Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
van mij werkte het wel door internet te disabelen.
mss werkt het maar bij een soort modellen van de ps3?

CoBalT

Legacy Member
missies uitgespeeld.
khad toch liever het andere einde:)

kweet nu nie goe wa doen, mss wa multiplayeren, en dan een nieuw game starte zonder cheats:D

kurtje

Legacy Member
Kan er iemand zeggen of die Bittersweet nu bestaat of niet? En waar je er eventueel kan aangeraken?

Teknohol1c

Legacy Member
of die bittersweet besta weet ik ni, ma wa ik wel weet is dat die serial killer waar ze over spreken op de radio en tv dat da ni over niko gaat :D

Darius Craven

Legacy Member
Even een vraagje bij de missie "Tunnel Of Death"

Wanneer je die gast moet executeren aan die klif, is het mogelijk om hem te laten leven?

En nog een vraagje ivm "Ivan The Not So Terrible"

Je kan Ivan laten leven??? Wat volgt er dan?

glenn-computer

Legacy Member
Ben daarstraks gaan poolen met michelle (1ste keer)
dacht, ga dat vrouwmens ééns goed afdrogen, en maar zagen
van I'aint got a whole day nico.. bam het gat gemist (zoveelste keer)
Ze heeft 2 keer gewonnen, ik 3.. nog een spelletje nico?
nee hahahahaha! en daana thuis gescoord natuurlijk :lol:

Daarna een invite gehad van TangoZx, éérst wat deatmatchen gespeeld
daarna voor de éérste keer missies gedaan, man dit was vet
vooral toen we allemaal in een helicopter moesten met ons 4
we stegen op.. een adembenemend uitzicht wanneer je op één
van de schouderknoppen drukte, van plezier begonnen we allemaal
te schieten, en die :music:

glenn.. nick lifeson
leef mijn zoon

mad skilz

Legacy Member
CoBalT zei:
missies uitgespeeld.
khad toch liever het andere einde:)

kweet nu nie goe wa doen, mss wa multiplayeren, en dan een nieuw game starte zonder cheats:D

boeee cheats :p ik speel zonder

kRa

Legacy Member
CoBalT zei:
missies uitgespeeld.
khad toch liever het andere einde:)

kweet nu nie goe wa doen, mss wa multiplayeren, en dan een nieuw game starte zonder cheats:D

mss proberen om 100% te krijgen :p

RaZoR be

Legacy Member
Goldrusher zei:
Enkel voor online. :(

Hier nog altijd freezes, internet disablen maakt niets uit.

hmmm, men maat had voor de patch last van constante freezes wanneer hij met internet verbond. Deze avond heb ik toch al (Met patch) 2 uur met hem online gespeeld in multiplayer

Dots zei:
waar ergens stelde da in?

mja, je moet dat niet echt instellen op je ps3.
je kan bij settings -> netwerk instellingen -> status, de laatste waarde: staat NAT Type: Type 1,2 of 3

1 & 2 betekenen dat je goed zit, en alle poorten hebt geopend, 3 betekend dat je poorten slecht zijn geconfigureerd & dat je ps3 mogelijk communicatieproblemen heeft met het playstation netwerk

Fides

Legacy Member
Ik vind het verhaal tot nu toe een teleurstelling. Die missie met packie (
bankoverval
vind ik maar mager in vgl. met san andreas. Dat was nog eens een uitgewerkte missie (eerst die vrouw binnendoen om de keycard, dan de plannen gaan halen, ... )...

Wordt het verhaal beter op het derde eiland?

Karre

Legacy Member
Fides zei:
Ik vind het verhaal tot nu toe een teleurstelling. Die missie met packie (
bankoverval
vind ik maar mager in vgl. met san andreas. Dat was nog eens een uitgewerkte missie (eerst die vrouw binnendoen om de keycard, dan de plannen gaan halen, ... )...

Wordt het verhaal beter op het derde eiland?

N/o, maar jij vindt het verhaal van GTA SA beter dan GTA IV? :p Dan zijn er toch weinig die jouw mening delen denk ik.

SchieveZot

Legacy Member
iemand enig idee waarom mijn rank altijd gereset wordt als ik multiplayer speel?
Of is dat mss de bedoeling?

megamold

Legacy Member
Careless zei:
N/o, maar jij vindt het verhaal van GTA SA beter dan GTA IV? :p Dan zijn er toch weinig die jouw mening delen denk ik.

had SA dan een verhaal ofwa :unsure:

:D

Vinox

Legacy Member
@ SchieveZot: ja, iedereen heeft dat.

@ careless: Vast, maar ik deel toch een kléin beetje de mening van Fides. Iedereen ligt volop GTA4 op te hemelen, volledig terecht trouwens, maar ik vond stiekem SA leuker. Wat meer variatie en zo.

Nu, iemand op dit forum (dacht ik) zei al een keer dat het mss alleen in deze versie zo zal zijn. GTA3 was op zich ook niet echt boeiend, maar toen Vice City en daarna SA uitkwamen ging een wereld open. Steeds werd meer en meer mogelijk, kijk maar naar de uiteindelijke mogelijkheden van SA, die waren gigantisch in vgl met GTA3, en imo ook met GTA4.

Volgens mij gaan de uitbreidingen van GTA4 weer wat meer mogelijkheden bevatten, en is dit de basisinterface.

megamold

Legacy Member
Vinox zei:
@ SchieveZot: ja, iedereen heeft dat.

@ careless: Vast, maar ik deel toch een kléin beetje de mening van Fides. Iedereen ligt volop GTA4 op te hemelen, volledig terecht trouwens, maar ik vond stiekem SA leuker. Wat meer variatie en zo.

Nu, iemand op dit forum (dacht ik) zei al een keer dat het mss alleen in deze versie zo zal zijn. GTA3 was op zich ook niet echt boeiend, maar toen Vice City en daarna SA uitkwamen ging een wereld open. Steeds werd meer en meer mogelijk, kijk maar naar de uiteindelijke mogelijkheden van SA, die waren gigantisch in vgl met GTA3, en imo ook met GTA4.

Volgens mij gaan de uitbreidingen van GTA4 weer wat meer mogelijkheden bevatten, en is dit de basisinterface.

imho is dit redelijks logisch , ze hebben 5 jaar en een onmenselijke hoop geld nodig gehad om de engine en de core elements in orde te krijgen ( zoals gta3 ) voor de uitbreidingen moeten ze enkel maar updaten wat ze al hebben, wat minder tijd kost, minder geld, ....
ik denk niet da R* het zich kon permiteren om nog een jaar dev time in te lassen voor meer content met hun shareholders die in hun nek staan te hijgen.

ze hebben enkel de basis gelegd voor deze generatie gta games, en wat een zalige basis dat ze toch maar gemaakt hebben :D

koji

Legacy Member
Goldrusher zei:
Enkel voor online. :(

Hier nog altijd freezes, internet disablen maakt niets uit.

da is toch ni te snappen vantijd, ik heb dan identiek hetzelfde model, veel kans van dezelfden batch en ik heb geen last

(ja kheb een ander HD steken, mo da zal het verschil nu ook wel ni maken zeker...)

megamold

Legacy Member
nog een paar weetjes voor degene die het willen weten :

- als een auto wegrijd en je drukt meerdere keren op X ( springen ) dan grijpt niko zich vast aan het voertuig ( gelijk die flikken aan je deur )

- als je een secucar ziet ( zo een geldtransport ) kan je deze doen ontploffen en het geld eruit halen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan