Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dekon7

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
check here, net even men maat neergezet waar de vlam normaal gezien staat


https://www.beyondgaming.be

kweetni of jullie ze al kunnen zien want ze zal nog moeten goedgekeurd worden door 9lives crew
Nope!
"Access denied U moet ingelogd zijn om deze pagina te bekijken, gelieve in te loggen of te registreren indien u nog geen account heeft"
Sta wel ingelogd daar.

GaMe®

Legacy Member
*** Python *** zei:
Zijn er nu echt zoveel problemen met GTA IV? Ik heb ondertussen 16uur singleplayer en mss 5 uur mp gedaan en nog maar 1x vastloper gehad.
En mijn console is een PS3 launchmodel.

Ik heb nog meer playtime en heb nog niks problemen gehad.
Geen vastloper, niets.

Ik heb ook een 60gb model, van maart/april/mei ergens vorig jaar gekocht.

GeoBem007

Legacy Member
RaZoR be zei:
ja, ge hebt 2 eindes, opt einde kunt ge normaal tussen 2 dingen kieze (wraak of geld ofzoget) & der gebeurt iet anders dan als einde...
de meeste raden dan een save aan net voor de laatste missies, zodat je beide eindes kunt zien

Roman of Kate sterft. Roman door de Russen (Deal), Kate door de Italianen (Revenge)

Jonas89

Legacy Member
Xcd zei:
Spel blijft verbazen. :p
Zit nu pas op het 2de eiland, maar ben met een heli naar het 3de gevlogen.
Daar ben ik in de koeltoren geland (met 6 sterren achter mij) en er was zelf een deur om er uit te geraken. Geniaal. :D

Waar vind je die helikopter ergens op het 2de eiland ??

mad skilz

Legacy Member
lol juist...ik stap in een taxi, wil nico zen deur dichtdoen...peert een andere taxi volle snelheid die deur dervanaf :p daarna zo een gans droge opmerking van nico !! zalig gewoon !!

mad skilz

Legacy Member
hoe zit da nu juist weer met de keuze tussen de mcgrearys? was de beste oplossing? want ik twijfel nogaltijd en ik heb de missie juist :p

GeoBem007

Legacy Member
@ Mad Skilz

Ik heb Francis vermoord. De familie rouwt maar een beetje om en is vooral blij dat ze van die flik vanaf zijn in hun familie. Geen idee wat er gebeurd als je Gerry ombrengt.

Iemand hier een idee waar je een Infernus vindt? Ben de mijne kwijt.. Op IGN staat een locatie, maar daar kwam ik hem niet tegen..

megamold

Legacy Member
Jonas89 zei:
Waar vind je die helikopter ergens op het 2de eiland ??

onderaan rechts
onder pier45

ge krijgt een achievement als ge alle 4(?) verschillende helicopter rides doet

seurinck

Legacy Member
wanneer gaan die bruggen open ?

heb het spel van eergisteren maar kan aleen maar nog opt eerste eiland.

mad skilz

Legacy Member
GeoBem007 zei:
@ Mad Skilz

Ik heb Francis vermoord. De familie rouwt maar een beetje om en is vooral blij dat ze van die flik vanaf zijn in hun familie. Geen idee wat er gebeurd als je Gerry ombrengt.

Iemand hier een idee waar je een Infernus vindt? Ben de mijne kwijt.. Op IGN staat een locatie, maar daar kwam ik hem niet tegen..

mja khad gehoord dat als ge
die gerry killed dat ge dan extra missies krijgt voor die flik en dat die opt einde vant spel uw wanted level in free roam omlaag kan brengen...mja natuurlijk tis kiezen tss een leuk dingetje voor u wanted level of de juiste morele keuze en de flik neerknallen :p denk dat ik toch voor de flik ga dan...

kurtje

Legacy Member
Weet er iemand waar je die auto naartoe moet brengen? Je krijgt gewoon een berichtje met de locatie en foto. Je krijgt zelfs geen radar stipje, ge moet zelf vinde waar precies da politie depot is, wat ik al raar vond. Dan steel ik die auto, dan komt er tekst dat ik de auto heb die stevie wou maar dan komt er weer niets op de radar van waar ik ermee naartoe moet. En bellen naar stevie om te zeggen dat je z'n auto hebt lukt ni want hij staat niet in je phonebook. Als je naar het berichtje gaat krijg je ook geen Call Stevie optie ... Voorlopig staat die auto nu ergens bij een safehouse van me maar ik weet dus echt niet waar ik ermee moet gaan.

kRa

Legacy Member
kurtje zei:
Weet er iemand waar je die auto naartoe moet brengen? Je krijgt gewoon een berichtje met de locatie en foto. Je krijgt zelfs geen radar stipje, ge moet zelf vinde waar precies da politie depot is, wat ik al raar vond. Dan steel ik die auto, dan komt er tekst dat ik de auto heb die stevie wou maar dan komt er weer niets op de radar van waar ik ermee naartoe moet. En bellen naar stevie om te zeggen dat je z'n auto hebt lukt ni want hij staat niet in je phonebook. Als je naar het berichtje gaat krijg je ook geen Call Stevie optie ... Voorlopig staat die auto nu ergens bij een safehouse van me maar ik weet dus echt niet waar ik ermee moet gaan.

op bohan staat er een icoontje met een auto , das de garage

GeoBem007

Legacy Member
mad skilz zei:
mja khad gehoord dat als ge
die gerry killed dat ge dan extra missies krijgt voor die flik en dat die opt einde vant spel uw wanted level in free roam omlaag kan brengen...mja natuurlijk tis kiezen tss een leuk dingetje voor u wanted level of de juiste morele keuze en de flik neerknallen :p denk dat ik toch voor de flik ga dan...

Kan je evengoed

even die LawyerChick daten, die kan dat zeker voor jou.

Yurf

Legacy Member
Ik heb een vraagje ivm GTA IV. Ik heb al tal van filmpjes bekeken en reviews gelezen, maar 1 ding heb ik nog niet gezien of gehoord:

Zijn er nog steeds vliegtuigen bestuurbaar in dit spel?

Alvast bedankt voor het antwoord. :)

Lucian

Legacy Member
Yurf zei:
Ik heb een vraagje ivm GTA IV. Ik heb al tal van filmpjes bekeken en reviews gelezen, maar 1 ding heb ik nog niet gezien of gehoord:

Zijn er nog steeds vliegtuigen bestuurbaar in dit spel?

Alvast bedankt voor het antwoord. :)

neen, wel helicopters

megamold

Legacy Member
Yurf zei:
Ik heb een vraagje ivm GTA IV. Ik heb al tal van filmpjes bekeken en reviews gelezen, maar 1 ding heb ik nog niet gezien of gehoord:

Zijn er nog steeds vliegtuigen bestuurbaar in dit spel?

Alvast bedankt voor het antwoord. :)

heli's = ja
vliegtuigen = nee

maar goed ook, vliegtuigen zouden compleet nutteloos zijn

Yurf

Legacy Member
Bedankt voor de snelle reacties! Vliegtuigen zouden idd vrij nutteloos zijn in een stad, maar ik vond dat de leukste voertuigen in GTA: San Andreas, vandaar mijn vraag. ;)

kurtje

Legacy Member
Yurf zei:
Bedankt voor de snelle reacties! Vliegtuigen zouden idd vrij nutteloos zijn in een stad, maar ik vond dat de leukste voertuigen in GTA: San Andreas, vandaar mijn vraag. ;)

Die vliegtuigen vond ik ook zalig in SA. Ik gebruikte ze constant :love: Gwn zo'n waypoint op de map zette, in vliegtuig stappe en als ik dan boven men target was gwn eruitspringe en dan met de parachute landen waar ge wilt ...

kRa

Legacy Member
voor de mensen die het verhaal uit hebben:

Ik heb dus gekozen voor "deal" , daardoor leeft kate nog, maar ik kan die maar niet bellen, nu al 3dagen geprobeerd en krijg altijd bezet toon. Gade die ooit nog kunnen bellen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan