Tobi-
Legacy Member
ja..DigitalMinded zei:patch staat online alee da ist toch 1.01? hé
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja..DigitalMinded zei:patch staat online alee da ist toch 1.01? hé
Goldrusher zei:So far, so good.
Gisteren 5u non-stop gespeeld, vandaag liep het meermaals vast... maar nu na die patch ziet het er toch goed uit.

Fides zei:
. Objectivities van missies lezen is toch zo moeilijk é
. En het is een baksteen, geen doos
.Careless zei:L1 blijven induwen. Objectivities van missies lezen is toch zo moeilijk é
. En het is een baksteen, geen doos
.

Daggie zei:Kan iemand mij laten weten hoe je "dingen" vast neemt?
Ik moet een doos vast pakken om door ne Chinees zijn venster te smijten, maar ik weet niet hoe ... Heb in menu gekeken bij controls, maar kzie het niet ...

Careless zei:Damn, die eerste missie van hem is echt klote. Die kerel sterft echt altijd bij mij, ook toen ik die andere auto moest achtervolgen. Maar werd die daar nu nog eens neergeknald of viel die daar echt nog dood van dat er voor? Anders wel klote met zo'n "timer".
.Scifo zei:Welke zijn de fixes nu van die patch? Ik zal de patch morgen maar downen zeker, voor int geval dat mijn heel systeem omzeep is![]()

Atrox zei:Of doe gelijk mij, schiet zijn ruiten naar de klote![]()


Dots zei:Multiplayer werkt hier ook niet. poorten staan allemaal perfect open, 100% zeker van. Patch is geinstalleerd.