Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
Gebeurt vanzelf als hé ingelogged zijt op psn bij het opstarten van het spel.

GenesisX

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Ge moet dat downloaden op uw pc, uitprinten en dan voor uwen TV houden terwijl ge uwe aan/uit knop van uwe PS3 4 seconden ingedrukt houdt...

met andere woorden: how the fuck should we know :)
Gewoon via PSN downloaden en installeren zeker, ofwel gebeurt dat vanzelf ingame nog voor den intro..
'k Heb m'n PS3 pas dus ik dacht die mannen die hem al maanden hebben zullen dat wel weten zeker? Wist ik veel dat er hier mensen zoals gy zaten die alles weten :).

Goldrusher

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:
Ge moet dat downloaden op uw pc, uitprinten en dan voor uwen TV houden terwijl ge uwe aan/uit knop van uwe PS3 4 seconden ingedrukt houdt...

:lol:

Anyweeeee...
New York, NY – May 7, 2008 – Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), said today that Grand Theft Auto IV has surpassed all-time entertainment records for day one and week one sales by dollar value. Released on Tuesday, April 29th, Grand Theft Auto IV, the critically acclaimed video game, has sold through to consumers approximately 6 million units globally with an estimated retail value of more than $500 million in the first week. Grand Theft Auto IV sold approximately 3.6 million units on its opening day with a retail value of approximately $310 million globally.

"We knew Grand Theft Auto IV would break new ground in terms of the player's experience, with its compelling story line, extraordinary gameplay and action that ranges over a broad urban canvas. Now, it has broken sales and rating records as well. Grand Theft Auto IV's first week performance represents the largest launch in the history of interactive entertainment, and we believe these retail sales levels surpass any movie or music launch to date. We congratulate the entire Rockstar team on creating a must-have experience that takes the legendary Grand Theft Auto franchise to a new level," said Strauss Zelnick, Chairman of Take-Two.

"Rockstar's goal is to make each new title in the Grand Theft Auto franchise even better than those that preceded it, and Grand Theft Auto IV is a smashing success on that score. Grand Theft Auto IV makes full use of the power of next generation technology, and offers players an experience unique in the interactive entertainment medium. This game sets a new standard in the industry, with critics hailing it as both an artistic and technological masterpiece," said Ben Feder, Take-Two's Chief Executive Officer.

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto IV for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and PLAYSTATION®3 computer entertainment system is rated "M" for Mature. For more information, log onto www.rockstargames.com/IV.

FEW

Legacy Member
Careless zei:
Wie dood je het best? Francis of Derrick? Als je Derrick dood blijven ze dan pissig?
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=340353
gewoon op google altijd zoeken:
"kill playboy x or dwayne"
"kill francis or derrick"
... :)

koji

Legacy Member
lol, mannekes, hier is al een pak gespoiled in dezen thread

misschien beter alles splitsen da met de campaign te maken heeft... komaan Goldrusher!

Tobi-

Legacy Member
FEW zei:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=340353
gewoon op google altijd zoeken:
"kill playboy x or dwayne"
"kill francis or derrick"
... :)

thanks for spoiling indeed.

Darius Craven

Legacy Member
Careless zei:
Wie dood je het best? Francis of Derrick? Als je Derrick dood blijven ze dan pissig?

Kan iemand hier nu eens duidelijkheid over geven, want die Engelse fora staan ook vol zever en naast de kwestie praten kunnen ze ook goed...

Voor zover ik weet geeft Francis een mogelijkheid om je wanted level te clearen, is dit oneindig te gebruiken? En als je Derrick kiest wat krijg je dan als extra? Kan iemand beide keuzes eens duidelijker toelichten... Bij Dwayne/Playboy X was het duidelijker wat de voordelen waren...

Tobi-

Legacy Member
Darius01 zei:
Voor zover ik weet geeft Francis een mogelijkheid om je wanted level te clearen, is dit oneindig te gebruiken? En als je Derrick kiest wat krijg je dan als extra? Kan iemand beide keuzes eens duidelijker toelichten... Bij Dwayne/Playboy X was het duidelijker wat de voordelen waren...
én

Als je Derick killt krijg je blijkbaar nog missies van Francis? Als je Francis killt, kan je dan nog 100% halen?
[/QUOTE]

GeoBem007

Legacy Member
R* heeft er voor gezorgd dat, no matter welke keuze, je nog steeds 100% kan halen.

Ik heb voor Derrick gekozen. Voordeel is dat de McGreary's u niet gaan haten ;)

FourFreak

Legacy Member
GeoBem007 zei:
R* heeft er voor gezorgd dat, no matter welke keuze, je nog steeds 100% kan halen.

Ik heb voor Derrick gekozen. Voordeel is dat de McGreary's u niet gaan haten ;)

Dus als ge Francis killed gaan ze u wel haten?

Karre

Legacy Member
Als je Derrick vermoordt dan kan je niet meer daten met Kate?

seurinck

Legacy Member
Wat zijn hier nu de voordelen als je ze vermoord ? kgeraak der geen wijs uit !

Darius Craven

Legacy Member
seurinck zei:
Wat zijn hier nu de voordelen als je ze vermoord ? kgeraak der geen wijs uit !

Het is al even verwarrend als op die andere fora...

Gewoon

A. Voordelen, Nadelen, Gevolgen
B. Voordelen, Nadelen, Gevolgen

Kan toch nie zo moeilijk zijn om dat ff door te geven als je het hebt geprobeerd :)

Karre

Legacy Member
Damn, die eerste missie van hem is echt klote. Die kerel sterft echt altijd bij mij, ook toen ik die andere auto moest achtervolgen. Maar werd die daar nu nog eens neergeknald of viel die daar echt nog dood van dat er voor? Anders wel klote met zo'n "timer" :p.

seurinck

Legacy Member
Darius01 zei:
Het is al even verwarrend als op die andere fora...

Gewoon

A. Voordelen, Nadelen, Gevolgen
B. Voordelen, Nadelen, Gevolgen

Kan toch nie zo moeilijk zijn om dat ff door te geven als je het hebt geprobeerd :)


idd zo moeilijk kan het nu toch nie zo zijn hé!

joriske18

Legacy Member
ik heb gekozen om francis te vermoord en derrick te laten leven. Dit veranderd niet veel aan je relatie met die ieren denk ik. Je kan nog altijd kate daten, ja kan nog uitgaan met patrick. Francis is niet echt geliefd in de familie, vandaar. In het verdere verloop van het spel heb ik nog geen duidelijke gevolgen gezien van mijn keuze. Dus ik weet niet ofdat het iets uit maakt.

pas op voor spoilers in die link van hierboven!
Als je dat voordeel van francis wilt, dit kan ook via iemand die je online kan ontmoeten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan