Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeromancer

Legacy Member
Vraagje: in een trailer zag je duidelijk dat Nico vanachter in een Limo zat met een date. ( limo heeft een tv enz)
Hoe kun je dit doen? iemand gevonden?

ChunWai.

Legacy Member
murder inc zei:
² ... ik heb alle wapens als full ammo & ik zit daar nog met 300k :eek: in vorige games had ik nooit geld. :p

Vind het beter zo, kom je tenminste niet in de geldnood:D Ik vind het wel spijtig dat je niet gewoon een bankoverval kan doen met wat characters in het spel.

Carrotman

Legacy Member
ik heb de missie gedaan waar ge normaal Clarence moet killen maar ik heb hem laten leven. Zijn de keuzes zo belangrijk in het spel? Wat gebeurd er als ik hem toch had gekilled?
nu zit ik aan de missie waar ik moet kiezen tussen Playbox X of Dwayne. Is de keuze daar ook belangrijk? Kga al mijn 'keuzes' eens opschrijven en de 2de keer dat ik storyline speel, alle keuzes eens omdraaien :p

seurinck

Legacy Member
ja had wa moeilijk met de keuze maar tis playboy X geweest !

kvond da men voordeel

Carrotman

Legacy Member
Ja lap, wil ik hier een videoke bekijken, reageert er iemand over iets dat totaal niet met het videoke te maken heeft...
Story verpest voor mij...!!! Serieus. :angry:

ElGargamel

Legacy Member
Ik heb moeite met the snow storm missie
Het is een pies of keek om iedereen in dat ziekenhuis te mollen maar om daar heelhuids buiten te geraken :s. En je moet je nog is haasten ook want er komen maar steeds meer en meer flikken af... Is er geen andere manier om naar buiten te geraken afgezien via de voordeur?

Karre

Legacy Member
Ik vraag mij eigenlijk af waarom het huis van Salvatore (GTA 3) eigenlijk nu op het derde eiland staat in plaats van op het eerste :p. Het ligt er wel vervallen bij nadat je hem een kogel door zijn kop hebt geboord en het is jammer dat die auto's van die maffia er niet staan ofzo :p.

Edit: http://nl.youtube.com/watch?v=0IqSL4xKLSA

Waarom hebben ze die auto niet in de single player gestoken :(.

gunnie

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik heb moeite met the snow storm missie
Het is een pies of keek om iedereen in dat ziekenhuis te mollen maar om daar heelhuids buiten te geraken :s. En je moet je nog is haasten ook want er komen maar steeds meer en meer flikken af... Is er geen andere manier om naar buiten te geraken afgezien via de voordeur?

ik heb daar eerst iedereen afgeknald, die dope gepakt en snel naar die jeep aan de ingang lopen en terwijl run & gun die flikken neermaaien.

seurinck

Legacy Member
Careless zei:
Ik vraag mij eigenlijk af waarom het huis van Salvatore (GTA 3) eigenlijk nu op het derde eiland staat in plaats van op het eerste :p. Het ligt er wel vervallen bij nadat je hem een kogel door zijn kop hebt geboord en het is jammer dat die auto's van die maffia er niet staan ofzo :p.

Edit: http://nl.youtube.com/watch?v=0IqSL4xKLSA

Waarom hebben ze die auto niet in de single player gestoken :(.

huh waar staat dieje zen huis die map gelijkt toch totaal niet meer zoals die van GTA III

Karre

Legacy Member
In het noorden van het derde eiland, velen denken dat het dat casino is maar ikzelf denk gewoon dat het die villa is op die berg ernaast, zou vele logischer zijn want in GTA 3 lag dat ook op een berg en was er ook zo'n lange oprit van zand :p. Dat huis dus in dat filmpje van die secret auto.

ChunWai.

Legacy Member
gunnie zei:
ik heb daar eerst iedereen afgeknald, die dope gepakt en snel naar die jeep aan de ingang lopen en terwijl run & gun die flikken neermaaien.

Je hebt een andere voor denk ik. Die hij bedoelt is die missie dat je iemand 'zwaar'bewaakt in het ziekenhuis moet mollen denk ik. Ik ben daar met m'n RPG binnengewandeld, die flik die daar staat afgemaakt met RPG, snel naar binnen lopen ventje killen en dan lopen en terwijl schieten en dan gewoon vluchten. Zie wel dat je volledige health + armor hebt.

Karre

Legacy Member
C2W zei:
Je hebt een andere voor denk ik. Die hij bedoelt is die missie dat je iemand 'zwaar'bewaakt in het ziekenhuis moet mollen denk ik. Ik ben daar met m'n RPG binnengewandeld, die flik die daar staat afgemaakt met RPG, snel naar binnen lopen ventje killen en dan lopen en terwijl schieten en dan gewoon vluchten. Zie wel dat je volledige health + armor hebt.

Nee toch niet, hij zegt het zelf: "Snow Storm". Dat is toch wel een missie waarbij veel mensen last hebben. Dus als ik de naam zie weet ik al direct het probleem :p.

seurinck

Legacy Member
Careless zei:
In het noorden van het derde eiland, velen denken dat het dat casino is maar ikzelf denk gewoon dat het die villa is op die berg ernaast, zou vele logischer zijn want in GTA 3 lag dat ook op een berg en was er ook zo'n lange oprit van zand :p. Dat huis dus in dat filmpje van die secret auto.

ja kzie dat huis nog voor me van in GTA III :p

kzal et es gaan zoeken :p

Lucian

Legacy Member
C2W zei:
Je hebt een andere voor denk ik. Die hij bedoelt is die missie dat je iemand 'zwaar'bewaakt in het ziekenhuis moet mollen denk ik. Ik ben daar met m'n RPG binnengewandeld, die flik die daar staat afgemaakt met RPG, snel naar binnen lopen ventje killen en dan lopen en terwijl schieten en dan gewoon vluchten. Zie wel dat je volledige health + armor hebt.

snow storm speelt zich af in die ruine van een oud ziekenhuis :p

Jersy

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik heb moeite met the snow storm missie
Het is een pies of keek om iedereen in dat ziekenhuis te mollen maar om daar heelhuids buiten te geraken :s. En je moet je nog is haasten ook want er komen maar steeds meer en meer flikken af... Is er geen andere manier om naar buiten te geraken afgezien via de voordeur?

heb daar gewoon ff gecamped, tot de meeste eraan waren, dan naar buiten gespurt, da eilandje gevolgd tot ik op een parking kwam waar gelukkig een zeer snelle auto stond
en dan gewoon weg vluchten ... heeft wel 10 min geduurd vor ik ze kwijt was :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan