Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glenn-computer

Legacy Member
Wooha!!! ik heb eindelijk online kunnen spelen met gta..


Hoe heb ik het gedaan? was aant poolen met roman
na hem terug afgezet te hebben saved het spel automatisch.

Nadat ik het hele spel had stopgezet had ik zin om het nog ééns
online te proberen, ik load, ben terug in appartament, neem gsm
activeer multiplayer, kies deatmatch, disconnected from server..

Probeer nog ééns maar dan een race en plotseling werkt het wel
daarna nog 2 deathmatchen kunnen doen, in één woord zaaaaaalig :applause:


Ga morgen zeker terug proberen.. :woohoo:

Prior

Legacy Member
hmmm hij freezed nu nie bij mij :p :) ja 't gaat bij mij ook !!!, em start mp op

edit: ik weet wat er juist gedaan is, maar autorijden verloopt veel beter bij nu, vorige games verliep een auto nogal stroef bij het sturen

patattekop

Legacy Member
ook juist online geraakt maar altijd maar met max mensen en er komen er precies geen bij eens de match begonnen is

GenesisX

Legacy Member
'k Zal ook es netverbinding terug aanzetten, 'k wil die liedjes op die pagina krijgen via ZiT :p. Sebiet ook es deathmatch proberen, maar jammer genoeg voegt niemand mij toe :(.

Liquid Li0n

Legacy Member
longest play time 5u en zoveel, in totaal 9u gespeeld, ben bijna trg even ver als waar ik zat bij mijn vorige save die corrupt ging.
Ik denk dat mijn 2e poging zeker niet moet onderdoen voor mijn eerste, ook al heb ik goed doorgespeeld ipv chill alles te verkennen zoals de eerste save.

heb niks van vastlopen of freezes, glitches gehad vandaag, goeie truk om je af te melden voor je begint met GTA.

Fides

Legacy Member
Kunnen jullie op alle ladders klimmen? Als ik op vierkantje drukt springt hij gewoon tegen de ladder aan ipv erop te klimmen...

mad skilz

Legacy Member
lol kheb juist die crib van playboy x gehad...die is echt wel vet eh !!! jacuzzi, big screen tv...

mad skilz

Legacy Member
Fides zei:
Kunnen jullie op alle ladders klimmen? Als ik op vierkantje drukt springt hij gewoon tegen de ladder aan ipv erop te klimmen...

is ladder nie driehoekje?

Teknohol1c

Legacy Member
ladder is driehoek ff ingedrukt houden

longest playtime is bij mij 7u32 :D

Karre

Legacy Member
GenesisX zei:
'k Zal ook es netverbinding terug aanzetten, 'k wil die liedjes op die pagina krijgen via ZiT :p. Sebiet ook es deathmatch proberen, maar jammer genoeg voegt niemand mij toe :(.

Alé, geef me dan uw PSN :p.

Ik heb het hier waarschijnlijk al eens gevraagd in dit topic maar ik zit zo wat in alle GTA IV threads dat ik omdenduur niet meer weet waar ik het gevraagd heb :p. Waar vind je die helicopter van dat N.O.O.S.E. team?

ChunWai.

Legacy Member
glenn-computer zei:
Wooha!!! ik heb eindelijk online kunnen spelen met gta..


Hoe heb ik het gedaan? was aant poolen met roman
na hem terug afgezet te hebben saved het spel automatisch.

Nadat ik het hele spel had stopgezet had ik zin om het nog ééns
online te proberen, ik load, ben terug in appartament, neem gsm
activeer multiplayer, kies deatmatch, disconnected from server..

Probeer nog ééns maar dan een race en plotseling werkt het wel
daarna nog 2 deathmatchen kunnen doen, in één woord zaaaaaalig :applause:


Ga morgen zeker terug proberen.. :woohoo:

Waarom al die moeite? :p Werkt het dan zo slecht bij u die multiplayer, want hier werkt dat gewoon zoals het hoort. Ook nog geen last gehad van die freezers of crashes, .. Enkel de eerste dag heb ik er 2 gehad de dagen er na heb ik niks van problemen gehad.

Yasutoko

Legacy Member
Wat zijn eigenlijk jullie meest dwaze dingen ooit dat jullie al gezien hebben?

Mijn zijn de volgende :

Mijn auto in de fik , dus ik verlaat mijn auto, die ontploft en neemt wat mensen mee, dus ik bel de ambulance, die komt, rijd over al die menskes die op de grond liggen en die kerel stapt uit dus waar jij zou gaan voor Medicinal help zegt'm " hmm, another prank call, let's go ", ze rijden terug achteruit, terug over die menskes op't straat.

Prank call? Er liggen 5 dooie mensen op de straat :wtf:

Dan, wanneer je
appartement in de fik staat, ik bel de brandweer, die stoppen recht voor het gebouw, " damn prank callers " <= aléh seg? meen je't ? mijn huis staat in de fik, noem jij dat prank calls? :rofl:

Wanneer je de missie krijgt om
die ene op't treinstation te mollen, dan passeert daar juist altijd ne trein, em bleef ff steken die kerel, loopt over, pats, die trein over hem, die vliegt in de lucht, beland op het ander spoor, terug ne trein op hem, vliegt terug in de lucht, beland op dat dak en rolt zo verder tot eind trein, dan kwam er nix meer, zie je die gewoon opstaan :wtf:

mad skilz

Legacy Member
lol keihard :p

wat bij mij ook wel eens grappig was is:
ik was aant rondcruisen...rij ik bijna ene omver...wa doet die, die springt een beetje achteruit en die zegt 'you almost run me over *** (nie letterlijk ma twas zoiet :p)...ondertussen komt der nen auto opt ander rijvak die die omver knalt :p...keihard


wat ook wel lachen is...bij de missie dat ge ofwel playboy x of dwayne moet kapot maken, als ge dan kiest voor playboy x af te maken, dan begint da in zen lift...schiet iedereen in da appartement kapot...en normaal moet ge dan na een cutscene achter playboy x gaan lopen over de daken nzo...(klote nest vind ik persoonlijk:p was eerset keer van gebouw afgevallen:p) dus wat heb ik de tweede keer gedaan...schiet iedereen in da appartement neer, en kzag dan door de ruit dat die playboy x daar doodleuk aant wachten is op het terras tot gij naar buiten komt..(voor cutscene te starten you know...) heb gewoon door die ruit uitgeknalt en em afgemaakt :p ff missie ingekort :p want het telde dus mee !!

mythe

Legacy Member
Gisteren eindelijk is online kunnen gaan, t'werd tijd! Zalig gewoon, zo nen kerel met uwen auto (proberen) om rijden :p. Of op u motor springen als er éénen op u schiet voor vervolgens 2m verder al terug van u motor te vallen omdat je dood bent :p.

Staat ergens op wikipedia niet alles uitgelegd over de MP? Want k'heb geen goesting voor volledig die tutorial af te gaan, beetje teveel mogelijkheden.
*Edit: heb het al: http://nl.wikigta.org/wiki/Multiplayer_(GTA_IV)

GenesisX

Legacy Member
Careless zei:
Alé, geef me dan uw PSN :p.

Ik heb het hier waarschijnlijk al eens gevraagd in dit topic maar ik zit zo wat in alle GTA IV threads dat ik omdenduur niet meer weet waar ik het gevraagd heb :p. Waar vind je die helicopter van dat N.O.O.S.E. team?
Pongetje :p En 'k ben ook alle GTA threads aan het volgen, dus ik weet het op den duur ook niet meer.

En 'k heb gisteren bepaalde dingen ontdekt. Zo kan ik nu Dwayne opbellen voor backup (zijn "Goons") nadat ik met hem eens uit drinken ben geweest. Wel handig, want dan moet ge gwn ff bellen en komen er twee man u helpen met gelijk wat.

En die kiki (lawyerchick) moet ik gewoon maar bellen en m'n wanted level gaat naar beneden (of zelfs helemaal weg).

Ook zijn er bepaalde "friends"-missies, maar blijkbaar kan ik die alleen doen als ik per toeval een street in rijdt in de buurt van pier 54 of The Exchange. Dan komt er zo'n minuscuul klein icoontje, moet ik uitstappen en er gwn naartoe lopen.

Zo heb ik al geld mogen ophalen voor Hossan (de gast van op de boot). De deal is dan misgelopen en met een wilde achtervolging als gevolg. En dan nog een tweede missie voor Hossan, maar 'k weet die niet meer. En ook nog twee voor Sara (eentje aan Little Italy en eentje aan pier 54): pakketje ophalen en nog een andere.

't Is omdat ik er hier nog niets van gehoord heb?

biertap

Legacy Member
Zit met een probleem. heb een sms gekregen van Stevie, ne maat van Brucie; ik moet nu voor hem auto's/moto's gaan stelen ipv Brucie.

Ik moest zo een brommerken gaan halen, ma als ik het heb komt er op : you've found the vehicle for Stevie.
Maar normaal komt er toch een bestemming waar ge da moet afleveren...
Bij mij komt er niets op... Of zou ik da terug naar Brucie moeten doen mss? Kvindt allesinds raar dat er niets opkomt wa ik er nu mee moet doen...

mad skilz zei:
wie heeft wie gekilled....Francis of Derrick? Heb veel mensen hier horen zeggen dat beter is om Francis te killen omdat de familie daar nie nie bij inzit...maar Franics is zoveel nuttiger !! die kan uw wanted level gewoon serieus naar benedenhalen als ge aant freeroamen zijt...Ge krijgt nog paar extra missies voor die kerel dan...En die snul van een Derrick wou toch u neef mollen ? en is een backstabbing son of a * ....:p

Heuh? ik heb da toch nie gehad ze bij die Francis, da hij mijn wanted level naar beneden kan halen.
Heb denk ik alle missies al voor hem gedaan, maar als ik hem nu bel dan pakt hij gewoon nie op.

kRa

Legacy Member
biertap zei:
Ik moest zo een brommerken gaan halen, ma als ik het heb komt er op : you've found the vehicle for Stevie.
Maar normaal komt er toch een bestemming waar ge da moet afleveren...
Bij mij komt er niets op... Of zou ik da terug naar Brucie moeten doen mss? Kvindt allesinds raar dat er niets opkomt wa ik er nu mee moet doen...

linksboven in bohan is normaal een icoontje bijgekomen, das de garage.

mythe

Legacy Member
Gebruik SPOILERS! Lees hier iets van nen Stevie terwijl ik nog niet tot daar zit.
...[/SPO*LER]

Xploziv

Legacy Member
ik verwacht men ps3 versie één van dees dagen
alle gta IV nutters, add me Ty_084 :)

biertap

Legacy Member
mythe zei:
Gebruik SPOILERS! Lees hier iets van nen Stevie terwijl ik nog niet tot daar zit.
...[/SPO*LER]
Big deal...die stevie stuurt u gewoon maar, tis nie da ge hem te zien krijgt ,of da hij wa met het verhaal te maken heeft... Als ge paar auto's voor brucie gedaan hebt, ist gewoon stevie da u dan per sms foto's stuurt van welke auto hij wil.

Haha, derjust een hoerke zien dansen voor enen zijnen taxi, en derna zien instappen :D
Ook flikken die enen zijnen koffer aant controleren waren...
Zalig om al die details te zien :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan