Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Analog

Legacy Member
GT5 en Uncharted, DMC4, Ninja Gaiden etc zien er wel vloeiend uit,
en haarscherp
enkel dit ziet er zo wazig uit

Karre

Legacy Member
-P|b-SqUeaLeR zei:

Is dat een bugje of moet je de brandweer bellen zodat zij je auto komen maken? :)

En damn, ik kan nog steeds niet die jobs doen voor Roman en ik zit op 46% :wtf:. Serieus, ik wil terug wat mensen vervoeren want heb het maar twee keer kunnen doen :p.

Analog zei:
ligt het nu aan mij of ziet het spel er niet uit??
tov uncharted / gt5
draait het spel echt traag en slowdown bij chases,
ook is alles psies gerenderd door een stuk slijm wrdoor alles er wazig en onduidelijk uitziet

GTA IV vergelijken met GT5 op basis van graphics is dan ook al niet zo snugger é. Ik bedoel, GT5 moet bijlange niet zo'n groot gebied renderen als GTA IV moet doen. Al bij al vind ik het er nog verdomd goed uitzien, ik had het erger verwacht.

@GenesisX: zal u morgen toevoegen.

glenn-computer

Legacy Member
Analog zei:
ligt het nu aan mij of ziet het spel er niet uit??
tov uncharted / gt5
draait het spel echt traag en slowdown bij chases,
ook is alles psies gerenderd door een stuk slijm wrdoor alles er wazig en onduidelijk uitziet


Hmm, dat was bij ook een beetje int begin, ik had daarvoor al gelezen
dat er veel mensen aanpassingen hadden gedaan in het spel
belichting, contrast en saturation.. dan ziet het er veel beter uit!

Heeft vooral met filters te maken die rockstar gebruikt om de sfeer
te zetten, is het mistig ziet het er wat troebeliger uit en grijzer
is de lucht hemesblauw en schijnt de zon dan is alles kleuriger
héél knap gedaan en geeft bakken met sfeer..

zoals ik zei wat met de instellingen spelen
de lelijke waas die je van ver ziet op de gebouwen heeft met het inladen van
de textures te maken: is geen mooi contrast met het normale zicht
als je vergelijkt maar je went er wel aan.. :applause:

Nariwari

Legacy Member
Het ziet er vrij goed uit, enkel die overdaad aan "bloom" stoort me echt. De waas in de verte vind ik wel sfeervol, zeker als het zonnig is, dan is dat net een hittegolf in de verte.

mad skilz

Legacy Member
GenesisX zei:
Zalige gfx, maar dat stoort idd. En bij veel volk/auto's/drukke buurt gaat alles opeens zo traag.

Juist uitgespeeld. Weeral zalige muziek tijdens de credits :D

dat da zo traag gaat hangt van u disk fzo af...want zijn maar enkelen die daar last van hebben...ik bijvoorbeeld nie

John Doe

Legacy Member
Lol, maat van mij steekt het spel in en bij het eerste vrouwmens dat hij wil neerknuppelen zegt die vrouw letterlijk in het Hollands: "nee, alstublieft niet vechten!" Hij dacht eerst dat het een Nederlandse versie had maar twas alleen bij die vrouw. :wtf:

Karre

Legacy Member
John Doe zei:
Lol, maat van mij steekt het spel in en bij het eerste vrouwmens dat hij wil neerknuppelen zegt die vrouw letterlijk in het Hollands: "nee, alstublieft niet vechten!" Hij dacht eerst dat het een Nederlandse versie had maar twas alleen bij die vrouw. :wtf:

Is eigenlijk wel normaal dat er Nederlanders in New York te vinden zijn want zij zijn de oorspronkelijke oprichters, dus in mijn ogen is het wel nog normaal :).

Karre

Legacy Member
Aja, er zijn ook joden in het spel :p. Ik heb er gisteren eentje neergeknuppeld :p.

Unpro

Legacy Member
Daarstraks gekocht, zalig tot nu toe, en de camera heeft me eigenlijk nog niet echt gestoord :)

sypro9000

Legacy Member
glenn-computer zei:
één ding dat ik maar niet uit men hoofd krijg is..

die stem van het hoofdpersonage nico lijkt wel hard op het
stemgeluid van jean claude van damme, je moet er maar ééns
op letten als hij spreekt met dat accent..

ik zal er wel naast zitten maar denk altijd aan dat één zinnetje
van die trailer waar nico op laatste zegt

Well if you put it that weeeey :lol:

http://www.imdb.com/name/nm0472152/

Lucian

Legacy Member
zijn er eigenlijk 2 eindes? of wordt die kate zowiezo gemold op dien trouw afhankelijk van ge wraak neemt op dmitri of die deal gaat doen? kheb die gemold en nu werd die kate gemold door die italianen, maar iets zegt me dat die anders gwoon door de russen zou gedood zijn?

Niki

Legacy Member
Seg kunt ge in feite die camera als ge per auto rijdt zo niet wat hoger laten staan, standaart, want ge kunt dat wel met R joystick naar boven doen maar als ge het lost zakt da terug :(

RaZoR be

Legacy Member
LuCian zei:
zijn er eigenlijk 2 eindes? of wordt die kate zowiezo gemold op dien trouw afhankelijk van ge wraak neemt op dmitri of die deal gaat doen? kheb die gemold en nu werd die kate gemold door die italianen, maar iets zegt me dat die anders gwoon door de russen zou gedood zijn?

ja, ge hebt 2 eindes, opt einde kunt ge normaal tussen 2 dingen kieze (wraak of geld ofzoget) & der gebeurt iet anders dan als einde...
de meeste raden dan een save aan net voor de laatste missies, zodat je beide eindes kunt zien

Lucian

Legacy Member
RaZoR be zei:
ja, ge hebt 2 eindes, opt einde kunt ge normaal tussen 2 dingen kieze (wraak of geld ofzoget) & der gebeurt iet anders dan als einde...
de meeste raden dan een save aan net voor de laatste missies, zodat je beide eindes kunt zien

natuurlijk weer ni gedaan :sop:
kheb wel nog 1 save een missie of 10 voordat de "finale" zowat begint, dan nog maar eens wat missies herspelen ^^

Prior

Legacy Member
Lol, daarjuist een dakloze bedreigd met een shotgun op het strand, hij loopt weg als een gek, ik achtervolg hem, hij springt in het water en zwemt weg en dan roept hij:

"Help, they trying to take my sperm!" :p:D

Kakaktus

Legacy Member
Na de exames koop ik PS3+GTA4 en ganek echt een week in LC wonen ofzo. Ik kom hier zot van al die coole getuigenissen :p :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan