Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wecker

Legacy Member
ja, ik kan der nu seks mee hebbe ma :) khaat het echt zo daarvoor nog iets te doen :p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
seurinck zei:
wanneer gaan die bruggen open ?

heb het spel van eergisteren maar kan aleen maar nog opt eerste eiland.

Het 2de eiland is pas open wanneer je rond de 23 % zit.

Hoeveel % je nodig hebt voor het 3de eiland weet ik niet, zover ben ik nog niet :)

kurtje

Legacy Member
Dat was zo rond de 40% denk ik dat ik dat 3de eiland had. Plots had ik zo'n missie icoontje op het 3de eiland :p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
40 % ? ok dan heb ik nog werk te doen, zit nog maar rond de 27 %

Anyway GTA 4 is gewoon "The Game" van 2008

Voor mij geen echte nadelen buiten dan dat coversysteem, moet ik nog onder de knie krijgen & Multiplayer ,ik geraak nooit online :s "Connection Failed, please try again later" :angry:

RaZoR be

Legacy Member
2de eiland is open vanaf dat je alle missies voor Elizabeth doet
3de eiland is open na je alle missies voor Packie hebt gedaan (met name de beruchte bankoverval :))

extreme_fox

Legacy Member
weet er iemand soms oeveel procent je ongeveer hebt als je het verhaal uitgespeeld hebt ! ik heb al 50.95 %uitgespeeld

SlyR

Legacy Member
Ja, k vond het wel vreemd. Al die moeite dat wij moeten hebben doen tegen dat we op het tweede eiland mochten. En nu in ene keer is dat derde eiland erbij, terwijl we nog niet eens het tweede al goed verkend hebben. Beetje spijtig :sad:

Dat derde is inderdaad rond de 40 procent.

kurtje

Legacy Member
SlyR zei:
Ja, k vond het wel vreemd. Al die moeite dat wij moeten hebben doen tegen dat we op het tweede eiland mochten. En nu in ene keer is dat derde eiland erbij, terwijl we nog niet eens het tweede al goed verkend hebben. Beetje spijtig :sad:

Dat derde is inderdaad rond de 40 procent.

Ik ken nog nergens mijn weg ze :p

Karre

Legacy Member
megamold zei:
vraagske: kunt ge nog altijd winkels overvallen?

ik sta daar maar in die burger shot op da wicht achter de kassa te mikken en die staat daar maar gewoon met haar handen omhoog

Ik heb gehoord, maar ik vergeet het altijd uit te testen, dat je zelf naar de kassa moet gaan en het geld er zelf dan moet uitnemen.

En ja ik ben er weeral eens met mijn jobs van Roman, maar hebben jullie soms iets speciaal gedaan ofzo om die jobs terug te krijgen? Ik kan hem wel bellen om een taxi te sturen maar om een job te vragen gaat dus niet.

{YA}Gr3c0 zei:
40 % ? ok dan heb ik nog werk te doen, zit nog maar rond de 27 %

Anyway GTA 4 is gewoon "The Game" van 2008

Voor mij geen echte nadelen buiten dan dat coversysteem, moet ik nog onder de knie krijgen & Multiplayer ,ik geraak nooit online :s "Connection Failed, please try again later" :angry:

Alé man, dat coversysteem kan je toch geen nadeel noemen :p; Dat is juist een voordeel.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Careless zei:
Alé man, dat coversysteem kan je toch geen nadeel noemen :p; Dat is juist een voordeel.

I know, het is geen nadeel , maar ik bedoel dat ik al die knoppen nog onder de knie moet krijgen aangezien ik gewend ben om constant met een toetsenbord en muis te spelen.

Fax

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
I know, het is geen nadeel , maar ik bedoel dat ik al die knoppen nog onder de knie moet krijgen aangezien ik gewend ben om constant met een toetsenbord en muis te spelen.

gewoon 1 maal op R1 drukken (je hoeft het niet in te houden) dan gewoon aimen met R en locken met L2 thats it :)

ElGargamel

Legacy Member
Ik heb 2 vraagjes.

1) Hoe verander ik van wapen in een auto? Ik wil schieten met mn shotgun ipv mn uzi
2) Hoe kan ik free aimen als ik rijd? Je kan schieten met R1, maar ik kan mijn crosshair niet richten als ik niet aan het schieten ben. Kun je soms ook locken op iemand vanuit een auto?

Z3RoRoX

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik heb 2 vraagjes.

1) Hoe verander ik van wapen in een auto? Ik wil schieten met mn shotgun ipv mn uzi
2) Hoe kan ik free aimen als ik rijd? Je kan schieten met R1, maar ik kan mijn crosshair niet richten als ik niet aan het schieten ben. Kun je soms ook locken op iemand vanuit een auto?

U wapen wisselen kunde met het vierkantje, wel eerst op L1 drukken om je ruit te breken.. Ook erop letten dat je kort drukt anders leg je je grootlichten aan..

Je 2de vraag heb ik mij ook al zitten afvragen, het zou wel handig zijn indien je eerst zou kunnen richten voor je begint te knallen

grtz

VinceMañana

Legacy Member
Z3RoRoX zei:
U wapen wisselen kunde met het vierkantje, wel eerst op L1 drukken om je ruit te breken.. Ook erop letten dat je kort drukt anders leg je je grootlichten aan..

Je 2de vraag heb ik mij ook al zitten afvragen, het zou wel handig zijn indien je eerst zou kunnen richten voor je begint te knallen

grtz

Gewoon al knallend richten en alles en iedereen neermaaien :D

Shotgun ga nie uit de auto denk ik. Mss als passagier...

Lucian

Legacy Member
Z3RoRoX zei:
U wapen wisselen kunde met het vierkantje, wel eerst op L1 drukken om je ruit te breken.. Ook erop letten dat je kort drukt anders leg je je grootlichten aan..

Je 2de vraag heb ik mij ook al zitten afvragen, het zou wel handig zijn indien je eerst zou kunnen richten voor je begint te knallen

grtz

kunt daar iets van instellen bij uw opties, dat die automatisch het centrum van het scherm pakt om te mikken waar de camera staat op het moment dat je gaat schieten

GenesisX

Legacy Member
Locken vanuit de auto gaat niet, maar aimen wel hoor zonder te schieten. R2 of L2 ?

Tobi-

Legacy Member
Na 5 keer Hostile Negotion gespeeld te hebben rij ik rustig weg.. helaas over zo'n rode gasfles. boem..

Atrox

Legacy Member
Rijden is echt een plezier aant worden nu, al die soorten auto's met hun eigen rijstijl ... alleen schakelt die zo raar in 1ste :p

En die flikken zijn agressief geworden :oink:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan