Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
3 sterren geraak je nog goed kwijt, van zodra je buiten die cirkel zit, dan sta ik gewoon stil of stap ik zo snel mogelijk uit en dan ben je ze goed kwjt.
Je moet er opletten je sterren grijs ipv wit te krijgen, dan is het de moment van auto te wisselen of naar een pay&spray te gaan

doorchasen tot buiten de kring blijft natuurlijk het beste, je waypoint op een grote baan zetten of natuurlijk op een pay&spray zijn idd goeie dingen.

mythe

Legacy Member
ah, pay&spray helpt nog altijd ^^. wist ik niet eens.

Man, daarjuist had ik even probs met 1 ster eraf te krijgen, politie kwam van alle kanten, t'was precies of ik 4 sterren achter mij had ^^.

Daarjusit trouwens coole bug meegemaakt. k'rijd is volledig volgens de wet, wat doet de Ai: het word groen, ze remmen; het word rood ze geven allemaal plank gas :s

Lemon

Legacy Member
Met een vuilniswagen op de treinsporen rijden en dan headon collision met de trein. Altijd tof :D

devil8

Legacy Member
F e r o x zei:
Wanneer je achtervolgd wordt door één of twee politiewagens, geraak je nog gemakkelijk weg. Maar wanneer je enkele agenten hebt doodgeschoten, en er een helikopter bij is ingeschakeld is het zoekgebied zo groot dat ik het er nooit levend vanaf breng. Probeer me dan maar te verschansen, maar ze zijn zo in de meerderheid dat het niet baat. Iemand tips?

ik ben tot aan de metro gereden, vandaar te voet ondergronds, flikken vonden me niet meer, weg 3 sterren :D

glenn-computer

Legacy Member
Van wanneer kun je eigenlijk per taxi reizen, van een bepaalde missie
of zoiets, ik heb al op alle knopjes gedrukt maar hij blijft altijd doorijden :puke:

megamold

Legacy Member
glenn-computer zei:
Van wanneer kun je eigenlijk per taxi reizen, van een bepaalde missie
of zoiets, ik heb al op alle knopjes gedrukt maar hij blijft altijd doorijden :puke:

LB roept een taxi ( deze gaat wel enkel stoppen als hij geen klanten in de auto heeft ) en dan moet je er naartoe lopen en Y ingedrukt houden

als er klanten inzitten kunt je ook gewoon Y inhouden en dan sleurt niko ze eruit :)

of je kan roman bellen maar da duurt soms te lang naar mijn goesting

mad skilz

Legacy Member
megamold zei:
LB roept een taxi ( deze gaat wel enkel stoppen als hij geen klanten in de auto heeft ) en dan moet je er naartoe lopen en Y ingedrukt houden

als er klanten inzitten kunt je ook gewoon Y inhouden en dan sleurt niko ze eruit :)

of je kan roman bellen maar da duurt soms te lang naar mijn goesting

eum voor playstation is da dus L1 om te roepen en driehoekje om erin te stoppen (wel inhouden) :p

wotter

Legacy Member
Man ik word tam :)
Ik gebruik bijna altijd de taxis om van punt a naar b te gaan, zou bijna nog vergeten dat het spel grand theft auto heet;). Zit aan 60%, het einde is in zicht dus...

mythe

Legacy Member
Ik heb nog geen enkelen Taxi gepakt. K'mijd dat in het echte leven ook altijd, k'rij veel liever zelf :). k'Zou nooit chauffeur moeten hebben!

CryTeX

Legacy Member
Uitgespeeld :)
Verhaal was echt wel vet in deze gta, dan ne keer ne guide aanschaffen voor die extra dinges.

mythe

Legacy Member
Ok, k'zit achter, k'zit nog maar juist waar B en Dr u missies geven ^^.

the_death

Legacy Member
heb juist het intervieuw gedaan met ne kerel in opdracht van francis, hoe ver zit ik nu in de storiemode?

megamold

Legacy Member
the_death zei:
heb juist het intervieuw gedaan met ne kerel in opdracht van francis, hoe ver zit ik nu in de storiemode?

met die ene advocaat?

ge zijt er nog laaaaaang ni :)

de story alleen is 68% van de 100

dr.salt

Legacy Member
motherfucking cocksucking kutspel

das nu al 3 keer dakkik faal me die bankmissie :angry:

ik vertik het cheats te gebruiken maar nu begin ik mij toch echt wel op te boeien !

megamold

Legacy Member
dr.salt zei:
motherfucking cocksucking kutspel

das nu al 3 keer dakkik faal me die bankmissie :angry:

ik vertik het cheats te gebruiken maar nu begin ik mij toch echt wel op te boeien !

full health & armor
goed packie volgen
veel cover gebruiken

hij is echt ni zo moeilijk nochtans zuh :)

koji

Legacy Member
dr.salt zei:
motherfucking cocksucking kutspel

das nu al 3 keer dakkik faal me die bankmissie :angry:

ik vertik het cheats te gebruiken maar nu begin ik mij toch echt wel op te boeien !

ik herhaal; die heb ik ook een paar keer mogen doen, elke keer wel iets anders...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan