Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xytro

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Wel raar, zo goed als geen problemen bij de X360 versie. Is bij mij nog maar 2x stomweg vastgelopen en heb er al 29u playtime op zitten.

Zit nu ook aan 62.84% en ik denk da'k nog 2 missies moet doen voor Gerry McGreary en dan zijn nog wat voor Roman en dan zijn we klaar. (volgens de stats)

Is nochtans bij X360 ook zo, ik heb ook nog maar 1x een vastloper gehad op me ps3 in al die tijd. Sommige hebben wsl al meer geluk ermee dan de andere. Soit, kga toch ook blij zijn als die patch uitkomt, want een spel dat hangt is nie echt fun.

BTW, mensen die online willen spelen, voeg me gerust toe. PSN = Xytro

mad skilz

Legacy Member
RaZoR be zei:
blijkbaar is het idd een probleem met het internet.
T2 support dienst heeft gezegd, dat het spel constant de statistics doorstuurt naar R* & Social Club, en soms kan het spel niet verbinden met de server, maar ipv gewoon te stoppen met verbinden, blijft het spel oneindig proberen te connecte, en hangt het spel dus.


daarmee misschien dat ik nog NOOIT last heb gehad met mijn spel (loopt perfect bij mij), want ik heb namelijk mij niet geregistreerd bij die social club...

Liquid Li0n

Legacy Member
tb-303 zei:
... ik dacht dat ge zo iets speelt voor u plezier en niet om er door te racen... maar blijkbaar is iedereen zijn motivatie anders. :D

ja dat is ook zo maar je wil toch vorderen in-game en niet in het 2e eiland zitten en dan trg opnieuw beginnen. Ik werk 9u of meer per dag tijdens de week dus dit 4dagen weekend kwam is goed van pas

Ik begin nu een nieuw spel se, van 27% naar 0 en playtime van 23u17m naar 0u0m

iTzStevee

Legacy Member
zo kut , opnieuw moete beginne :) je kent heel het verhaal al.. en de missies ook, dusja :D

Darius Craven

Legacy Member
Ik heb op 20u en 36% nog geen een probleem gehad BEHALVE een keer dat ik ging eten met Little Jacob, en perongeluk een bar voorbij reed waardoor ik ging zuipen met LJ, en hij niet meer weg ging waardoor ik geen missies of niks meer kon doen...

mad skilz

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
ja dat is ook zo maar je wil toch vorderen in-game en niet in het 2e eiland zitten en dan trg opnieuw beginnen. Ik werk 9u of meer per dag tijdens de week dus dit 4dagen weekend kwam is goed van pas

Ik begin nu een nieuw spel se, van 27% naar 0 en playtime van 23u17m naar 0u0m

mja leer hier ook een waardevolle les uit eh...ik save om de zoveel keer eens op een aparte save...

Dots

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Wel raar, zo goed als geen problemen bij de X360 versie. Is bij mij nog maar 2x stomweg vastgelopen en heb er al 29u playtime op zitten.

you keep telling yourself that...

Xbox360 krijgt er de RROD van het spel of happert. Is gewoon juist hetzelfde als met de PS3 versie.

Karre

Legacy Member
Haha, die eerste missie van diene fag ging er bij mij over:

Je moet dus die kerel achtervolgen in het park maar ik had per ongeluk iedereen buiten die kerel dus gedood en zat daar met 3 wanted sterren. Uiteindelijk krijg ik die kerel dood, laad ik dus Bernie op en heb ik heel die toer met die scooter zitten rijden terwijl de flikken achter mij zaten :p. Net op het einde heb ik ze zelfs nog kunnen afschudden zodat ik mijn sterren kwijt was :rofl:.

mad skilz

Legacy Member
Seg nog steeds niemand die weet wa te doen met al u geld...???
Vond ik wel beter in vorige gta dan dat ge zo mansions kon kopen nzo...

mad skilz

Legacy Member
wie heeft wie gekilled....Francis of Derrick? Heb veel mensen hier horen zeggen dat beter is om Francis te killen omdat de familie daar nie nie bij inzit...maar Franics is zoveel nuttiger !! die kan uw wanted level gewoon serieus naar benedenhalen als ge aant freeroamen zijt...Ge krijgt nog paar extra missies voor die kerel dan...En die snul van een Derrick wou toch u neef mollen ? en is een backstabbing son of a * ....:p

boeffel

Legacy Member
iemand al geprobeerd om homo-dating te doen, vraag mij af welke bonus je zou krijgen :p

mad skilz

Legacy Member
boeffel zei:
iemand al geprobeerd om homo-dating te doen, vraag mij af welke bonus je zou krijgen :p

lol zou da gaan denkt ge? :p dacht dat da gewoon was voor die missie die ge daarbij moest doen...

RaZoR be

Legacy Member
ik zou nie weten of da gaat, Ge kunt trouwens ook nie alle personen daten op die Site, enkel die nurse & die lawyer, de rest reageert gewoon nie :(

mad skilz

Legacy Member
lol die lawyer wilt mij ook niemeer :p

ik had die meegenomen op tijd...maar madame vond de date maar niks (had wss iets gekozen dat niet binnen haar interesses lag)...dus had ik maar beslist om die een ferme peer op haar al niet zo schoon gezicht te geven...nu krijg ik nooit nemeer ne mail terug als ik die wil daten...en kheb die haar nummer nog nie :p
mja mss dat binnen een week fzo die wel terug wilt...who knows ;)

Jehuty

Legacy Member
Enkele vraagjes: hoe laat je een taxi stoppen en hoe zet je helm op op een moto?En zijn er nog zo van die dingskes van controls da ge nie zo direct vind?

Thx!

VinceMañana

Legacy Member
Jehuty zei:
Enkele vraagjes: hoe laat je een taxi stoppen en hoe zet je helm op op een moto?En zijn er nog zo van die dingskes van controls da ge nie zo direct vind?

Thx!

Taxi's kunde roepen met L1. Als er iemand in zit zal die gewoon doorrijden. Ge kunt wel de passagier eruit sleuren en de taxi innemen door driehoekje vast te houden :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan