Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
had graaf geweest ahd ge met uw SP geld dan items gelijk kleren enzo voor de multiplayer kunnen kopen ...

just off the top of my head

megamold

Legacy Member
dr.salt zei:
had graaf geweest ahd ge met uw SP geld dan items gelijk kleren enzo voor de multiplayer kunnen kopen ...

just off the top of my head

ok daar kan ik nog inkome ja
ma in de mp unlocked ge kleren door te ranken eh
als een soort van statussymbool ( gouden wapens en felle skins bij cod4 ter vergelijking )

dr.salt

Legacy Member
isda ? da wistek nie, toch is beginnen MP'en dan ... ookal vind ik da maar op geen fluit trekken

trouwens, ik heb al kijveel keer ZIT gebruikt en der sta nog altijd op die community site 0 ZiTs ...

megamold

Legacy Member
mij late ze om een of andere rede nieens toe op die comunity site ma da boeit mij toch ni

mja als ge de MP klere moest betalen loopt iedereen drek rond met alle kleren tenzij ze een broek voor 250.000 gaan verkopen

dr.salt

Legacy Member
da ist idee he ;)


suuuuuper dure kleren, en op een of ander manier kan cheatgeld niet gerkend worden ofzo :)

Dots

Legacy Member
goei plan, als ik gvd nu is online kon :'(, kzal strax is herinstalleren.

Zijn men save games dan nog intact?

Liquid Li0n

Legacy Member
wel gek, in mijn 1e save game had ik dates kunnen regelen via die love-meet site, en nu in mijn 2e save krijg ik gewoon niets van antwoord als ik op date klik bij zo'n griet

en over die pigeons, vliegen die soms ook naar een andere plaats?

kurtje

Legacy Member
Opt einde heb je daar die missie dat je dat meisje moet onvoeren. Later moet je dan naar die safehouse gaan en een foto nemen van haar en dan naar packie zenden. Dan moest je naar buitegaan en begint Niko naar Packie te bellen. Maar toen dat hij aan het belle was reed er zo'n gast mij omver en werd het gesprek verbroken. Kheb nu geen enkel missie icoontje meer op men scherm omdak al de rest al gedaan heb en als ik naar Packie bel neemt hij niet op

megamold

Legacy Member
kurtje zei:
Opt einde heb je daar die missie dat je dat meisje moet onvoeren. Later moet je dan naar die safehouse gaan en een foto nemen van haar en dan naar packie zenden. Dan moest je naar buitegaan en begint Niko naar Packie te bellen. Maar toen dat hij aan het belle was reed er zo'n gast mij omver en werd het gesprek verbroken. Kheb nu geen enkel missie icoontje meer op men scherm omdak al de rest al gedaan heb en als ik naar Packie bel neemt hij niet op

hebk ook al gehad, loaden als ge kunt

kurtje

Legacy Member
Heb al geprobeert opnieuw het spel te laden. Niko belt niet zelf en Packie neemt niet op ... Maar een safe van net voor dat moment heb ik niet ...

K3nsh1n

Legacy Member
kurtje kdenk da da ni zo erg is ze, want als da gesprek een missie zou oplevere zou je em zien op de radar, dus kdenk eerder dat da gesprek een bevestiging was

RaZoR be

Legacy Member
hmm, ik krijg men headset niet aan de praat :s... hij vindt em precies niet. Ik hoor wel dat hij aangaat, maar ik kan niet praten (ik zie geen icoon in de lobby) en bij calls zegt hij dat ik een headset moet aansluiten :s
Alle andere games hebben er geen problemen mee, em is gesynct met ps3

kurtje

Legacy Member
K3nsh1n zei:
kurtje kdenk da da ni zo erg is ze, want als da gesprek een missie zou oplevere zou je em zien op de radar, dus kdenk eerder dat da gesprek een bevestiging was

Dat is het nu net, der staan nix meer van missie icoontjes meer op me scherm. Al de rest heb ik al gedaan en die van die ene gast dat ik nog moet doen ofzo start niet :s

Tobi-

Legacy Member
kurtje zei:
Dat is het nu net, der staan nix meer van missie icoontjes meer op me scherm. Al de rest heb ik al gedaan en die van die ene gast dat ik nog moet doen ofzo start niet :s

gewoon es doodgaan, dan krijg je sms?

Dots

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan