Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
murder inc zei:² ... ik heb alle wapens als full ammo & ik zit daar nog met 300kin vorige games had ik nooit geld.
![]()
Ik vind het wel spijtig dat je niet gewoon een bankoverval kan doen met wat characters in het spel.
seurinck zei:


seurinck zei:

-P|b-SqUeaLeR zei:Hoe verder in game, hoe duurder het wordt om dood te gaan?
. En je moet je nog is haasten ook want er komen maar steeds meer en meer flikken af... Is er geen andere manier om naar buiten te geraken afgezien via de voordeur?
. Het ligt er wel vervallen bij nadat je hem een kogel door zijn kop hebt geboord en het is jammer dat die auto's van die maffia er niet staan ofzo
.
.ElGargamel zei:Ik heb moeite met the snow storm missie
Het is een pies of keek om iedereen in dat ziekenhuis te mollen maar om daar heelhuids buiten te geraken. En je moet je nog is haasten ook want er komen maar steeds meer en meer flikken af... Is er geen andere manier om naar buiten te geraken afgezien via de voordeur?
Careless zei:Ik vraag mij eigenlijk af waarom het huis van Salvatore (GTA 3) eigenlijk nu op het derde eiland staat in plaats van op het eerste. Het ligt er wel vervallen bij nadat je hem een kogel door zijn kop hebt geboord en het is jammer dat die auto's van die maffia er niet staan ofzo
.
Edit: http://nl.youtube.com/watch?v=0IqSL4xKLSA
Waarom hebben ze die auto niet in de single player gestoken.
. Dat huis dus in dat filmpje van die secret auto.gunnie zei:ik heb daar eerst iedereen afgeknald, die dope gepakt en snel naar die jeep aan de ingang lopen en terwijl run & gun die flikken neermaaien.
C2W zei:Je hebt een andere voor denk ik. Die hij bedoelt is die missie dat je iemand 'zwaar'bewaakt in het ziekenhuis moet mollen denk ik. Ik ben daar met m'n RPG binnengewandeld, die flik die daar staat afgemaakt met RPG, snel naar binnen lopen ventje killen en dan lopen en terwijl schieten en dan gewoon vluchten. Zie wel dat je volledige health + armor hebt.
.Careless zei:In het noorden van het derde eiland, velen denken dat het dat casino is maar ikzelf denk gewoon dat het die villa is op die berg ernaast, zou vele logischer zijn want in GTA 3 lag dat ook op een berg en was er ook zo'n lange oprit van zand. Dat huis dus in dat filmpje van die secret auto.


C2W zei:Je hebt een andere voor denk ik. Die hij bedoelt is die missie dat je iemand 'zwaar'bewaakt in het ziekenhuis moet mollen denk ik. Ik ben daar met m'n RPG binnengewandeld, die flik die daar staat afgemaakt met RPG, snel naar binnen lopen ventje killen en dan lopen en terwijl schieten en dan gewoon vluchten. Zie wel dat je volledige health + armor hebt.

ElGargamel zei:Ik heb moeite met the snow storm missie
Het is een pies of keek om iedereen in dat ziekenhuis te mollen maar om daar heelhuids buiten te geraken. En je moet je nog is haasten ook want er komen maar steeds meer en meer flikken af... Is er geen andere manier om naar buiten te geraken afgezien via de voordeur?
