xytro
Legacy Member
GeoBem007 zei:Wel raar, zo goed als geen problemen bij de X360 versie. Is bij mij nog maar 2x stomweg vastgelopen en heb er al 29u playtime op zitten.
Zit nu ook aan 62.84% en ik denk da'k nog 2 missies moet doen voor Gerry McGreary en dan zijn nog wat voor Roman en dan zijn we klaar. (volgens de stats)
Is nochtans bij X360 ook zo, ik heb ook nog maar 1x een vastloper gehad op me ps3 in al die tijd. Sommige hebben wsl al meer geluk ermee dan de andere. Soit, kga toch ook blij zijn als die patch uitkomt, want een spel dat hangt is nie echt fun.
BTW, mensen die online willen spelen, voeg me gerust toe. PSN = Xytro

je kent heel het verhaal al.. en de missies ook, dusja
.

