Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
So far, so good.

Gisteren 5u non-stop gespeeld, vandaag liep het meermaals vast... maar nu na die patch ziet het er toch goed uit.

edit: Te vroeg gejuichd.

glenn-computer

Legacy Member
Goldrusher zei:
So far, so good.

Gisteren 5u non-stop gespeeld, vandaag liep het meermaals vast... maar nu na die patch ziet het er toch goed uit.

Ik heb gisteren voor de 2de keer online geen problemen gehad
ik dacht misschien dat ze hun servers (beter) geupdate hadden
maar nu lees ik dat er toch een patch is wooow ok
zeker is checken :puke:

RaZoR be

Legacy Member
ik heb geen problemen ondervonden, en zal dus ook geen meer ondervinden hoop ik..
Toch nice dat rockstar na 1 week al en patch heeft :)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Patch geinstalleerd dus ik dacht kga es Multilplayer testen.

"Connecting to game provider, please wait"
ff wachten
"Connecting to game provider failed please try again later" :confused::angry:

Hoe zit dat met die poorten dat je moet openen?

Ik ken daar de ballen van.

mythe

Legacy Member
Wat ik nu toch niet snap:
bij andere games zit iedereen altijd, amai, nu al nen patch, hoe zielig is dat. En bij rockstar is het direct zeer goed.

Ik vind dat een week al vrij lang is voor een nuttige patch. En k'vind het goed dat er een patch is. Ik ben neit zo'n persoon zoals eerder vermeld, hoe meer patchen, hoe meer vermaakt, hoe beter. Niets kan perfect zijn van de 1ste maal.

Jvd_StreetTuner

Legacy Member
na de patch is mn geluid heel slecht ik heb boxen aangesloten via optical aansluiting en nu is alles heel dof pfff

Daggie

Legacy Member
Kan iemand mij laten weten hoe je "dingen" vast neemt?

Ik moet een doos vast pakken om door ne Chinees zijn venster te smijten, maar ik weet niet hoe ... Heb in menu gekeken bij controls, maar kzie het niet ...

Karre

Legacy Member
L1 blijven induwen ;). Objectivities van missies lezen is toch zo moeilijk é :p. En het is een baksteen, geen doos :p.

By the way, je moet bij al je vrienden hun special abilities unlocken om de 100% te kunnen behalen. Maar ...
als je Derrick doodt wilt Packie je niet meer zien, dan kan je toch geen 100% meer halen?

Daggie

Legacy Member
Careless zei:
L1 blijven induwen ;). Objectivities van missies lezen is toch zo moeilijk é :p. En het is een baksteen, geen doos :p.

Ah .. was ik nochtans aan het doen, maar ik stond dat bij de dozen te doen :)

Scifo

Legacy Member
Ik heb het netwerk op mijn PS3 sinds gisteren uitgeschakeld en heb geen enkele freeze meer gehad.

Welke zijn de fixes nu van die patch? Ik zal de patch morgen maar downen zeker, voor int geval dat mijn heel systeem omzeep is :p

Atrox

Legacy Member
Daggie zei:
Kan iemand mij laten weten hoe je "dingen" vast neemt?

Ik moet een doos vast pakken om door ne Chinees zijn venster te smijten, maar ik weet niet hoe ... Heb in menu gekeken bij controls, maar kzie het niet ...


Of doe gelijk mij, schiet zijn ruiten naar de klote :p

Karre

Legacy Member
Careless zei:
Damn, die eerste missie van hem is echt klote. Die kerel sterft echt altijd bij mij, ook toen ik die andere auto moest achtervolgen. Maar werd die daar nu nog eens neergeknald of viel die daar echt nog dood van dat er voor? Anders wel klote met zo'n "timer" :p.

Kan iemand nu uitleggen of die kerel nu op die manier met die "timer" is gestorven? Want anders ga ik er toch echt wel op tegen zien om die uit te spelen :p.

Goldrusher

Legacy Member
Scifo zei:
Welke zijn de fixes nu van die patch? Ik zal de patch morgen maar downen zeker, voor int geval dat mijn heel systeem omzeep is :p

Enkel voor online. :(

Hier nog altijd freezes, internet disablen maakt niets uit.

GenesisX

Legacy Member
Pf, 'k ben nu bijna 100% vriend van elk iemand in de game, maar toch heb ik de speciale functies van Little Jacob (auto met wapens), Packie (autobom) en Bruce (helikoptertaxi) nog niet :(. Weet er iemand waarom niet?

Karre

Legacy Member
Aja, wilt er nu eens eindelijk iemand zeggen of je met Packie nog kunt ...
afspreken nadat je Derrick hebt gedood? Anders dood ik Francis wel en ga ik met die Lawchick op date voor haar special ability :p

Dots

Legacy Member
Multiplayer werkt hier ook niet. poorten staan allemaal perfect open, 100% zeker van. Patch is geinstalleerd.

RaZoR be

Legacy Member
Dots zei:
Multiplayer werkt hier ook niet. poorten staan allemaal perfect open, 100% zeker van. Patch is geinstalleerd.

check eens of je nat type 2 hebt in je XMB?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan