Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Ha ge kunt daarop ofzo :)

Ja, maar alleen te voet.

't Park is immers gesloten, al zou het met een treintje toch niet gaan, want er zitten nogal wat vreemde bochten in. En er is geen lift.

Moloch

Legacy Member
seurinck zei:
weet ik niet daarom dat ik het eigenlijk vraag.

ook al achter gezocht, tschijnt dat ze ofwel op de docks (kweenie dewelke) of in star junction rondloopt, haar profiel is ook te zien op diene police site, en ze zou werken tijden "special hours", maar rockstar zou moeten gezegd hebben dat ze niet in het spel zit

wat nu waar is van dat alles wetek nie, der zijn al compos gedaan om ze te vinden waar ge dan iets mee kon winnen, maar tot nu toe heeft nog niemand ze gevonden dusja

http://www.xbox360achievements.org/news.php?id=722

GenesisX

Legacy Member
Meh. Zo jammer dat er van die glitches in zitten. Auto's die in de file staan en gewoon voor je ogen verdwijnen (het waren er zeker 5), auto's die ook gewoon verdwijnen als ze aan het rijden zijn, etc...

seurinck

Legacy Member
Moloch zei:
ook al achter gezocht, tschijnt dat ze ofwel op de docks (kweenie dewelke) of in star junction rondloopt, haar profiel is ook te zien op diene police site, en ze zou werken tijden "special hours", maar rockstar zou moeten gezegd hebben dat ze niet in het spel zit

wat nu waar is van dat alles wetek nie, der zijn al compos gedaan om ze te vinden waar ge dan iets mee kon winnen, maar tot nu toe heeft nog niemand ze gevonden dusja

http://www.xbox360achievements.org/news.php?id=722


nja ik dacht dat die een grote rol zou hebben in het spel maarja zo te horen niet eigenlijk

kzal ze OOIT wel nog vinden (hoop ik :p )

Jersy

Legacy Member
mythe zei:
kan je kiezen voor faustin te vermoorden of niet? Want ik vind de keuzes van tijd wel moeilijk om te weten. Bij wie heb je mogelijkheid tot leven te houden en wie niet? Hoe zie je dit?

ik denk van niet, net zoals je vlad ook moest vermoorden. bij degene wie je een keuze hebt moet je ook de mogelijkheden hebben, zoals die vent op da dak, daar kon je kiezen of je hem er terug op hielp of liet vallen.

dev!lke

Legacy Member
da komt er normaal op wnnr ge de keuze hebt, + op de map flikkert die persoon zijn bol van rood naar blauw.

mythe

Legacy Member
M1tch zei:
bedankt voor het spoilen van het einde van het spel @ page 209

zucht !
Hoeveel * nog, lees de thread niet ;). Want de mensen kennen hier de spoiler tags niet. k'Hoop dat goldrusher of andere crew members hier infractions voor geven, want dat is ENORM irritant al dat gespoiler.

Goldrusher

Legacy Member
Ik zit hier niet 24/7 het forum in de gaten te houden en al zeker deze thread niet, daar ik zelf bezig ben met het spel...allez, dat probeer ik toch, want m'n console is seriously fucked up. :(

Nogmaals, als je jammergenoeg een spoiler leest, PM de poster en leg het gebruik van
-tags uit. En klik eventueel op dat uitroepteken
forums
onder het bericht.

mythe

Legacy Member
Goldrusher zei:
Ik zit hier niet 24/7 het forum in de gaten te houden en al zeker deze thread niet, daar ik zelf bezig ben met het spel...allez, dat probeer ik toch, want m'n console is seriously fucked up. :(

Nogmaals, als je jammergenoeg een spoiler leest, PM de poster en leg het gebruik van
-tags uit. En klik eventueel op dat uitroepteken
forums
onder het bericht.
We verstaan dat ook dat je geen 24/7 op het forum kan zitten.
En ik versta het zeker als je zelf bezig bent met het spel, voor crew members zijn spoilers ook niet leuk :p.

Wat is er misschien met u console? Nu zou je niet mogen gamen, buiten zitten! In het mooie weer is de boodschap. Alle, ik ben daar zelf ook weer naartoe :).

Goldrusher

Legacy Member
Mijn console zit blijkbaar in de Rockstar Asocial Club. ;)
't Is te zeggen, het model dat ik heb wordt geplaagd door zeer veel, zeer random freezes. Soms kan ik een uur spelen, soms is het na 5 minuten of na elke cut scene alweer gedaan met de leute.
Hier in Europa is het probleem zo goed als onbestaande, maar bij Amerikaanse en Japanse modellen zijn er mensen die het spel niet eens kunnen opstarten.

Al contact gehad met Rockstar, 't is een gekend probleem, maar ik zal wellicht m'n console moeten laten herstellen of vervangen. En ik moet nog zien hoe ze dat gaan aanpakken voor een importtoestel. 't Zou me normaalgezien niets mogen kosten...ook al is het toestel al uit garantie.

Karre

Legacy Member
Op 2 uur tijd heb ik maar 40 pigeons afgemaakt. Damn, zelfstoe met die guide duurt het nog lang :p.

mythe

Legacy Member
Goldrusher zei:
Mijn console zit blijkbaar in de Rockstar Asocial Club. ;)
't Is te zeggen, het model dat ik heb wordt geplaagd door zeer veel, zeer random freezes. Soms kan ik een uur spelen, soms is het na 5 minuten of na elke cut scene alweer gedaan met de leute.
Hier in Europa is het probleem zo goed als onbestaande, maar bij Amerikaanse en Japanse modellen zijn er mensen die het spel niet eens kunnen opstarten.

Al contact gehad met Rockstar, 't is een gekend probleem, maar ik zal wellicht m'n console moeten laten herstellen of vervangen. En ik moet nog zien hoe ze dat gaan aanpakken voor een importtoestel. 't Zou me normaalgezien niets mogen kosten...ook al is het toestel al uit garantie.
Ik heb al is een freeze gehad en ook zo is framedrops. Krijg ik dan ook het recht op een nieuwe console? :p
Da's wel kut voor u. k'hoop dat het in orde komt.

Goldrusher

Legacy Member
Eén freeze is niks hé, kan iedereen overkomen. Maar zodanig veel dat je geen enkele missie kan spelen, da's al een groter probleem...

mythe

Legacy Member
Goldrusher zei:
Eén freeze is niks hé, kan iedereen overkomen. Maar zodanig veel dat je geen enkele missie kan spelen, da's al een groter probleem...
Ah, ok, thx :). Btw: kijk is bij Playstation 3 thread, want ik vraag mij af hoe je aan account terug verwijderd.

Squealer

Legacy Member
Goldrusher zei:
Ja, maar alleen te voet.

't Park is immers gesloten, al zou het met een treintje toch niet gaan, want er zitten nogal wat vreemde bochten in. En er is geen lift.

Pff, ik loop heel die rollercoaster af, maar kvind niets ze. En der is trouwens een stuk waar ik niet doorgeraak op de rails. Onzichtbare muur....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan