member
Valt er eigenlijk een eigendom/huis te kopen?

Want ik zit rond te lopen met 2 milj geld (nogal veel geldtransporten staan overvallen) maar kan er verder niks mee doen.

Ik weet dat het in de vorige GTA mogenlijk was, zelfs een gigantische villa... wat ideaal zou zijn voor mijn collectie wagens en moto's.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan