Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-P|b-SqUeaLeR zei:Ha ge kunt daarop ofzo![]()
seurinck zei:weet ik niet daarom dat ik het eigenlijk vraag.
Moloch zei:ook al achter gezocht, tschijnt dat ze ofwel op de docks (kweenie dewelke) of in star junction rondloopt, haar profiel is ook te zien op diene police site, en ze zou werken tijden "special hours", maar rockstar zou moeten gezegd hebben dat ze niet in het spel zit
wat nu waar is van dat alles wetek nie, der zijn al compos gedaan om ze te vinden waar ge dan iets mee kon winnen, maar tot nu toe heeft nog niemand ze gevonden dusja
http://www.xbox360achievements.org/news.php?id=722
)mythe zei:kan je kiezen voor faustin te vermoorden of niet? Want ik vind de keuzes van tijd wel moeilijk om te weten. Bij wie heb je mogelijkheid tot leven te houden en wie niet? Hoe zie je dit?
Hoeveel * nog, lees de thread nietM1tch zei:bedankt voor het spoilen van het einde van het spel @ page 209
zucht !
. Want de mensen kennen hier de spoiler tags niet. k'Hoop dat goldrusher of andere crew members hier infractions voor geven, want dat is ENORM irritant al dat gespoiler.
Goldrusher zei:Ik zit hier niet 24/7 het forum in de gaten te houden en al zeker deze thread niet, daar ik zelf bezig ben met het spel...allez, dat probeer ik toch, want m'n console is seriously fucked up.
Nogmaals, als je jammergenoeg een spoiler leest, PM de poster en leg het gebruik van-tags uit. En klik eventueel op dat uitroeptekenonder het bericht.![]()
.
.
Ik heb al is een freeze gehad en ook zo is framedrops. Krijg ik dan ook het recht op een nieuwe console?Goldrusher zei:Mijn console zit blijkbaar in de Rockstar Asocial Club.
't Is te zeggen, het model dat ik heb wordt geplaagd door zeer veel, zeer random freezes. Soms kan ik een uur spelen, soms is het na 5 minuten of na elke cut scene alweer gedaan met de leute.
Hier in Europa is het probleem zo goed als onbestaande, maar bij Amerikaanse en Japanse modellen zijn er mensen die het spel niet eens kunnen opstarten.
Al contact gehad met Rockstar, 't is een gekend probleem, maar ik zal wellicht m'n console moeten laten herstellen of vervangen. En ik moet nog zien hoe ze dat gaan aanpakken voor een importtoestel. 't Zou me normaalgezien niets mogen kosten...ook al is het toestel al uit garantie.

Ah, ok, thxGoldrusher zei:Eén freeze is niks hé, kan iedereen overkomen. Maar zodanig veel dat je geen enkele missie kan spelen, da's al een groter probleem...
. Btw: kijk is bij Playstation 3 thread, want ik vraag mij af hoe je aan account terug verwijderd.Goldrusher zei:Ja, maar alleen te voet.
't Park is immers gesloten, al zou het met een treintje toch niet gaan, want er zitten nogal wat vreemde bochten in. En er is geen lift.
. Volg de screens: http://www.gamesradar.com/f/gta-iv-complete-pigeon-guide/a-2008050210174578002