glenn-computer
Legacy Member
Wooha!!! ik heb eindelijk online kunnen spelen met gta..
Hoe heb ik het gedaan? was aant poolen met roman
na hem terug afgezet te hebben saved het spel automatisch.
Nadat ik het hele spel had stopgezet had ik zin om het nog ééns
online te proberen, ik load, ben terug in appartament, neem gsm
activeer multiplayer, kies deatmatch, disconnected from server..
Probeer nog ééns maar dan een race en plotseling werkt het wel
daarna nog 2 deathmatchen kunnen doen, in één woord zaaaaaalig :applause:
Ga morgen zeker terug proberen..
Hoe heb ik het gedaan? was aant poolen met roman
na hem terug afgezet te hebben saved het spel automatisch.
Nadat ik het hele spel had stopgezet had ik zin om het nog ééns
online te proberen, ik load, ben terug in appartament, neem gsm
activeer multiplayer, kies deatmatch, disconnected from server..
Probeer nog ééns maar dan een race en plotseling werkt het wel
daarna nog 2 deathmatchen kunnen doen, in één woord zaaaaaalig :applause:
Ga morgen zeker terug proberen..

ja 't gaat bij mij ook !!!, em start mp op
.

