Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kurtje

Legacy Member
Kheb het spel bijna uit, al 81 of 82 missies gedaan nu maar het begint me wel serieus te irriteren dat ik geen enkele missie meer vanaf de eerste keer kan uitspelen. Der loopt altijd wel iets mis dak moe herbeginnen :(

GeoBem007

Legacy Member
@megamold&dr.salt: beste om te zien hoe ver je zit met de missies, is zien hoeveel missies je succesvol hebt beïndigd in je Stats. Er zijn er 90 in totaal.

megamold

Legacy Member
GeoBem007 zei:
@megamold&dr.salt: beste om te zien hoe ver je zit met de missies, is zien hoeveel missies je succesvol hebt beïndigd in je Stats. Er zijn er 90 in totaal.

sweet tnx! :niceone:

FourFreak

Legacy Member
ik vind dat eens je je dat cover systeem eigen hebt gemaakt, elke missie echt wel goed te doen is...

megamold

Legacy Member
oL|Pulse zei:
ik had 61% toen de story complete was...

hm , strange
ik heb anders al bevestigd gezien da het 68 was

mja maakt niet uit, er zijn 90 missies dus dan weet ge het precies :D

mad skilz

Legacy Member
dr.salt zei:
motherfucking cocksucking kutspel

das nu al 3 keer dakkik faal me die bankmissie :angry:

ik vertik het cheats te gebruiken maar nu begin ik mij toch echt wel op te boeien !

ik vond die bankmissie echt nie moeilijk eigenlijk...paar granaten gooien per keer ge flikken tegenkomt en gewoon doorlopen...had die van de eerste keer uit (en ik speel ook zonder cheats:p)

FourFreak

Legacy Member
mad skilz zei:
ik vond die bankmissie echt nie moeilijk eigenlijk...paar granaten gooien per keer ge flikken tegenkomt en gewoon doorlopen...had die van de eerste keer uit (en ik speel ook zonder cheats:p)

Sommige mensen hebben talent, mijn broer heeft het spel bijna uit, heeft de helft zo lang gespeeld als ik en heeft geen enkele missie moeten 2 maal doen...

Piejie

Legacy Member
Dan heeft hij toch ook vaak moeten laden. Anders ga je me niet zeggen dat hij ELKE missie perfect van de eerste keer deed.

RaZoR be

Legacy Member
iemand die weet waar ge een comet kunt vinde? ben die van brucie kwijt geraakt :(

kRa

Legacy Member
Nog 50 pigeons te gaan , nu maar hopen da ik er gene gemist heb anders kan ik weer al die plaatsen afgaan :sad:

dr.salt

Legacy Member
kheb em eindelijk uit die kutbankmissie, maar wtf zoveel cash reward, wa moet ik me al die cash ...

anywho, ben nu met Ray-missies bezig, wel fun verhaallijntje daar :)

Karre

Legacy Member
Je zou ergens van iemand aan de pier van het eerste eiland wiet kunnen kopen, klopt dit?

Niki

Legacy Member
Ja wat moet je uiteindelijk met zoveel cash ? Eens je kleding hebt, en wat wapens is de zaak toch rond?

Karre

Legacy Member
Waarom zit iedereen zo hard te zagen over hun geld? In andere GTA's had ik ook enorm veel geld na een tijd en toen hoorde ik niemand klagen. En gaan jullie je echt zo veel beter voelen als jullie in geldmoeilijkheden komen en je geld moeten "grinden"? Nee, want dan komt daar weeral kritiek op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan