Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dr.salt zei:had graaf geweest ahd ge met uw SP geld dan items gelijk kleren enzo voor de multiplayer kunnen kopen ...
just off the top of my head
kurtje zei:Opt einde heb je daar die missie dat je dat meisje moet onvoeren. Later moet je dan naar die safehouse gaan en een foto nemen van haar en dan naar packie zenden. Dan moest je naar buitegaan en begint Niko naar Packie te bellen. Maar toen dat hij aan het belle was reed er zo'n gast mij omver en werd het gesprek verbroken. Kheb nu geen enkel missie icoontje meer op men scherm omdak al de rest al gedaan heb en als ik naar Packie bel neemt hij niet op
... hij vindt em precies niet. Ik hoor wel dat hij aangaat, maar ik kan niet praten (ik zie geen icoon in de lobby) en bij calls zegt hij dat ik een headset moet aansluiten 
K3nsh1n zei:kurtje kdenk da da ni zo erg is ze, want als da gesprek een missie zou oplevere zou je em zien op de radar, dus kdenk eerder dat da gesprek een bevestiging was

kurtje zei:Dat is het nu net, der staan nix meer van missie icoontjes meer op me scherm. Al de rest heb ik al gedaan en die van die ene gast dat ik nog moet doen ofzo start niet![]()

megamold zei:om een of andere rede zie ik helemaal geen screens
