Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RaZoR be zei:check eens of je nat type 2 hebt in je XMB?


CoBalT zei:missies uitgespeeld.
khad toch liever het andere einde
kweet nu nie goe wa doen, mss wa multiplayeren, en dan een nieuw game starte zonder cheats![]()
ik speel zonderCoBalT zei:missies uitgespeeld.
khad toch liever het andere einde
kweet nu nie goe wa doen, mss wa multiplayeren, en dan een nieuw game starte zonder cheats![]()

Goldrusher zei:Enkel voor online.
Hier nog altijd freezes, internet disablen maakt niets uit.
Dots zei:waar ergens stelde da in?
Fides zei:Ik vind het verhaal tot nu toe een teleurstelling. Die missie met packie (vind ik maar mager in vgl. met san andreas. Dat was nog eens een uitgewerkte missie (eerst die vrouw binnendoen om de keycard, dan de plannen gaan halen, ... )...bankoverval
Wordt het verhaal beter op het derde eiland?
Dan zijn er toch weinig die jouw mening delen denk ik.Careless zei:N/o, maar jij vindt het verhaal van GTA SA beter dan GTA IV?Dan zijn er toch weinig die jouw mening delen denk ik.

Vinox zei:@ SchieveZot: ja, iedereen heeft dat.
@ careless: Vast, maar ik deel toch een kléin beetje de mening van Fides. Iedereen ligt volop GTA4 op te hemelen, volledig terecht trouwens, maar ik vond stiekem SA leuker. Wat meer variatie en zo.
Nu, iemand op dit forum (dacht ik) zei al een keer dat het mss alleen in deze versie zo zal zijn. GTA3 was op zich ook niet echt boeiend, maar toen Vice City en daarna SA uitkwamen ging een wereld open. Steeds werd meer en meer mogelijk, kijk maar naar de uiteindelijke mogelijkheden van SA, die waren gigantisch in vgl met GTA3, en imo ook met GTA4.
Volgens mij gaan de uitbreidingen van GTA4 weer wat meer mogelijkheden bevatten, en is dit de basisinterface.

Goldrusher zei:Enkel voor online.
Hier nog altijd freezes, internet disablen maakt niets uit.