Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kurtje

Legacy Member
Jammergenoeg vind ik geen plezier in rijden :( Het is natuurlijk wel mooi en realistisch. Het geluid van de motor enzo en het schakelen enzo. Net alsof ge echt in een auto met automatische versnelling zit :drool:

Karre

Legacy Member
Rockstar heeft wel echt enorm veel detail in hun spel gestoken. Als iemand je gaat bellen of als je een bericht gaat krijgen hoor je in de auto door de radio het al op voorhand zoals in het echt :p.

Xavve

Legacy Member
Careless zei:
Rockstar heeft wel echt enorm veel detail in hun spel gestoken. Als iemand je gaat bellen of als je een bericht gaat krijgen hoor je in de auto door de radio het al op voorhand zoals in het echt :p.

haha idd dacht ff dat ik zelf een sms ging krijgen en had m'n gsm al vast :D

seurinck

Legacy Member
in de winkels om kleren te kopen dachtik toch zkr in de eerste winkel in het eerste deel van de stad

C-Raz

Legacy Member
ik heb nou al een paar keer gaan saven in mijn eerste huis,
maar hoe kan ik die autos terug vinden? om der dan verder mee te rijden?
want moet altijd nen niieuwe pakken..
of moet ik die ergens zetten men auto?

Karre

Legacy Member
Wat ik wel vind is dat je ergens een garage zou moeten kunnen gaan huren want ik ben namelijk dol op het sparen van zeldzame auto's in GTA :p.

Moloch

Legacy Member
kheb wel al zo garages tegengekomen die opengaan, kheb er al nen taxi (lol) in gesmeten maar nog nie gekeken of em er nog instaat, kben het eigelijk vergeten waar dat da was :p

en fak da spel is verslavend, nog zoveel te doen en zo weinig tijd argh

boeffel

Legacy Member
Careless zei:
Wat ik wel vind is dat je ergens een garage zou moeten kunnen gaan huren want ik ben namelijk dol op het sparen van zeldzame auto's in GTA :p.

voor je huizen zijn zo'n gele strepen=zelfde als garage

gizmo666

Legacy Member
kvind da systeem met die gele strepen ni goe, als ge nen taxi pakt en ge kiest om naar savehouse te gaan waar auto's geparkeerd staan dan vlamt die er altijd op. ze hadden beter de garages gehouden

mad skilz

Legacy Member
gizmo666 zei:
kvind da systeem met die gele strepen ni goe, als ge nen taxi pakt en ge kiest om naar savehouse te gaan waar auto's geparkeerd staan dan vlamt die er altijd op. ze hadden beter de garages gehouden

in het echt hebt ge in New York ook bijna geen parkings...ook allemaal voor u appartement parkeren op straat...

extreme_fox

Legacy Member
het zou kunnen dat ze het al gevraagd hebben maar : bij de laatste missie moe je kiezen tussen geld en wraak, maar wat gebeurt er dan als je geld neemt of wraak neemt ! het enigste dat ik weet is dat als je geld neemt roman dood ga en als je wraak neemt dimitri en kate doodgaat ! de rest mag je heel bondig uitleggen :p ( hoeveel geld je krijgt als je geld neemt , of de trouw doorga als je wraak doet enz)
bedankt FEW voor de uitleg !

Fax

Legacy Member
extreme_fox zei:
het zou kunnen dat ze het al gevraagd hebben maar : bij de laatste missie moe je kiezen tussen geld en wraak, maar wat gebeurt er dan als je geld neemt of wraak neemt ! het enigste dat ik weet is dat als je geld neemt roman dood ga en als je wraak neemt dimitri en kate doodgaat ! de rest mag je heel bondig uitleggen :p ( hoeveel geld je krijgt als je geld neemt , of de trouw doorga als je wraak doet enz. )

dank u voor al die leuke spoilers ...

FEW

Legacy Member
extreme_fox zei:
*SPOILER*blablablablabla*SPOILER*

in plaats van "*SPOILER*" te typen kunt ge beter gewoon spoilertags gebruiken... :sop:
[spoiler*] bla bla bla [/spoiler*] --> zonder de sterretjes

Karre

Legacy Member
extreme_fox zei:
het zou kunnen dat ze het al gevraagd hebben maar : bij de laatste missie moe je kiezen tussen geld en wraak, maar wat gebeurt er dan als je geld neemt of wraak neemt ! het enigste dat ik weet is dat als je geld neemt roman dood ga en als je wraak neemt dimitri en kate doodgaat ! de rest mag je heel bondig uitleggen :p ( hoeveel geld je krijgt als je geld neemt , of de trouw doorga als je wraak doet enz)
bedankt FEW voor de uitleg !
De trouw gaat nog door als je wraak neemt ;)

By the way, hebben jullie Darko ook gedood? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan