Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vinox

Legacy Member
kurtje zei:
Die vliegtuigen vond ik ook zalig in SA. Ik gebruikte ze constant :love: Gwn zo'n waypoint op de map zette, in vliegtuig stappe en als ik dan boven men target was gwn eruitspringe en dan met de parachute landen waar ge wilt ...

Of uit een vliegtuig springen, jetpackcheat invoeren en off you go :D

megamold

Legacy Member
ja ma in SA had een vliegtuig nog een nut ( aangezien de map zo ongelofelijk groot was, met grote stukken waar niks was )

maar in liberty staan overal skyscrapers en straten enzo
dus toch wel redelijk pointless :)

mad skilz

Legacy Member
oL|Pulse zei:
voor de mensen die het verhaal uit hebben:

gaat die roman nie dood dan? want ik heb liever roman leeft dan als kate :p lopen vrouwen genoeg rond in da spel....maar der is ma ene roman :p en klopt anders ook nie voor verhaal...heeft kweet nie wa gedaan om roman te redden nzo, en dan gaat die ineens dood...stom :p

Metteh

Legacy Member
vind het spijtig da ge geen gebouwen meer kunt kopen ofzo :unsure: nu zitte met al da geld en wa kunde dermee doen ?

GeoBem007

Legacy Member
ja, ff 800.000$ in wapens & taxi's steken ofwa? :P Kzou er wel minstens 500.000 terug voor over hebben voor een Infernus :(

megamold

Legacy Member
vraagske: kunt ge nog altijd winkels overvallen?

ik sta daar maar in die burger shot op da wicht achter de kassa te mikken en die staat daar maar gewoon met haar handen omhoog

neomitochondria

Legacy Member
Yurf zei:
Bedankt voor de snelle reacties! Vliegtuigen zouden idd vrij nutteloos zijn in een stad, maar ik vond dat de leukste voertuigen in GTA: San Andreas, vandaar mijn vraag. ;)

ik haatte ze :p, zo'n kutbesturing :) (op pc toch)

weet iemand waar je eigenlijk armor kan kopen? ben al in wapenshop geweest, maar daar vond ik het niet

kakature

Legacy Member
GeoBem007 zei:
ja, ff 800.000$ in wapens & taxi's steken ofwa? :P Kzou er wel minstens 500.000 terug voor over hebben voor een Infernus :(

Zou vet zijn, beetje Scarface systeem. Je koopt een auto en dan bel je naar je persoonlijke chauffeur en die komt hem brengen waar je ook bent :p

sleejer

Legacy Member
neomitochondria zei:
ik haatte ze :p, zo'n kutbesturing :) (op pc toch)

weet iemand waar je eigenlijk armor kan kopen? ben al in wapenshop geweest, maar daar vond ik het niet

Ni goe gezocht dan ...
Ligt op de middelste tafel

Yurf

Legacy Member
kurtje zei:
Die vliegtuigen vond ik ook zalig in SA. Ik gebruikte ze constant :love: Gwn zo'n waypoint op de map zette, in vliegtuig stappe en als ik dan boven men target was gwn eruitspringe en dan met de parachute landen waar ge wilt ...

Ik sprong altijd uit vliegtuigen boven het water zodat ik volledig vrije val kon doen. :P

seurinck

Legacy Member
pft kzit vast bij Russian Revolution heb die missie zo al 10 keer gedaan en steeds word ek neergeknald door de politie!

gizmo666

Legacy Member
megamold zei:
vraagske: kunt ge nog altijd winkels overvallen?

ik sta daar maar in die burger shot op da wicht achter de kassa te mikken en die staat daar maar gewoon met haar handen omhoog

ge kunt eerst die verkoper vermoorden dan achter de kassa gaan staan juist voor de kassa, dan krijg je normaal gezien te zien 'push L1 for opening the register' of zoiets en dan kunde da geld pikken.

kakature

Legacy Member
Daarnet iets vets gezien, de politie die iemand liet stoppen omdat ze te wild/snel reed. Fat black cop komt uit de wagen gestrompeld "You know why I stopped you right, you were driving like a maniac" *waggelt terug naar de auto* :p

Of flikken die hun vuiligheid door de ruit op straat smijten, ook vet. Details :love:

the_death

Legacy Member
kakature zei:
Daarnet iets vets gezien, de politie die iemand liet stoppen omdat ze te wild/snel reed. Fat black cop komt uit de wagen gestrompeld "You know why I stopped you right, you were driving like a maniac" *waggelt terug naar de auto* :p

Of flikken die hun vuiligheid door de ruit op straat smijten, ook vet. Details :love:

haha idd, zo een agent smeet een blikje uit zijn auto, ik raap dat op en gooi dat tegen zijn hoofd, maar dat mocht niet ehct blijkbaar.... SHAKAAA KABOOOOMM RPG :D

Teknohol1c

Legacy Member
WeCKeR zei:
Heeft het eigelijk een nut om die michelle blijven uit te vragen?

tot op een bepaald punt wel ja, erna gade ni echt veel zin meer hebbe om haar te daten :p

Xploziv

Legacy Member
na een week heb ik het nog steeds niet ontvangen (play.com) :angry:
en overal blijkt het uitverkocht te zijn
morgen nog maar is proberen als het nog ni in de bus steekt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan