Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
Tobi- zei:
Na 5 keer Hostile Negotion gespeeld te hebben rij ik rustig weg.. helaas over zo'n rode gasfles. boem..

is dat die missie dat ge roman moet gaan redden? zoja dan heb ik een goede tip daarvoor. ipv richting dat gasflessenveld te rijden gewoon ziede normaal gezien recht voor u de straat al, rij gewoon door dat hek en ge zijt direct de straat op

mad skilz

Legacy Member
gizmo666 zei:
is dat die missie dat ge roman moet gaan redden? zoja dan heb ik een goede tip daarvoor. ipv richting dat gasflessenveld te rijden gewoon ziede normaal gezien recht voor u de straat al, rij gewoon door dat hek en ge zijt direct de straat op

lol raar...die missie ging gelijk een fluitje van een cent voor mij...van eerste keer zonder moeite ... ??? :p

Teknohol1c

Legacy Member
Niet, maar als ge zelf es gaat saven in een save house is Niko geschoren als hij opstaat.

hummel

Legacy Member
een scheermes of een scheerapparaat gaan kopen, liefst voor ne spiegel staan zodat ge kunt zien wa ge doet

gizmo666

Legacy Member
mad skilz zei:
lol raar...die missie ging gelijk een fluitje van een cent voor mij...van eerste keer zonder moeite ... ??? :p

idd bij mij ook van de eerste keer, maar ik had in ne livestream al eens gezien dat die daarna ontplofte toen die in da gasflessenveld reed, dus ik dacht in mijneigen, kga ne keer iets anders proberen en ik zag daar ineens autos voorbijrijden en dan maar gewoon door dat hek gereden en kwas buiten:p

Daedie

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
L1 om te mikken zonder te schieten vanuit een auto.

Sorry, kwas helemaal mis :p. de rechteranalog stick zonder een knop is mikken, L1 haalt hij het geweer boven om te schieten.

Tobi-

Legacy Member
gizmo666 zei:
idd bij mij ook van de eerste keer, maar ik had in ne livestream al eens gezien dat die daarna ontplofte toen die in da gasflessenveld reed, dus ik dacht in mijneigen, kga ne keer iets anders proberen en ik zag daar ineens autos voorbijrijden en dan maar gewoon door dat hek gereden en kwas buiten:p

Hah, 6de keer was ik het beu en liep 'k Jean Claude van Damm stijl door alles schietend heen. Nu super easy :/

mad skilz

Legacy Member
Tobi- zei:
Hah, 6de keer was ik het beu en liep 'k Jean Claude van Damm stijl door alles schietend heen. Nu super easy :/

bij mij ist eerder toeval denk ik...ik heb nooit van een mijnenveld of gasflessen geweten??? ma kheb wel rare ontsnappingsweg genomen :p door de flikken....misschien daarmee...?

gizmo666

Legacy Member
Tobi- zei:
idd

mss doel je op die missie bij Elizabeta waar je coke moet terughalen?

nee we hebben het over die missie waar je roman moet gaan redden en dan als je daarna wegrijd dat het daar vol gasflessen staat en als je er tegen rijdt dan ontploft alles.

denk ik toch:unsure:

mad skilz

Legacy Member
gizmo666 zei:
bij die missie heb je toch geen wanted level?

nee ik had 2 sterrekes na die missie...mss te hevig geweest fzo...buh

of ne flik toevallig in de buurt...

mad skilz

Legacy Member
gizmo666 zei:
nee we hebben het over die missie waar je roman moet gaan redden en dan als je daarna wegrijd dat het daar vol gasflessen staat en als je er tegen rijdt dan ontploft alles.

denk ik toch:unsure:

ja die missie bedoel ik ook...nooit gasflessen tegengekomen :p
ma kben zo tussen paalkes van een stelling fzo gereden :p

Liquid Li0n

Legacy Member
vandaag 2e keer op rij online kunnen spelen zonder problemen.
Door al dat online kan ik natuurlijk de storyline ni verder afwerken... maar ja, komt wel!

GenesisX

Legacy Member
Die Rockstar Online Social Club werkt bij mij niet ... ik heb het verhaal al uit, heb tonnen liedjes geZiT, heb al half die marathon gelopen, etc... Toch komt er niets nieuws bij en blijft da verhaal bijvoorbeeld steken op 31% op de site.

Duurt normaal maar max 24 uur.

Fides

Legacy Member
mad skilz zei:
ja die missie bedoel ik ook...nooit gasflessen tegengekomen :p
ma kben zo tussen paalkes van een stelling fzo gereden :p

Idem?

Die missie in 2 keer gedaan, eerste keer schoten ze op een gasfles naast me, en was ik dood. 2 de keer op mijn gemak gedaan. Ik heb dan praktisch geen armor nodig gehad. Gewoon in die auto gestapt en beginnen rijden naar de straat toe, geen gasfles gezien...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan