Liquid Li0n
Legacy Member
3 sterren geraak je nog goed kwijt, van zodra je buiten die cirkel zit, dan sta ik gewoon stil of stap ik zo snel mogelijk uit en dan ben je ze goed kwjt.
Je moet er opletten je sterren grijs ipv wit te krijgen, dan is het de moment van auto te wisselen of naar een pay&spray te gaan
doorchasen tot buiten de kring blijft natuurlijk het beste, je waypoint op een grote baan zetten of natuurlijk op een pay&spray zijn idd goeie dingen.
Je moet er opletten je sterren grijs ipv wit te krijgen, dan is het de moment van auto te wisselen of naar een pay&spray te gaan
doorchasen tot buiten de kring blijft natuurlijk het beste, je waypoint op een grote baan zetten of natuurlijk op een pay&spray zijn idd goeie dingen.





. Zit aan 60%, het einde is in zicht dus...