Archief - Grand Theft Auto IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kRa

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
Ik heb alles al geprobeerd ze... ik zal het even schetsen:
gisteren doe ik die missie, ik krijg die cutscene, ik ga naar da internetcafe, ik solliciteer online, ik ga trg buiten, ik krijg zo'n automated smsje en toen ben ik gestopt met spelen denk ik, vandaag rond 15u begonne, nogmaals een extra kostuum en schoenen gekocht, wa zitten uitgaan me vrienden, wachten... mails checken maar niks speciaal, da smsje vind ik ni meer op mijn gsm en tis nu 21u en zit nog altijd even ver in het spel, geen missie gedaan vandaag, echt vreemd... of te wel zie ik iets over het hoofd of heb ik iets verkeerd gedaan da onomkeerbaar is of ligt het echt aan GTA...
maar helemaal opnieuw beginne, als er niets anders op zit zal da moeten maar man, zoveel uren voor niets zitten spelen dan, en nu had ik net tijd tijdens dit verlengd weekend :(

Al geprobeerd om naar Francis te bellen? of da lawyer company

Karre

Legacy Member
ballou007 zei:
Hoe ver zitten de mannen hier ongeveer? Altijd leuk om te weten wie er hier de échte freaks zijn en al ver zitten. Zelf zit ik aan een 22 % dus nog niet ver. Geen spoilers plz!

41% :). Ik doe het wat op mijn gemakje en cruise dan ook enorm veel om dingen te gaan verkennen. Naar welke zenders luisteren jullie? :) Ik naar Electrochoc en Vladi... :). Af en toe ook eens naar de Beat voor wat goede rap maarja :).

FEW

Legacy Member
vreemd, GTA blijft tegenwoordig altijd steken als mijn internetverbinding aan staat en het zwarte loading scherm er in't begin is. zonder internet lukt het wel :sop: (en de vorige dagen lukte het perfect)

als ik ingame mijn internet dan activeer, dan crashed GTA gewoon. beeld staat stil, geluid gaat verder. en vorige dagen geen problemen eh :sop:

ForZa.

Legacy Member
FEW zei:
vreemd, GTA blijft tegenwoordig altijd steken als mijn internetverbinding aan staat en het zwarte loading scherm er in't begin is. zonder internet lukt het wel :sop: (en de vorige dagen lukte het perfect)

als ik ingame mijn internet dan activeer, dan crashed GTA gewoon. beeld staat stil, geluid gaat verder. en vorige dagen geen problemen eh :sop:

idem hier :(

Liquid Li0n

Legacy Member
@ Razor en Pulse: je krijgt altijd voicemail als je belt, en als je naar de site gaat staat er op dat ze niemand meer zoeken... dus je kan niet opnieuw solliciteren.

Ik heb een nieuwe outfit gekocht en een dag gewacht en weer niks...

kRa

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
@ Razor en Pulse: je krijgt altijd voicemail als je belt, en als je naar de site gaat staat er op dat ze niemand meer zoeken... dus je kan niet opnieuw solliciteren.

Ik heb een nieuwe outfit gekocht en een dag gewacht en weer niks...

En als is naar die laywers geweest? mss staat er wel ne gele pijl. anders zou ik het ook ni weten wa te doen...

Prior

Legacy Member
ForZa. zei:

same here, pas vandaag bundlepack gta4 en ps3 gekocht, met internetaansluiting geen meter vooruit te krijgen (starting new game blijft na 5 minuten staan)

zonder internetaansluiting gaat em gewoon van start

kan ik dan geen mp spelen zonder patch? :sad:

waffel

Legacy Member
ik heb nu 2de land 'unlocked' heb nog maar een tiental uur gespeeld, ik geniet er gewoon van, 2uur ongeveer per dag :)

ballou007

Legacy Member
Careless zei:
41% :). Ik doe het wat op mijn gemakje en cruise dan ook enorm veel om dingen te gaan verkennen. Naar welke zenders luisteren jullie? :) Ik naar Electrochoc en Vladi... :). Af en toe ook eens naar de Beat voor wat goede rap maarja :).

Ik heb eigenlijk nog alleen maar de missies gedaan en niet echt gecruised, straks maar is doen denk ik :p. Luister vooral naar Classics, Broker en Vladivostok. Schweiner, heerserslied :d

darthphili

Legacy Member
Bij mij wilt GTA IV zelfs niet meer laden... er staat minuten lang "loading".
Alles gewist en nu staat er al een half uur (voor de derde keer) "starting a new game"... fuck. Nog mensen met dat probleem?

Greenie

Legacy Member
same
soms moet je het gewoon blijven heropstarten
het hoort te laden binnen de 2-3min

met de oude gta was die bug er ook al in...

(zie ook dat je de controler niet aan of uitzet tijdens het laden)

Karre

Legacy Member
darthphili zei:
Bij mij wilt GTA IV zelfs niet meer laden... er staat minuten lang "loading".
Alles gewist en nu staat er al een half uur (voor de derde keer) "starting a new game"... fuck. Nog mensen met dat probleem?

Ik hoop voor u dat uw save game niet corrupt is geraakt :p.

dr.salt

Legacy Member
kem daarstraks ook voor het eerst helicopter gejat en wa rondgevlogen, dan gaan mayhem doen op da eiland me da standbeeld, dan gaan skippen me menne chopper ( khag 5 sterren ofzo :D ) en dan naar stripclub gegaan, alles kapotgeknald daar, trug 4 sterren, die met de auto ( chopper was ineens verschwunden ) uiteindelijk na 10 minuten kwijtgespeeld om dan uiteindelijk uit mijn auto te stappen en overreden te worden door een vrouw :p

stoch geniaal, aaaaaaaaal die dingen doen en de dood ontsnappen en dan door zoiets stoem doodgaan :p

FisTronic4Life

Legacy Member
ik heb het me gekocht op xbox 360 echt zalig spel ik heb het bijna uit gespeeld!!
elke dag een dikke 5uur spelen :D

patattekop

Legacy Member
bestaan er nog zo van rampage missies eigenlijk?
kmis toch wel de vlammenwerper en de kettingzaag

oja en wnn gaat diene fokkin multiplayer nu is werken!!!!!!!!!!!

Karre

Legacy Member
Net ontdekt dat je auto's dus wel af kunt zetten. Gewoon driehoekje in blijven houden en dan zet hij de auto eerst af :D.

GeoBem007

Legacy Member
Als je gewoon driehoek intoetst, gaat ie uitstappen en gaat de radio & de motor nog draaien. Hou je het gewoon ingedrukt tot ie uitstapt, zal de motor worden stilgelegd en de auto dus worden 'afgesloten'.

Marly

Legacy Member
Ik moet ook mijn internet connection op disable zetten. Doe ik dit niet, dan loopt hij vast bij het laden.

Fides

Legacy Member
Idem hier. Dat is toch wel vervelend dat het spel met zo'n probleem zit.

Ik heb nu net 2* die eerste missie van Playboy gedaan. Eerste keer een granaat geworpen, bijkbaar verkeerd want een boem vlak naast mij zorgde voor een vervroegd einde van de missie. 2 de poging: voor dat je "binnengaat" is er een put in de grond met van die grote buizen, met daarin een armor. Overal zijn er ladders, maar geen enkele kan je gebruiken. Dat is toch wel belachelijk hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan