Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tobi- zei:Na 5 keer Hostile Negotion gespeeld te hebben rij ik rustig weg.. helaas over zo'n rode gasfles. boem..
gizmo666 zei:is dat die missie dat ge roman moet gaan redden? zoja dan heb ik een goede tip daarvoor. ipv richting dat gasflessenveld te rijden gewoon ziede normaal gezien recht voor u de straat al, rij gewoon door dat hek en ge zijt direct de straat op

mad skilz zei:lol raar...die missie ging gelijk een fluitje van een cent voor mij...van eerste keer zonder moeite ... ???![]()

HC_Daedalus zei:L1 om te mikken zonder te schieten vanuit een auto.
. de rechteranalog stick zonder een knop is mikken, L1 haalt hij het geweer boven om te schieten.gizmo666 zei:idd bij mij ook van de eerste keer, maar ik had in ne livestream al eens gezien dat die daarna ontplofte toen die in da gasflessenveld reed, dus ik dacht in mijneigen, kga ne keer iets anders proberen en ik zag daar ineens autos voorbijrijden en dan maar gewoon door dat hek gereden en kwas buiten![]()
Tobi- zei:Hah, 6de keer was ik het beu en liep 'k Jean Claude van Damm stijl door alles schietend heen. Nu super easy :/
door de flikken....misschien daarmee...?gizmo666 zei:bij die missie heb je toch geen wanted level?
Tobi- zei:idd
mss doel je op die missie bij Elizabeta waar je coke moet terughalen?

gizmo666 zei:bij die missie heb je toch geen wanted level?
gizmo666 zei:nee we hebben het over die missie waar je roman moet gaan redden en dan als je daarna wegrijd dat het daar vol gasflessen staat en als je er tegen rijdt dan ontploft alles.
denk ik toch![]()


mad skilz zei:ja die missie bedoel ik ook...nooit gasflessen tegengekomen
ma kben zo tussen paalkes van een stelling fzo gereden![]()