Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaZoR be

Legacy Member
ook een goede manier van de flikke kwijt te gerake is de trein of de metro :)

Vinox

Legacy Member
Yup, of wat ik doe: ne pay en spray, maar wel eerst compleet de flikken zoek rijden uiteraard, anders zien ze u binnenrijden.

wbtm

Legacy Member
ik vind het makkelijker dan in vice city of SA om de flikken af te schudden.

koji

Legacy Member
mja het meeste wisten we ondertussen al hé... mo soit, is ni slecht alles droog op een rijke te krijgen

megamold

Legacy Member
Fides zei:
De missies zijn toch de storyline?

ja maar de opbouw van de missies ni eh
ale ik vind da toch

als ze u in cod4 naar die tank sturen om die te helpen omda em vast zit dan is DA toch de storyline en ni de weg die ge naar de tank moet nemen

mja das maar mijn gedacht derover eh :)
tzou mss wel leuker zijn moest de missie wat meer uitgewerkt zijn, maar ik vond em al vet zoals em was :)

Dots

Legacy Member
iemand anders nog die:"cannot connect to game provider, please try again later" error altijd?"

kmoest een missie doen bij een constuction yard, en khad de flikken gebeld, kwamen er daar ineens 3 flikken autos aan mij aant helpen de enemies af te knallen. Men beste moment tot nu toe :D

dr.salt

Legacy Member
kem juist de bankheist missie gedaan maar die focking klote Derreck ging ineens dood just voort einde dus nu moet ik HEEL die missie trug opnieuw doen :(

koji

Legacy Member
dr.salt zei:
kem juist de ----- missie gedaan maar die focking klote ----- ging ineens dood just voort einde dus nu moet ik HEEL die missie trug opnieuw doen :(

die heb ik een paar keer mogen herdoen...

Fides

Legacy Member
Lol, die bankheist heb ik in 1 keer gedaan. Andere missies daarentegen heb ik enkele keren opnieuw moeten doen (vooral de rijden en schieten missies :( )

Flare'

Legacy Member
heb net nieuwe gsm met camera-functie. Maar ehm, je kan die fotos nooit opslagen of wat? :s Is wel nogal stom dat dit enkel dient voor bij missies ofzo

CoBalT

Legacy Member
Fides zei:
0508.gif
kversta em nie :wtf: wa is bhv?:oink:

Karre

Legacy Member
Kan je nog weggaan met Packie nadat je Derrick gedood hebt? Indien niet kan je toch geen 100% meer halen want één objective daarvan is bij iedereen hun special abilities hebben...

En man toch, 53% en ik heb die jobs van Roman nog altijd niet terug :wtf:. Wellicht één of andere bug zeker :sad:. Het lekker rondcruisen in een Taxi om dan mensen te vervoeren kan ik al vergeten. En nu was het eens vele toffer dan zijn voorgangers :(.

GenesisX

Legacy Member
'k Heb die missies van Roman zelfs nooit gedaan, en 'k denk nu da 'k ze nie meer kan doen ook. Misschien jammer, maar 'k vind van niet. En 't spel is aangepast da ge altijd 100% kan halen als ge het verhaal gwn volgt, gelijk welke keuze je maakt.

'k Denk dat dit spel het enige is waar ik alle duiven eens ga doodschieten, alle jumps ga voltooien en al die friend missies eens ga uitvoeren. 200 duiven = heli met raketten :D.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan