Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaZoR be

Legacy Member
Jehuty zei:
Enkele vraagjes: hoe laat je een taxi stoppen en hoe zet je helm op op een moto?En zijn er nog zo van die dingskes van controls da ge nie zo direct vind?

Thx!

Taxi: L1 induwe langs een taxi.... maar gaat pas vanaf bepaalde missie
Helm opdoen moet ge op een moto gaan zitte, maar even wachten met gas geven. dan zal niko een helm opdoen

mythe

Legacy Member
En plots komen er 200 posts bij :p. Nog iets interessant?? zodat ik niet alles opnieuw moet lezen ^^.

Liquid Li0n

Legacy Member
ik ben hier al serieus gevorderd, sinds ik rond 13u opnieuw ben begonne, je verschiet er van als je enkel die missies doet hoe weinig procent dat eigenlijk maar is

mad skilz

Legacy Member
mythe zei:
En plots komen er 200 posts bij :p. Nog iets interessant?? zodat ik niet alles opnieuw moet lezen ^^.

vooral hoop spoilers en vraagskes hoe iets moet eh... :p

dingen hoe ge taxi moet oproepen en mensen die vinden dat besturing kut is :p
hoe ge u auto moet afsluiten en de motor afleggen vond ik wel tof weetje...
(voor mensen die dit nog niet weten...driehoekje ff inhouden)

FEW

Legacy Member
Jehuty zei:
Enkele vraagjes: hoe laat je een taxi stoppen en hoe zet je helm op op een moto?En zijn er nog zo van die dingskes van controls da ge nie zo direct vind?

Thx!
gewoon niet direct gas geven als ge op de moto springt. ik heb de indruk dat ge minder leven verliest bij een accident op de moto met helm :)

Karre

Legacy Member
mad skilz zei:
lol die lawyer wilt mij ook niemeer :p

ik had die meegenomen op tijd...maar madame vond de date maar niks (had wss iets gekozen dat niet binnen haar interesses lag)...dus had ik maar beslist om die een ferme peer op haar al niet zo schoon gezicht te geven...nu krijg ik nooit nemeer ne mail terug als ik die wil daten...en kheb die haar nummer nog nie :p
mja mss dat binnen een week fzo die wel terug wilt...who knows ;)

Hetzelfde hier :p. Mevrouw zat te klagen omdat ik geen auto had (was met de taxi gekomen). Dus wat doe ik, ik steel een auto maar zij stapte te traag in dus die kerel kon mij daar uit sleuren. Ok, ik moest die daar lappen beginnen geven en ze vond dat blijkbaar niet zo leuk :p.

mad skilz zei:
vooral hoop spoilers en vraagskes hoe iets moet eh... :p

dingen hoe ge taxi moet oproepen en mensen die vinden dat besturing kut is :p
hoe ge u auto moet afsluiten en de motor afleggen vond ik wel tof weetje...
(voor mensen die dit nog niet weten...driehoekje ff inhouden)

Inderdaad, vooral als je wat aan het zeveren bent in de stad en u ook als een burger gedraagt is dat tof :p.

Godverdomme, ik wil die taxi missies van Roman terug :cry: Ik zit nu op 46% en hij heeft me nog steeds niet gezegd dat ik ze terug kan doen.

kRa

Legacy Member
Careless zei:
Godverdomme, ik wil die taxi missies van Roman terug :cry: Ik zit nu op 46% en hij heeft me nog steeds niet gezegd dat ik ze terug kan doen.

Ik zit op 44% en mij heeft hij toch al nen tijd geleden terug gebeld voor taxi missies

RaZoR be

Legacy Member
oL|Pulse zei:
Ik zit op 44% en mij heeft hij toch al nen tijd geleden terug gebeld voor taxi missies

em zal da zeker na een bepaalde missie terug doen, en Careless heeft die missie nog nie gedaan ofzo ^^

Piejie

Legacy Member
Dots zei:
you keep telling yourself that...

Xbox360 krijgt er de RROD van het spel of happert. Is gewoon juist hetzelfde als met de PS3 versie.
Over 360's die haperen bij GTA heb ik nochtans amper gehoord. Dit is toch duidelijk een PS3 probleem?

Liquid Li0n

Legacy Member
het respect van Roman voor u is toch 100%, ale bij mij toch dus da is toch ni nodig wa jobs te doen bij hem, bij Little Jacob bv wel want daar is da int begin maar 55%

Karre

Legacy Member
RaZoR be zei:
em zal da zeker na een bepaalde missie terug doen, en Careless heeft die missie nog nie gedaan ofzo ^^

Ik doe nogthans alles oO. Godverdomme é, ik wil ze terug :p. Moet je soms met die kerel veel op stap gaan voor dat hij ze terug geeft of veel verwaarlozen? :p

GenesisX

Legacy Member
Bt.Solid zei:
weet er iemand op welk radiostation ze de nieuwsberichten geven??
WKTT fzo? Met Lazlow.

Der zit wel een zeer handige functie in het spel vind ik: bellen naar ZiT, het nummer laten horen dat op de achtergrond afspeelt (auto, restaurant, show, bowling, ...), dan krijgt ge een sms met de titel en de groep/zanger en als ge wilt kunt ge u registreren op de Rockstar Social Club en daar komen dan alle liedjes op met een 30 seconden preview plus aankooplink (Amazon) die ge ooit hebt opgevraagd via die functie.

Natuurlijk moet je internetverbinding wel actief zijn, dus 'k heb het nog niet getest.

Jokke99

Legacy Member
is er ergens een overzichtje te vinden met objectives die je nog moet doen om 100% te halen? ik heb het verhaal uitgespeeld en zit amper op 60.5%... is er dan nog zoveel te doen?

Fides

Legacy Member
Jokke99 zei:
is er ergens een overzichtje te vinden met objectives die je nog moet doen om 100% te halen? ik heb het verhaal uitgespeeld en zit amper op 60.5%... is er dan nog zoveel te doen?

The following is a list of how to get a 100% completion:

Successfully complete all 90 story and procedural missions to get 68% complete.

Successfully complete all 30 car thefts to get an additional 2%.

Successfully complete all 50 stunt jumps to get an additional 2.5%.

Collect all 200 pigeons (flying rats) to get an additional 2.5%.

Find all random characters and complete their missions to get an additional 5%.

Successfully complete all 20 vigilante crimes to get an additional 2.5%.

Kill all 30 people on the list to get an additional 2.5%.

Beat friends or computers at every activity to get an additional 5%.

Get all your friend's special abilities and do all their activities to get an additional 10%. Note: This does not include Dwayne or Roman.

Jokke99

Legacy Member
bedankt, enig idee wat ze met 'procedural missions' bedoelen? die friends die ge af en toe tegenkomt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan