kRa
Legacy Member
Liquid Li0n zei:Ik heb alles al geprobeerd ze... ik zal het even schetsen:
gisteren doe ik die missie, ik krijg die cutscene, ik ga naar da internetcafe, ik solliciteer online, ik ga trg buiten, ik krijg zo'n automated smsje en toen ben ik gestopt met spelen denk ik, vandaag rond 15u begonne, nogmaals een extra kostuum en schoenen gekocht, wa zitten uitgaan me vrienden, wachten... mails checken maar niks speciaal, da smsje vind ik ni meer op mijn gsm en tis nu 21u en zit nog altijd even ver in het spel, geen missie gedaan vandaag, echt vreemd... of te wel zie ik iets over het hoofd of heb ik iets verkeerd gedaan da onomkeerbaar is of ligt het echt aan GTA...
maar helemaal opnieuw beginne, als er niets anders op zit zal da moeten maar man, zoveel uren voor niets zitten spelen dan, en nu had ik net tijd tijdens dit verlengd weekend![]()
Al geprobeerd om naar Francis te bellen? of da lawyer company
. Ik doe het wat op mijn gemakje en cruise dan ook enorm veel om dingen te gaan verkennen. Naar welke zenders luisteren jullie?
(en de vorige dagen lukte het perfect)
ad:
. Luister vooral naar Classics, Broker en Vladivostok. Schweiner, heerserslied :d
) en dan naar stripclub gegaan, alles kapotgeknald daar, trug 4 sterren, die met de auto ( chopper was ineens verschwunden ) uiteindelijk na 10 minuten kwijtgespeeld om dan uiteindelijk uit mijn auto te stappen en overreden te worden door een vrouw