Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
seurinck zei:wanneer gaan die bruggen open ?
heb het spel van eergisteren maar kan aleen maar nog opt eerste eiland.

"Connection Failed, please try again later" 
extreme_fox zei:weet er iemand soms oeveel procent je ongeveer hebt als je het verhaal uitgespeeld hebt ! ik heb al 50.95 %uitgespeeld
ad:SlyR zei:Ja, k vond het wel vreemd. Al die moeite dat wij moeten hebben doen tegen dat we op het tweede eiland mochten. En nu in ene keer is dat derde eiland erbij, terwijl we nog niet eens het tweede al goed verkend hebben. Beetje spijtigad:
Dat derde is inderdaad rond de 40 procent.

megamold zei:vraagske: kunt ge nog altijd winkels overvallen?
ik sta daar maar in die burger shot op da wicht achter de kassa te mikken en die staat daar maar gewoon met haar handen omhoog
{YA}Gr3c0 zei:40 % ? ok dan heb ik nog werk te doen, zit nog maar rond de 27 %
Anyway GTA 4 is gewoon "The Game" van 2008
Voor mij geen echte nadelen buiten dan dat coversysteem, moet ik nog onder de knie krijgen & Multiplayer ,ik geraak nooit online"Connection Failed, please try again later"
![]()
; Dat is juist een voordeel.Careless zei:Alé man, dat coversysteem kan je toch geen nadeel noemen; Dat is juist een voordeel.
{YA}Gr3c0 zei:I know, het is geen nadeel , maar ik bedoel dat ik al die knoppen nog onder de knie moet krijgen aangezien ik gewend ben om constant met een toetsenbord en muis te spelen.

ElGargamel zei:Ik heb 2 vraagjes.
1) Hoe verander ik van wapen in een auto? Ik wil schieten met mn shotgun ipv mn uzi
2) Hoe kan ik free aimen als ik rijd? Je kan schieten met R1, maar ik kan mijn crosshair niet richten als ik niet aan het schieten ben. Kun je soms ook locken op iemand vanuit een auto?
Z3RoRoX zei:U wapen wisselen kunde met het vierkantje, wel eerst op L1 drukken om je ruit te breken.. Ook erop letten dat je kort drukt anders leg je je grootlichten aan..
Je 2de vraag heb ik mij ook al zitten afvragen, het zou wel handig zijn indien je eerst zou kunnen richten voor je begint te knallen
grtz

Z3RoRoX zei:U wapen wisselen kunde met het vierkantje, wel eerst op L1 drukken om je ruit te breken.. Ook erop letten dat je kort drukt anders leg je je grootlichten aan..
Je 2de vraag heb ik mij ook al zitten afvragen, het zou wel handig zijn indien je eerst zou kunnen richten voor je begint te knallen
grtz